Gå til innhold

Microsoft kan få megabot


Anbefalte innlegg

Nå må man da først få klarhet i om dette er gjort med hensikt.

( jeg har ikke sett noen bekreftelse på det enda )

Hvorfor er det på noe vis relevant? Skulle forøvrig virkelig likt å høre en saklig begrunnelse på hvorfor man bruker 3+år på å etterkomme domstolens avgjørelse.

 

Slik jeg ser det så spiller EU på at Microsoft har så mange kunder i Europa som de ikke kan overse

Samtidig så er Morosoft så mektig at de forsøker å kunden sine til gå mot EU

Da blir det en langvarig krig av det

Hadde du spart deg for de siste par ordene i første setning hadde den vært helt korrekt.

Og nei, det blir ingen langvarig krig. Enten retter Microsoft seg etter domstolen, eller så får lommeboken svi inntil Microsoft enten går konkurs eller etterkommer kravene. Ingen krig, blir i så tilfelle slakt.

 

Man sier at Microsoft er dumme hvis de ikke følger EUs retningslinjer , jeg er slett ikke så sikker på det

Det kan godt hende at det er lur taktikk så virker først om mage år

Og nøyaktig hva skal skje om mange år? Dette ender med at Microsoft etterkommer kravet nå, senere med en grov pris eller går konkurs.

 

En konsekvens av dette kan sammenlignes med at Microsoft måtte lage en egen utgave av Windows uten mendiaplayer beregnet for det europeiske markedet.

Gjør hvertfall ikke meg noe, har aldri og vil aldri bruke wmp da det er et makkverk.

 

De bryr seg kun om hvordan markedet var , ikke hvordan det er i dag

( det har jeg forsøkt å forkler tidligere )

 

La oss prøve en analogi: Jeg kidnapper deg og sperrer deg inne i en kjeller i ti år. Jeg blir så arrestert og dømt for dette. Deretter rømmer jeg fra fengselet. Dersom man skal følge din logikk her bør altså ikke myndighetene fengsle meg igjen, med straffeøkning på grunn av rømningen, siden du ikke lenger sitter i kjelleren min. Det gir ingen mening. På samme måte som Microsoft ville jeg blitt dømt for en handling allerede begått, og for et forsøk på å unnslippe straffen.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

første avsnitt :

Det er veldig relevant da hele diskusjonen er baser på denne boten EU har gitt Microsoft for de de mer at de ikke har etterkommet kravet. vi som sitter her lurer på om EU bare tror at de ikke har etterkommet kravet eller om det som Microsoft selv har uttalt ( fra forumet her ) at det bare var en feil i systemet ,som gjorde at det ikke virket

 

Andre avsnitt :

jeg mener hvert ord her

 

tredje avsnitt :

så du vil at Microsoft skal gå konkurs og halve Europa sitter forbanner seg over Eu når de ikke får alle de frie programvaren til funger etter ønskene

eller at de ikke får tak i den programvaren de etterstreber

 

 

4de avsnitt

nå var det vist andre restriksjoner på den utgaven også

Så hvorfor var det ingen som ville skaffe seg den

 

Alt på grunn av EU

det er verd å nevne at Eu slett ikke er så populære for tiden

så det kan god hende at de blir oppløst før Microsoft går konkurs

 

Har det ikke slått dere at de pengen EU tar fra Microsoft kan Microsoft selv få tilbake ve å øke prisen på produktene sine

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

første avsnitt :

Det er veldig relevant da hele diskusjonen er baser på denne boten EU har gitt Microsoft for de de mer at de ikke har etterkommet kravet. vi som sitter her lurer på om EU bare tror at de ikke har etterkommet kravet eller om det som Microsoft selv har uttalt ( fra forumet her ) at det bare var en feil i systemet ,som gjorde at det ikke virket

 

 

 

Nå må man da først få klarhet i om dette er gjort med hensikt.

( jeg har ikke sett noen bekreftelse på det enda )

Hvorfor er det på noe vis relevant? Skulle forøvrig virkelig likt å høre en saklig begrunnelse på hvorfor man bruker 3+år på å etterkomme domstolens avgjørelse

Lenke til kommentar

Kjører Win8 nå, og der er IE10 med som standard, uten noe som helst alternativ for å velge en annen leser når jeg starter opp. OK, kan kjøpe at det er en miss i Win7 i SP1, men at det ikke er med i Win8, som er helt nytt fra scratch (for å overdrive litt) mener jeg vil bli et større problem for dem å forklare....

 

Kjører du RTM? Jeg fikk spørsmål om valg av nettleser på min installasjon av Windows 8, kanskje det er en Windows Update sak.

 

Jepp, det er RTM, og etter en Windows Update fikk jeg plutselig opp valget, ja! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...