Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vurdere å vente med å selge IF-kortene, men du vil kanskje ha coins nå og ikke senere.

Jeg skulle selge Milito, men nå ligger han på under 40k. Jeg skal ha 50k, så da får jeg bare vente.

Venter også med å selge Lamela.

Skrevet

Litt dritt at jeg var treig og ikke fikk med meg at "market crash" hadde startet for noen uker tilbake... tapt vel 150k+ :grumpy:

Skrevet

Endte opp med 2,5 mill etter første runde, er fornøyd med det. Kunne kanskje fått 30% mer for en måned siden...

Da blir det pakke-bonanza under TOTS.

Skrevet (endret)

Litt dritt at jeg var treig og ikke fikk med meg at "market crash" hadde startet for noen uker tilbake... tapt vel 150k+ :grumpy:

Market Crash? Jeg sitter med 4 Emeike MOTM-kort som har sunket 50k i pris..HVER.

Endret av The Red Knight
  • 2 uker senere...
Skrevet

Var mulig å kjøpe gold packs med bare spillere i her, så fløy fortvekk 200 kr :p Mener det sto at det skulle vare til midnatt, men plutselig forsvant det..?

post-189440-0-75540800-1368378679_thumb.jpg

Skrevet

Prøv å ta bilde så statistikken ikke vises neste gang. ;)

Tør jeg spørre hvorfor?

--

Orker ikke bruke mer penger på pakker nå. Skal vente til TOTS-kortene faller litt i pris, også skal jeg bygge meg et lag rundt et par av de. Får se hva jeg har råd til.

Skrevet

Hehe, gjør meg meg ingen ting å vise statsene mine. Bryr meg fint lite om det :p Sitter å spiller FUT med kompiser på fylla og lar tilogmed lillebroren min teste det :)

Skrevet

Idiotisk at dommeren blåser av kampen når jeg hadde en glimrende sjanse til å utligne i slutten av kampen, da jeg kommer alene med én spiller som var raskere enn hans og kunne sikret ett poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...