NoTrace Skrevet 17. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) Skal sette Tomasmesse denne uken Endret 17. juli 2017 av TheHaughom Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2017 Flasket en 5% APA for ca 2 uker siden, så er nylig ferdig karbonert og bare stått kaldt i en/to dager. Smaker veldig bra. Mango,ananass og litt blomster. Herlig sommer øl (Selv om sommerværet oftest er høstaktig her i vest) 3 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2017 Finfint skum! Post gjerne oppskrifta. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2017 (endret) Forsåvidt ingen kunst, da det er en APA ekstrakt pouch fra Mangrove Jack's. Imponerende resultat av en så enkel jobb. Eneste jeg gjorde utenom var og humle med en god dose Cascade, i tillegg til Mosaic og Chinook som skulle brukes. Endret 22. juli 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 Hei! Etter mange ekstraktsett er jeg veldig, veldig gira på å prøve meg på allgrain. Men, i første omgang, uten å kjøpe inn så meget.. Noen som har prøvd denne varianten? Kan tenke meg at temperaturstyring er vrient, men utover det så burde det vel gå? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Er vell en ganske poppulær all grain bryggemetode det, ikke at jeg har prøvd den men. Jeg satta faktisk mitt første allgrain brygg for 1,5 uke siden! Lervig sin Lucky Jack. Har en Grainfather Connect bryggemaskin. Tok en måling/sjekk på Søndag som var, og da var den allerede på FG etter bare en uke. Skal flaskes til helgen. Tørrhunlet den i dag med 20 gram Citra. Er lit hekta på hobbyen nå, nye brygg skal settes veldig snart Endret 20. februar 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 Vær forsiktig med den kranen du har på dunken. De tåler veldig lite. Kjipt å få en lekkasje der når den står til gjæring. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) EDIT: ble en dobbelpost etter litt nettleserheng. Endret 21. februar 2018 av cliffme Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2018 Aldri merket noe tull med kranen etter mange tidligere brygg, men tar det til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå