Gå til innhold

Forza Horizon - Den hittil knøttlille tråden!


Dofty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei alle Forza spillere. Har tenkt å kjøpe bilspill til Xbox og har falt på Forza. I og med at jeg kun har Forza 2 fra før, ville dere gått for Forza 4 eller Forza Horison. Har lest at begge har fått god kritikk. Eller kanskje kjøpe 4'en først og deretter Horison etterhvert.. Er det store forskjeller på hvor bra de to spillene er?

 

På forhånd, hjertelig takk for svar!

Lenke til kommentar

Forza er en av få serier jeg synes har utviklet seg i riktig retning. Ikke at det har hvert store sprang i fra 2'ern til 4'ern. Men det har ihvertfall hvert en utvikling i rett vei. Å kalle Forza barnifisert er feil. Det er jo et av få spill som fortsatt tilbyr dybde i tuning og dekorering av biler. Men fortsatt kan spillet by på mye underholdning uten å sette seg inn i dette. Om det er dette som er årsaken til at du velger å kalle det barnifisert, så er vel rett ord/setning: Et spill som passer for alle.

 

Videre er det vel sagt at Horizon aldri har hvert ment å være arvtakeren til Forza Motorsport 4, men heller et prøveprosjekt. Som igjen er et tegn på at Turn10 høres på brukermassen sin.

Min personlige mening er at Turn10 trynet i det de tok avgjørelsen om å lage kjørefysikken i fra bunnen av og gjøre det mer arkade, men legger ikke skjul på at jeg har kost meg med spillet.

Endret av Hansien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...