Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neuer

Lahm

Badstuber

Hummels

Alaba

Sweinstøggen

Ribery

Gøtze

Robben

Reus

Gomez

4-2-1-2 formajson.

Vurderer å teste 4-2-1-2 noen som spiller med den og fortelle meg/oss positive og negative sider?

Skrevet

Du mener vel 4-1-2-1-2? Fordelen er dersom man liker å spille raskt langs leddene i lengderetning. Jeg sverger til 4-1-2-1-2 med mindre jeg har latterlig rask kant(er) og spiss i 4-2-3-1.

Det blir en god balanse i laget med 4-1-2-1-2, man har ofte mange på rett side av ballen på det defensive arbeidet, og i angrep får man to spisser og en offensiv midtbane som kan generere mye og raskt.

Skrevet

Mente 4-1-2-1-2 ja, liker best 4-2-3-1 formasjonen men jeg har Hazard og vil gjerne bruke han, testa 4-4-1-1 og 4-4-2 funka ikke for meg syns jeg..

Ser at det mange som bruker 3-5-2 også, men har lyst til å teste denne 4-1-2-1-2..

Er vel en grunn til at det er den dyreste formasjonen?

Skrevet

Neuer

Lahm

Badstuber

Hummels

Alaba

Sweinstøggen

Ribery

Gøtze

Robben

Reus

Gomez

4-2-1-2 formajson.

Vurderer å teste 4-2-1-2 noen som spiller med den og fortelle meg/oss positive og negative sider?

Var det laget og formasjonen jeg tenkte på ;) Er 1 mill coins nok? Ser at robben går for 300 k og ribery for 400 k...

Skrevet

Neuer

Lahm

Badstuber

Hummels

Alaba

Sweinstøggen

Ribery

Gøtze

Robben

Reus

Gomez

4-2-1-2 formajson.

Var det laget og formasjonen jeg tenkte på ;) Er 1 mill coins nok? Ser at robben går for 300 k og ribery for 400 k...

Hmm, du kan skaffe deg Robben f.eks og bruke Schurrle til u har nok coins til Ribery?

Bruker du 4-2-1-2 ofte? Hva syns du om den formasjonen?

Skrevet

Tja. Jeg synes nesten 4-2-2-2 burde kunne spilles med vinger i stedet for CAM. Mange CAM har vel samme kvaliteter som en del vinger, men formasjonen er en del smalere enn 4-4-2 (holding).

Har prøvd den litt, men ikke blitt helt venn med den på Fifa 13 enda.

Skrevet

Mente at jeg bruker 4-1-2-1-2 ;)

Vurderer å bruke den selv, syns du den er bra?

Hadde 4-3-3 før, syns 4-1-2-1-2 er mye bedre! Bedre balanse i laget og flere som jobber defensivt.

Hvor lenge er serverne nede? :)

Skrevet (endret)

Har begynt å få gode pakker i det siste. I går fikk jeg Xavi som jeg fikk 100k for. I dag har jeg åpnet to pakker. I de pakkene fikk jeg Cazorla og Sergio Busquets. Satser på at jeg får godt over 20k til sammen for de.

Endret av cfthompson
Skrevet

Cazorla alene går for rundt 20k. Har dessverre ikke hatt samme lykken. Åpnet noen pakker i dag, men fikk ingen gode spillere. Heldigvis fikk jeg et 4-1-2-1-2 kort jeg håper kan selges for noen tusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...