Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppgraderinger, som du mener, er omtrent akkurat som på Forza Motorsport 4. Det vil si bytting av luftfiltre, eksosanlegg, grenrør, tenning, drivstoffpumper, kammer og ventiler, boring av blokka, veltebur, bremser, vektredusering, felger osv osv er med i spillet!

 

Se video fra 13:00

http://youtu.be/i5DUKDbVFsk

 

Tuning derimot er helt fraværende fra spillet, og med tuning mener jeg innstilling av lufttrykk, girforhold, fjæring, dempere, bremsetrykk og fordeling, differensial og marktrykk.

 

Skuffende at de har fjernet tuning. De sier det er fordi det ikke er på en løpsbane, men hvorfor ikke bare legge det til? Det er jo allerede mulighet til det i spillmotoren. Det ødelegger litt for meg. Men igjen, jeg gleder meg fortsatt! :)

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Selvfølgelig! Det er hele essensen med spillet, friheten til å gjøre hva du vil med hvilken som helst bil!

 

Over til en annen ting, det er ikke trafikk på veien når man freeroamer online..

Jeg spiller FM4 den dag idag, jeg tror ikke FH kommer til å vare så lenge.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Har endelig fått prøvd demoen av Horizon. Eneste minuset jeg har er musikken i spillet, dubstep wtf.

Hvorfor må jeg høre på sånt tøv. Gi meg heller noe rock av det beste slaget eller gamle techno sanger fra 2004 og nedover :p

 

Jeg spiller daglig Forza 4 så Horizon var noe annerledes. Det som jeg merket at Forza Horizon hadde bedre AA på omgivelsene og bilene i motsetning til Forza 4 men Forza 4 har bedre bilmodeller og 60 FPS

 

Tror det blir et kjøp neste uke, trenger sårt et nytt X360 spill som ikke innblander Kinect eller XBLA ;)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

en ting jeg enda lurer litt på er om biler du oppgraderer fra bunn til topp vil bli kjørbare nå som tuninga forsvinner, for på de tidligere forza spillene så ville jo de fleste bilene du oppgraderte fra klasse f.eks E til f.eks R3 være ukjørbar om du ikke tok deg tid til å stille inn tune setup

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...