Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forza Horizon October DLC, allerede ute med 6 nye biler...

2012 Ferrari 599XX Evoluzione

2012 Gumpert Apollo Enraged

2012 Lamborghini Aventador J

2013 Ford Mustang Boss 302

2010 Alfa Romeo 8C Spider

1957 Chevrolet Bel Air.

 

Vet ikke hva jeg skal tro jeg, spillet kom nettop ut, og de får ikke dårlig samvitighet av å ta seg betalt for noe slikt?

Er det plutselig ikke nok med 450-500kr ? Virker rart at man må ut med ekstra nye 450-500kr for å få alt som er tilgjengelig (alle dlc som kommer). Spill blir veldig dyrt når man skal betale DLC for andre spill å.

Da burde de sette ned prisen til 100kr pr spill for at det skal være rettferdig, når man betaler for noe som ikke er ferdig/mangler.

Endret av Iceman22
  • Liker 2
Lenke til kommentar

teknisk sett er det 24+27, men det er flisespikkeri. hvis du kjører R1 så går det ganske fort, med mindre du har høyeste vanskelighetsgrad

 

Har null assist og spiller på vanskeligste :)

Bruker kun S biler som forøvrig er min hovedklasse

 

Siden jeg ikke rekker å kjøre 50 løp før fredag så bestilte jeg Horizon idag, tok Limited Edition. Kjøper aldri Season Pass her fordi er nok å betale 599kr for et spill, ikke betale Xbox live Gold eller Season pass, da kommer spillet på over 1000kr.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Sitter å vurderer mellom Limited edition og vanlig.. Er LE verdt de ekstra pengene det koster ?

EDIT: Ble LCE...

Hadde i første omgang ikke tenkt å kjøpe spillet pga dubstep og poeng for å ødelegge ting, men testet demoen i dag, og syns det å kjøre på jord/grusbane var så morro, så jeg må bare ha det :p

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Begge deler er jo bare bra.

Her er forresten overraskelsen:

http://www.forzaplan...wards-revealed/

 

Hadde heldigvis spilt meg opp i høyt nok level, så fikk alt :new_woot:

 

Ang. tale/språk er jeg smått usikker. Leste en plass at du måtte endre språk i innstillinger på konsollen. Det gjorde jeg, og da var alt på engelsk.

 

Det virker faktisk som om du må gjøre det, for jeg har ikke sett noen plasser hvor du kan velge språk i spillet. Har dog ikke sett igjennom instillinger fult ut.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...