Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting å diskutere er hvorfor moderatorer sletter så mange poster i tråder som dette her. Man har lov til å diskutere fritt om det man vil, bare man ikke er negativ personlig mot noen. Og dersom noen kommer inn på et tema som ikke er noe å diskutere, er det ingen som svarer på det uansett. Moderatorene sier heller sjeldent i fra når de massesletter poster, selv om det er meningen at de skal si fra.

Får håpe jeg får skrevet dette uten at det blir sletta, da :p

Lenke til kommentar

Hmm... innlegget mitt i dag tidlig har blitt sletta. Noen som ikke tålte at jeg sa at når det diskuteres rundt merker, produkter etc. så er det noen som tar det tungt til seg at noen ikke liker det man selv "digger" :p .

 

Lang dag på skauen og skulle egentlig overnatte, men en primus som fant på at den nå ikke skulle fungere ga meg en lang gåtur hjem på tom mage. Den fungerte hjemme så får teste den i morgen å finne feilen. Rare er at det ikke er tett i selve brenneren så ett eller annet sted er det noe som gjør at drivstoffet nå ikke kommer frem :hmm:

Lenke til kommentar

Ønsker man et fornuftig svar på hvorfor innlegg blir slettet, kan man ta kontakt med en administrator eller moderator.

 

Innlegg forsvant fra denne tråden pga. krangling og persondiskusjon der det kun var "du er troll", "nei, du er troll"-bemerkninger frem og tilbake. Dette er lite saklig og hører ikke hjemme i forumet. Innlegg som kommenterer dette blir også slettet.

Jeg gidder ikke komme inn i denne tråden hver dag og slette poster som kommenterer dette videre, derfor legger jeg inn en beskjed i tråden slik at vi kan legge temaet dødt. Skulle det være noe mer ang dette kan dere bruke personlig melding.

Case closed!

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hmm... innlegget mitt i dag tidlig har blitt sletta. Noen som ikke tålte at jeg sa at når det diskuteres rundt merker, produkter etc. så er det noen som tar det tungt til seg at noen ikke liker det man selv "digger" :p .

 

Lang dag på skauen og skulle egentlig overnatte, men en primus som fant på at den nå ikke skulle fungere ga meg en lang gåtur hjem på tom mage. Den fungerte hjemme så får teste den i morgen å finne feilen. Rare er at det ikke er tett i selve brenneren så ett eller annet sted er det noe som gjør at drivstoffet nå ikke kommer frem :hmm:

 

Du Rolf er den som kjører mest rolig her av alle da som kjører bil, det så jeg du skrev i det andre forumet om det :thumbup::D

Ja ja, lykke til Kiriev..skal nok se det går bra. :)

 

Nei, får skru av PS4 for i dag, blitt så alt for mye i dag, glemmer helt tiden når man hygger seg. ;)

Så det går hardt for seg på ps4 da assap2 for deg, :green: er litt lei ps4 spillene å pakket ned ps4 for en stund å fant fram GTA V. Å jeg hentet fram ps3 ut av esken, for jeg rottet bort GTA V :confused: 2 til 3 uker før jeg hentet ps4 da. Ha ha ved et uhell kjørte jeg rett i ræva på en online i Need For Speed i ps4 fy faen han ble piss forbannet da kjørte da rett på meg da med en sports bil da :roll:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Jaja... nå er det å få feid rein bilen for snø, kjøpe bensin og diesel å få liv i fresen igjen :p . Idiotisk salting her i distriktet. Var ute tidlig søndag å kjørte på herlige vinterveier og det var null stress. Likevell SALT på vegen. Men det er jo seff noen som ikke kan kjøre så det ser man i avisen at noen får sladd.

 

Det snør det snør. Noe så deilig :) . Nå får jeg håpe dette setter seg skikkelig så blir det å finne frem ski og alt mulig når det har satt seg og spor blir kjørt opp.

Lenke til kommentar

Her bare laver det ned og det ser ikke ut til å stoppe. Vært ute med 2 vidt forskjellige biler nå. 1 SUV med alt av moderne elektroniske systemer og piggfritt. Kom frem, null stress og merka bare en antydning til slip noen plasser, men ikke noe farlig. Og en lav bil uten noe elektronikk, diff sperre, rekkesekser og bensinmotor. Merka god forskjell på de bila og måtte endre kjøreteknikken sia en lav bil jeg faktisk "brøyta" meg ut med logrer litt mer når det er bakhjulstrekker, men er piggdekk så er jo lett håndterlig bil "vis" man kan kjøre. Og likefullt er de bananas med saltet nå i dag selv om det laver ned. La oss inderlig få ha vinterveier sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Måtte tanke bilene så da ble det å ta de ut samt at jeg måtte starte fresen for å få vekk litt av snøen. Vegen inn der jeg bor brøyta jeg med en lav merce med stålplate(hjemmelaga) under motoren. Noen her er IQ sperrer og var en som løp ned bakken der jeg bor på motsatt sie av gangveien. Er jo temmelig uaktuellt å gå over i motsatt kjørefelt når man nærmer seg bakketopp egentlig så han fikk pent hope ut i grøfta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...