Gå til innhold

Beste Spill For Xbox 360

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss man tenker kun på eksklusive så er det Lost Odyssey for min del. Multiplatt for meg er ikke tellende i slike beste spill-tråd for en plattform

Et spill få har spilt og er mye bedre en det anmeldere sier det er!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Her bør jo trådstarter komme med noen tips på hva hun/han liker. Smaken er som baken. I følge gamespot er vel Madden spillene heeelt konge, men de må man vel være vokst opp i USA for å like.

min liste

GTA4

Saints Row 2 (3´ern suger balle og bør du holde deg LANGT unna)

Mafia 2 (litt tynt men veldig bra)

Hitman Blood Money

Splinter Cell Conviction

Skrevet (endret)

Forza Motorsport 4 og hele den serien der. Når det gjelder multiplattform spill så kan jeg ikke begripe hvordan det ikke kan kårest til konsollens beste spill selv om det finns på flere plattformer.

Endret av Whackedorange
  • 4 uker senere...
Skrevet

Mass effect 1 ... Alle sagaer trenger en begynnelse :closedeyes: synd andre platformer missa den episke starten på en av spille historiens beste sagaer...

Skrevet

Mass effect 1 ... Alle sagaer trenger en begynnelse :closedeyes: synd andre platformer missa den episke starten på en av spille historiens beste sagaer...

Joker og Liara weeee bagebooooj

Skrevet

Etter å ha tenkt meg om en stund så klarer jeg ikke å komme frem til en suveren vinner. Det finnes så mange gode spill til konsollen at det føles urettferdig ut å plukke ut kun ett spill. Super Meat Boy, Gears of War-serien, Mass Effect-serien, Shadow Complex, Rock Band-serien, Alan Wake, Borderlands-serien, PGR4, Fallout, Elder Scrolls, Fable II, Trials, Geometry Wars og Red Dead Redemption ligger ganske ganske høyt oppe iallefall. :p

De fikk den til slutt da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...