Gå til innhold

PL - 15.09.12 - Man Utd v Wigan


PSV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Basert på omgangen jeg så (2. omg):

 

Lindegaard: 8 - Trygg bak!

 

Rafael: 6 - Har hatt bedre dager, har dog god kontroll bakover, savnet løpene hans forover pga. Nani ikke funket

Ferdinand: 7 - Trygg bak

Vidic: 7 - Trygg bak

Büttner: 9 - Assist og goal i første kamp. Solid defensivt, soldig offensivt! Håper å se mer av vårt nye kjøp fremover!

 

Nani: 4 - Elendige skudd, dårligste på banen.

Scholes: 8 - Gammelt er fortsatt bra, fortjener en åtter.

Carrick: 7 - Dirigerer midtbanen godt, ikke synlig fremover.

Giggs: 7 - Gjør en grei jobb på midten.

Wellbeck: 7 - En langt bedre jobb på kanten denne kampen enn tidligere.

 

Chicharito: 7 - Scorer et mål, hadde noen flotte defensive løp. Håper han fortsetter sånn!

 

Innb:

RVP: 6 - Bommet på kjempesjanse, men gjør en ok figur.

Powell: 8 - For et skuddbein! Stort potensiale i unggutten, nye Scholes?

Evans: 7 - Har kontroll bakover.

Endret av Sameboe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Wellbeck: 7 - En langt bedre jobb på kanten denne kampen enn tidligere. Rødt kort trekker dog ned.

 

Chicharito: 7 - Scorer et mål, hadde noen flotte defensive løp. Håper han fortsetter sånn!

 

Dafuq? Welly fikk vel ikke rødt kort??

 

Synes Chicha fortjener pluss for assist på Powell sitt mål. Er våken der mange spisser ikke er det.

Lenke til kommentar

Basert på omgangen jeg så (2. omg):

 

Lindegaard: 8 - Trygg bak!

 

Rafael: 6 - Har hatt bedre dager, har dog god kontroll bakover, savnet løpene hans forover pga. Nani ikke funket

Ferdinand: 7 - Trygg bak

Vidic: 7 - Trygg bak

Büttner: 9 - Assist og goal i første kamp. Solid defensivt, soldig offensivt! Håper å se mer av vårt nye kjøp fremover!

 

Nani: 4 - Elendige skudd, dårligste på banen.

Scholes: 8 - Gammelt er fortsatt bra, fortjener en åtter.

Carrick: 7 - Dirigerer midtbanen godt, ikke synlig fremover.

Giggs: 7 - Gjør en grei jobb på midten.

Wellbeck: 7 - En langt bedre jobb på kanten denne kampen enn tidligere. Rødt kort trekker dog ned.

 

Chicharito: 7 - Scorer et mål, hadde noen flotte defensive løp. Håper han fortsetter sånn!

 

Innb:

RVP: 6 - Bommet på kjempesjanse, men gjør en ok figur.

Powell: 8 - For et skuddbein! Stort potensiale i unggutten, nye Scholes?

Evans: 7 - Har kontroll bakover.

 

Må si meg ganske enig i det du skriver her.

Lenke til kommentar

Wellbeck: 7 - En langt bedre jobb på kanten denne kampen enn tidligere. Rødt kort trekker dog ned.

 

Chicharito: 7 - Scorer et mål, hadde noen flotte defensive løp. Håper han fortsetter sånn!

 

Dafuq? Welly fikk vel ikke rødt kort??

 

Synes Chicha fortjener pluss for assist på Powell sitt mål. Er våken der mange spisser ikke er det.

Sorry, det gule kortet hans rakk jeg ikke se da jeg måtte rekke alkoholsalget, sto nemlig rødt kort på liveoppdateringen her :)

Lenke til kommentar

"It's fantastic Paul scored - that is what we always remember him for as a young player, ghosting into the penalty box. Obviously, as he's got older, he doesn't need to do that as we prefer him to play in central midfield but he scored on his 100th, 200th, 300th, 400th, 500th, not 600th but now 700th appearance and it's fantastic."

 

:D :D Og går man inn på BBC Sport så står det Scholes inspires Man Utd to win in his 700th appearance med bilde av deilige rolige feiringen hans.

 

For en herlig dag.

Endret av tc47
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...