Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men pleier det være penger i bilen, eller er det bare slik at du kan bruke den etterpå? Det går jo ikke å få den inn i garasjen :confused:

Hvem har du fått du er det Franklin eller er det Michael eller Trevor som er halvpsykotisk, ang bilen ja penge bilen får du ikke inn i garasjenene til Franklin eller Michael men Trevor sin garasjen der går det du :green:

Du får penger av å gjøre det ja, er bare å skyte bakdørene mellom håndtakene med shotgun noen ganger til de åpner seg.

Vet du det er ET spøkelse i GTA V :cry::green:

 

EDIT: Spol til 10 minutter du

Lenke til kommentar

 

Men pleier det være penger i bilen, eller er det bare slik at du kan bruke den etterpå? Det går jo ikke å få den inn i garasjen :confused:

Vent til penge bilen er fylt opp med penger før du tar den, :) jeg prøvde å sette fyr på våpen butikken nå, men fikk bare fyr uta da.på Skal teste på andre butikker etter på. Satt fyr på han som jeg bor sammen med men han brant opp å hylte å skrekk ha ha :green:

Lenke til kommentar

Satt fyr på han som jeg bor sammen med men han brant opp å hylte å skrekk ha ha :green:

 

Hvordan får du til å bo sammen med noen? Mine har étt hus hver dem.....

 

 

 

 

Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Det kan funke bra å bo sammen med andre dersom man oppfører seg ordentlig mot hverandre. Er fort gjort å bli jævli lei den andre personen :p Synes det er mye bedre å bo alene, for da slipper man å hele tiden tenke på den andre personen. Man har litt mer frihet til å gjøre hva man vil, synes jeg.

Lenke til kommentar

Det kan funke bra å bo sammen med andre dersom man oppfører seg ordentlig mot hverandre. Er fort gjort å bli jævli lei den andre personen :p Synes det er mye bedre å bo alene, for da slipper man å hele tiden tenke på den andre personen. Man har litt mer frihet til å gjøre hva man vil, synes jeg.

 

Nå var det snakk om i spillet GTA V...hehe.. :p

Lenke til kommentar

 

Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat.

 

Det må jo ha blitt borte i posten eller noe sånt? Kanskje det ble gjenglemt på en av postterminalene. Slikt skjer jo. Skal jo ikke ta fire dager å transportere et brev fire mil :p

 

Nå var det snakk om i spillet GTA V...hehe.. :p

 

Åja faen.. det skjønte jeg ikke :p hahahah. Beklager

Lenke til kommentar

 

Hvordan får du til å bo sammen med noen? Mine har étt hus hver dem.....

 

 

 

 

Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat.

Syntes det er imponerende å bruke så lang tid, jeg!

Lenke til kommentar

 

Det må jo ha blitt borte i posten eller noe sånt? Kanskje det ble gjenglemt på en av postterminalene. Slikt skjer jo. Skal jo ikke ta fire dager å transportere et brev fire mil :p

 

Nja...det er ikke første gangen. Er et brev som skal fra Oslo til Hurum her jeg bor. Men på veien skal det jo innom Drammen først også....merkelig nok. Normalt bruker post 3 dager ut hit. Skjønn det den som kan. Men 4 dager er rekord hittil. :p

 

 

 

Åja faen.. det skjønte jeg ikke :p hahahah. Beklager

 

Hehe...fort gjort. :D

 

 

Syntes det er imponerende å bruke så lang tid, jeg!

 

Imponerende? Det er bare forbokstaven. Ser ikke ut til at de postansatte sliter seg ut ihvertfall.... :p

Lenke til kommentar

 

Nja...det er ikke første gangen. Er et brev som skal fra Oslo til Hurum her jeg bor. Men på veien skal det jo innom Drammen først også....merkelig nok. Normalt bruker post 3 dager ut hit. Skjønn det den som kan. Men 4 dager er rekord hittil. :p

 

Merkelige greier. Brukte å ta fem dager for posten å gå fra Oslo til øya oppe i Nordland hvor jeg bodde før. De opprettet nylig en ny postterminal i Mo i Rana, så det går bare fire dager. Snodig at det skal ta like lang tid å få posten dit hvor du bor som det tar å transportere den med alle mulige transportmidler til ei lita øy med 400 innbyggere. Tror det hadde vært sunt med konkurranse i postsystemet. Synd at Posten har monopol, for vi kunne jammen nytt godt av et par flere aktører.

Lenke til kommentar

 

Merkelige greier. Brukte å ta fem dager for posten å gå fra Oslo til øya oppe i Nordland hvor jeg bodde før. De opprettet nylig en ny postterminal i Mo i Rana, så det går bare fire dager. Snodig at det skal ta like lang tid å få posten dit hvor du bor som det tar å transportere den med alle mulige transportmidler til ei lita øy med 400 innbyggere. Tror det hadde vært sunt med konkurranse i postsystemet. Synd at Posten har monopol, for vi kunne jammen nytt godt av et par flere aktører.

 

Vi skulle absolutt hatt konkurranse ja. Var innom posten nå og etterlyste det. Men hun mente det var for tidlig å klage. Behøvde å gå 12-14 dager før man klagde. Hørt sånt idioti..... :p

Lenke til kommentar

 

Hvordan får du til å bo sammen med noen? Mine har étt hus hver dem.....

 

 

 

 

Hvordan er det muuuuulig å bruke over 4 dager på å sende et brev på en strekning av 4 mil. Greit at det er jul, men likevel. Brevet blei sendt på mandags morgen og har ennå ikke kommet fram. Ikke imponerende av Posten akkurat.

Jeg hørte han gikk ut døra da, etter på så jeg han utta for der. Da helte jeg bensin ved han og over veien alle løpte da jeg skjøt men ikke han

post-281153-0-92803000-1386854121_thumb.jpg

post-281153-0-38727500-1386854123_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skulle ønske Komplett hadde pickup-point i Lillehammer...

Jeg aner ikke hva Posten gjør i Oslo og/eller Hamar, pakken blir ofte levert på et av de stedene rundt klokka 11 og blir ikke sendt før neste dag.

 

Tollpost derimot, endel bedre. Eneste er at ikke pakker alltid blir behandlet så pent, haha. Kanskje hastverket skylder det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...