Gå til innhold

hva liker du minst med bf3?


Anbefalte innlegg

Hva syntes dere er den største skuffelsen med bf3, spesielt sammenlignet med bf2 og de andre bf spillene?

 

For min del, så er det det forferdelige stemmeskuespillet(spesielt på den russiske siden), fordelinga av flaggene på noen av de store brettene og at håndgranater "lyser" oransje!

 

Men det aller værste tror jeg må si er stemme skuespillet, er like skuffende hver eneste gang jeg spiller!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mangel på Commander type BF2

Litt skuffende "destruction"

"Lysende" håndgranater som førsteposter nevner... Det er OK at det er med i normal, men i HC? C'mon.

 

Men den aller største skuffelsen er kartene, mange er alt for små og trange og er som skapt for ubalanse og baserape. Alt for mange runder ender med at ene laget ikke har flere flagg å kapre og vinner runden nesten uten å ha tapt en ticket...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1. At spillet er utviklet for konsoll - jeg spiller på pc og merker dette veldig godt når det gjelder både bevegelse av karakter samt våpenfølelsen.

 

2. At spillet er utviklet for konsoll - de fleste kartene er laget for 8vs8, flaggene står altfor tett på hverandre. Samtidig er våpnene og hitreg blitt kraftig forbedret (det å bruke våpen fornuftig på langt hold i BF2 krevde litt skills, her er det sprut uanset avstand). I sum gjør denne kombinasjonen hele kartet til et stort kaos område.

 

3. At heli har blitt så jævli kraftig tonet ned. At det ikke lengre er like følsomt som cobra`n var i BF2. At i 4/5 tilfeller så blir man tatt ned av javelin uansett hva man finner på. At det er mulig å treffe seg selv med tv, og at dette fremdeles ikke har blitt fikset.

 

4. Min generelle tillit til EA og Dice - ting som å selge ut hele perks/våpenlista for penger etc. Ting de har uttalt, som i de i etterkant har blitt tatt i løgn på. Dataspill industri er som all annen industri, man skal tjene penger. Men i BF3 sitt tilfelle synes jeg det er veldig klart at man nå setter krav til inntjening først, og det å levere et godt produkt sist.

 

5. Det at de forsøker å gå i strupen på COD serien.

 

I sum så kan jeg ikke si at jeg opplever samme spillglede i BF3 som jeg gjorde i BF2 og BF1942. BF3 er grafisk penere, langt mer options, mer av alt - men opplevelsen for meg kommer ikke nær det jeg opplevde i BF2.

 

edit: jeg _spilte_ bf3 en stund, men gadd ikke å gjøre et lenge.

Endret av BareGjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er et veldig addictive spill, vanskelig å legge fra seg. Legger spillet kun fra meg når jeg får vondt i ryggen og håndledda.

 

Det som er synd er at BF3 er et broken game der folk utnytter haugevis med bug/glitches til å spille skittent.

Når folk camper oppå den kanten ved Grand Bazaar og spammer granater og C4, da er det litt kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...