Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg passe teit når jeg sitter å spiller med norske stemmer i spillet :p

 

Kjører med Fanatec CSR og spillet støtter heldigvis rattet + clutch og 6 trinns manuell kasse som Forza 4 gjør, men allikevel var det noe med fysikkmotoren som ikke føltes riktig av en eller annen grunn, følte det gikk litt for lett rundt svingene, så fysikken virker å være noe skrudd ned. Hadde selfølgelig Steering til "realism" og alle hjelpemidler av. Uansett blir det nok ett kjøp på meg :thumbup:

Lenke til kommentar

Så man kan ikke få bytta til engelsk tale? likte ikke norsk tale selv :/

Og noen som vet hvordan man får bytta bil og om det går på demoen? For vet at jeg har viper men er stuck i evoen nå og skjønner ikke hvordan en skal få bytta. Ikke noe som heter min garasje lenger :ph34r:

Lenke til kommentar

Så man kan ikke få bytta til engelsk tale? likte ikke norsk tale selv :/

Og noen som vet hvordan man får bytta bil og om det går på demoen? For vet at jeg har viper men er stuck i evoen nå og skjønner ikke hvordan en skal få bytta. Ikke noe som heter min garasje lenger :ph34r:

Prøv å bytt fra Norge til UK f.eks? tror det skal funke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler meg passe teit når jeg sitter å spiller med norske stemmer i spillet :p

 

Kjører med Fanatec CSR og spillet støtter heldigvis rattet + clutch og 6 trinns manuell kasse som Forza 4 gjør, men allikevel var det noe med fysikkmotoren som ikke føltes riktig av en eller annen grunn, følte det gikk litt for lett rundt svingene, så fysikken virker å være noe skrudd ned. Hadde selfølgelig Steering til "realism" og alle hjelpemidler av. Uansett blir det nok ett kjøp på meg :thumbup:

Hva slags innstillinger spiller du med? På CSR'en altså? Driver og prøver litt forskjellig for å se hva som fungerer best.

 

Ellers er det forbausende hvor fort minuttene flyr unna selv om man bare kjører rundt i ring.

Lenke til kommentar

Fordelen for Turn 10 nå er jo at Horizon strekker seg ut til nye grupper med spillere. De som vil ha åpent landskap, og de som vil ha litt mer "arcade". (At du får poeng for diverse). I tillegg til at du da har nydelig grafikk, kul musikk, og et lass med biler å velge i mellom, samt at spillet er realistisk. Men føler spillet har fått et lite arcade-preg over seg, men skader egentlig ikke, da dette kan velges bort.

Så er vel kanskje mulig at Horizon selger bedre en Forza 4, så lenge ikke de trofaste forsvinner så klart, men jeg forsvinner i hvert fall ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...