Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Microsoft har gitt ut beta av ny Facebook applikasjon til Windows Phone 8 :D Fungerer helt knall her hos meg!

 

http://www.windowsph...ec6&signin=true

Nå har jeg min inne til rep. så jeg får ikke testet FB-beta selv. Men fungerer f.eks varslingene? I det siste har jeg måtte bruke min HTC Desire HD, og der får man FB-meldinger umiddelbart og med varsling. Kan bruke FB-meldinger i steden for sms. Men på Lumia 920 og de to FB-appene jeg prøvde der, så måtte jeg inn i selve appen for å se om jeg hadde fått nye meldinger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noterer meg at det nå er akkurat like mange som har problemer med denne telefonen som det er som ikke har problemer. Trekker man fra fanboysa, som garantert ikke vil inrømme feil, så tror jeg vi nærmer oss 80% som har opplevd feil på telefonen. Og ser vi litt i andre wp tråder, så er det mye som tyder på alvorlig hw brist i denne telefonen. Er faktisk veldig glad jeg styrte unna dette produktet. .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noterer meg at det nå er akkurat like mange som har problemer med denne telefonen som det er som ikke har problemer. Trekker man fra fanboysa, som garantert ikke vil inrømme feil, så tror jeg vi nærmer oss 80% som har opplevd feil på telefonen. Og ser vi litt i andre wp tråder, så er det mye som tyder på alvorlig hw brist i denne telefonen. Er faktisk veldig glad jeg styrte unna dette produktet. .

 

Det er vel kanskje mer eller mindre nesten 100 % som har opplevd feil på telefonen? Det vill alltid være en form for feil en eller annen plass. Noen er alvorlige feil, noen er mindre alvorlige feil man fint kan leve med til neste oppdatering. De som har hatt iPhone og diverse Android-telefoner fra sin spede barndom har også alle opplevd feil på telefonene. Det er ikke akkurat bare ny funksjonalitet som er pakket inn i patchene til iOS, WP og Android.

 

Men at det er en generell alvorlig hardware feil i alle Nokia Lumia 920? Vet ikke om jeg helt kjøper den. Det er nok mange som har hatt en alvorlig feil på den (inkludert meg selv), men den nye jeg har fått fungerer utmerket. De andre WP-trådene du ser, er de norske? Jeg ser en del i andre tråder internasjonalt, og der en god del av feilene sammensatt mellom Nokia og AT&T i USA f.eks. Firmware versjon 1308 skapte f.eks store problemer for AT&T-telefoner, men vi har så vidt jeg vet ikke merket noe her i Norge.

 

Jeg er fan. Jeg har hatt en alvorlig feil.

Jeg ventet to måneder på ny - og har ikke angret et sekund!

Endret av steffso
Lenke til kommentar

Noterer meg at det nå er akkurat like mange som har problemer med denne telefonen som det er som ikke har problemer. Trekker man fra fanboysa, som garantert ikke vil inrømme feil, så tror jeg vi nærmer oss 80% som har opplevd feil på telefonen. Og ser vi litt i andre wp tråder, så er det mye som tyder på alvorlig hw brist i denne telefonen. Er faktisk veldig glad jeg styrte unna dette produktet. .

 

lol

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noterer meg at det nå er akkurat like mange som har problemer med denne telefonen som det er som ikke har problemer. Trekker man fra fanboysa, som garantert ikke vil inrømme feil, så tror jeg vi nærmer oss 80% som har opplevd feil på telefonen. Og ser vi litt i andre wp tråder, så er det mye som tyder på alvorlig hw brist i denne telefonen. Er faktisk veldig glad jeg styrte unna dette produktet. .

 

Du må se an kilden her og.

 

Jeg har hatt 0 feilfrie telefoner. Alle har hatt noe. Ett eller annet. C'est la vie, nescafé?

Lenke til kommentar

Noterer meg at det nå er akkurat like mange som har problemer med denne telefonen som det er som ikke har problemer. Trekker man fra fanboysa, som garantert ikke vil inrømme feil, så tror jeg vi nærmer oss 80% som har opplevd feil på telefonen. Og ser vi litt i andre wp tråder, så er det mye som tyder på alvorlig hw brist i denne telefonen. Er faktisk veldig glad jeg styrte unna dette produktet. .

 

Hvor langt opp i bakenden måtte du grave for å finne prosentandelen du mener har feil på telefonen?

Lenke til kommentar

 

 

Hvor langt opp i bakenden måtte du grave for å finne prosentandelen du mener har feil på telefonen?

Såså... Ikke skyt budbringeren. Hvis du tar deg tid å lese tråden du poster i, ser du sikkert at avstemmingen nå viser like mange med som uten feil. Og hvem tror du poster bagateller som en app som henger o.l? Ingen. De gangene jeg har opplevd telefoner med feil, så har det dreid seg om betydelige feil, og ikke bagateller som f.eks en app som plutselig må reinstaleres eller en widget som må oppdateres. Vil tro det sitter langt inne for de fleste å trykke bekreftende på spørsmålet om du har opplevd feil med din telefon, som du selvfølgelig hadde store forhåpninger til, og bagateller blir nok neppe rapportert. Eller tror du kjøperne av denne telefonen leter med lys og lykter for å finne feil...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har som sagt hatt to 920'er som "døde" i løpet av 2-3 dager. Jeg har hatt mange mobiler opp gjennom årene, men aldri vært nødt til å reklamere. Synd, for Nokia'en hadde "sjel" i den grad en mobil kan ha det.

Tok ikke sjansen på nr. 3 i rekken da jeg er avhengig av å ha noe som faktisk funker i jobbsammenheng. Ativen som overtok stafettpinnen fungerer prikkfritt og er mye seigere i f.t batteritid. Litt kjedelig, kanskje, men ellers glimrende

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har som sagt hatt to 920'er som "døde" i løpet av 2-3 dager. Jeg har hatt mange mobiler opp gjennom årene, men aldri vært nødt til å reklamere. Synd, for Nokia'en hadde "sjel" i den grad en mobil kan ha det.

Tok ikke sjansen på nr. 3 i rekken da jeg er avhengig av å ha noe som faktisk funker i jobbsammenheng. Ativen som overtok stafettpinnen fungerer prikkfritt og er mye seigere i f.t batteritid. Litt kjedelig, kanskje, men ellers glimrende

 

Men er det Nokia, eller er det wp8 som sliter? For hvis det er Nokia så må jeg vurdere en annen wp8 fon for som bare det. Er det noen som har oversikt over dette?

Lenke til kommentar

Leste tidligere i denne tråden om en som hadde 10 Nokia Lumia 920 på sin arbeidspalss, ingen hadde det noen gang vært feil med.

 

Lurer på hvor dere son er så kristiske fyller inn dette i statistikken. En som har feil på en vare uansett hva det er vil søke på nettet etter løsninger og svar.

 

En som har en feilfri vare vil gjerne ikke søke til nettet og komme med sibe ytringer, men det er det tydelighvis noen som ikke forstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leste tidligere i denne tråden om en som hadde 10 Nokia Lumia 920 på sin arbeidspalss, ingen hadde det noen gang vært feil med.

 

Lurer på hvor dere son er så kristiske fyller inn dette i statistikken. En som har feil på en vare uansett hva det er vil søke på nettet etter løsninger og svar.

 

En som har en feilfri vare vil gjerne ikke søke til nettet og komme med sibe ytringer, men det er det tydelighvis noen som ikke forstår.

Det erklart at man ofte vil ha en betydelig pågang av folk med problenmer i en slik tråd. Samtidig har du på motsatt side fanboys som ikke vil akseptere at det faktisk er feil på deres nye "kjæledegge", eler bagatellisere det hvis de faktisk opplever det selv. Når avstemningen viser at så mye som halvparten av de som har stemt opgir at de hsr problemer, vil jeg påstå at det er så høyt at man kan konkluderes med at Nokia hat hatt betydelige problemer med L920. Hvor stor andelen reellt er, er derimot umulig å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg en av dem som har hatt diverse problemer med telefonen siden jeg kjøpte den rundt juletider. Men etter den siste oppdateringen som kom for en drøy uke siden har den fungert helt utmerket. Har ikke gått i frys en eneste gang og alle tilleggsfunksjoner har virket som de skal. Nå begynner den endelig å fungere som det verktøyet jeg kjøpte den for. Men den må nok fortsette å yte 100% et par måneder til før jeg helt tør å stole fullt på den.

Lenke til kommentar

Nå har jeg min inne til rep. så jeg får ikke testet FB-beta selv. Men fungerer f.eks varslingene? I det siste har jeg måtte bruke min HTC Desire HD, og der får man FB-meldinger umiddelbart og med varsling. Kan bruke FB-meldinger i steden for sms. Men på Lumia 920 og de to FB-appene jeg prøvde der, så måtte jeg inn i selve appen for å se om jeg hadde fått nye meldinger...

Heihei! Mitt første innlegg i dette forumet her.

 

Jeg har testet Facebook Beta en liten stund nå, og nei, varslene fungerer ikke her. Veldig irriterende egentlig. Jeg har sendt inn feedback til MS på det. Fint hvis flere gjør det, for da blir vi kanskje hørt! :)

 

En annen ting jeg lurer på:

Til dere som har Purity Pro; Hvordan er de å ha på seg under mye aktivitet, som trening?

Lenke til kommentar

Noterer meg at det nå er akkurat like mange som har problemer med denne telefonen som det er som ikke har problemer. Trekker man fra fanboysa, som garantert ikke vil inrømme feil, så tror jeg vi nærmer oss 80% som har opplevd feil på telefonen. Og ser vi litt i andre wp tråder, så er det mye som tyder på alvorlig hw brist i denne telefonen. Er faktisk veldig glad jeg styrte unna dette produktet. .

 

her tråkker du i ormebolet. Sist gang jeg pekte på åpenbare mangler og feil ved telefonen ble jeg verbalt gruppevoldtatt.

 

Jeg gir deg 2 timer til før innlegget ditt slettes av en eller annen moderator etter at wp-sekten har bombardet 'rapport innlegg'-knappen.

 

det sies at bilder sier mer enn tusen ord:

bilde.png

Endret av Triple_DES
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Heihei! Mitt første innlegg i dette forumet her.

 

Jeg har testet Facebook Beta en liten stund nå, og nei, varslene fungerer ikke her. Veldig irriterende egentlig. Jeg har sendt inn feedback til MS på det. Fint hvis flere gjør det, for da blir vi kanskje hørt! :)

 

En annen ting jeg lurer på:

Til dere som har Purity Pro; Hvordan er de å ha på seg under mye aktivitet, som trening?

Velkommen. Hyggelig at ditt første innlegg var svar på et spm jeg stilte, da :)

 

Nei, jeg er dessverre ikke imponert over hva MS har utrettet so far med WP8. Facebook varsling mener jeg er elementert. Synes også det er elendig at man ikke ved hjelp av telefontastaturet bare kan trykke inn bokstavene i navnet til den man ønsker å ringe, og at telefonen selv søker i egen telefonbok. Dette kan jeg på min 3,5 år gamle HTC Desire HD :hrm: Det er såpass mye mangler som fortsatt ikke kommer i oppdateringer, og det er skuffende. For meg er det ofte de små ting her og der som gjør en telefon god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...