Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid artid med noobz ;) .

 

God dag. Ny dag, nye muligheter :) . Sitter her å renser en maskin for en bekjent. Han er mester i å få "malware" inn i maskinen så nå foretar jeg en rens av den skikkelig å går over den sånn at det ikke "skal" skje igjen forhåpentligvis.

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Videregående ja, men blanda meg lite da jeg syntes det var så artig å sitte å høre på :p

En annen god en som kom opp var "Intel har jo nettop sluppet IvyBridge som arvtaker for haswell så du bør kjøpe en Ivy bridge cpu ihvertfall, helst en i9" :rofl:

 

Hahha, går det an.. Hvorfor gidder folk å uttale seg om ting de åpenbart ikke har peiling på?Skjønner det bare ikke.

 

Hva gjør man når man får lyst på chips, men ikke har chips i skapet?

 

http://imgur.com/CcZWF0F

:)

 

Diskuterte med en fyr på skolen for en god stund siden om en PC han visstnok skulle bygge. Han hevdet at AMD sine prosessorer var kraftigere enn Intels, og han ventet til at det kom ut hovedkort med AMD sokler som støttet PCIe 3.0 selv om han garantert ikke kom til å kjøpe seg kraftig nok maskinvare til å forsvare bruken av 3.0 over 2.0. Kan heldigvis si at jeg hadde minimalt med kontakt med han fyren. Snodig skrue, det der :p Heheh

Endret av Kiriev
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå gir jo ikke pci-e 3.0 så fryktelig mye ytelse over 2.0, så om du kjøper ett skjermkort med pci-e 3.0 å bruker det på ett hk med 2.0 så har du ikke akkurat gjort din livs største tabbe og vice versa.

 

Neida.. klar over det. Skjermkortene klarer jo knapt å utnytte 2.0 standarden, men han visste selvfølgelig så mye mer enn meg :p Viste han blant annet et par grafer fra Hardware.no over ytelsen til forskjellige prosessorer, og selv om de fem kraftigste prosessorene var fra Intel påsto han at AMD var bedre pga flere kjerner osv.

Lenke til kommentar

Medan alle andre kjøper seg PS4, får eg PS3 brukt.

 

THUMBSUP AZZ

Har du kjøpt ps3 hva er psn id ditt da. Da anbefaler jeg deg kjøpe GTA V da, fikk tatt 3 penge biler i dag, men greide faen sprenge 2 av de selv før jeg fikk ut pengene å drept vaktene å kjørt fra politiet å sprengt dørene bak. Som du ser på bilde som det står gruppe 6 på den andre gule var jevla gøy lage faen skap på veien med den ha ha kjøre rett på bilen bang den bilen tar fyr :rofl: Ble den 4 penge bilen nå

post-281153-0-64862600-1386798931_thumb.jpg

post-281153-0-91810900-1386798934_thumb.jpg

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Jeg ville egentlig holdt meg unna å bruke Hardware som kilde, har lest mye der som jeg VET er feil.

 

Skjønner hva du mener, men det var bare for å vise han hva som var hovedtendensen blant prosessorer, nemlig at Intel gir kraftigere ytelse. Ikke nødvendigvis med tanke på prisen, men totalt sett. Bruker som regel å lese tester på Anandtech og noen ganger The Verge i tillegg til Hardware.no, så. De store utenlandske sidene er ofte de beste, synes jeg. Anandtech synes jeg er de aller grundigste. De måler så å si alle aspekter ved produktene de tester. Det er ganske imponerende egentlig.

 

Ta for eksempel testen av Nexus 7 2013 utgaven

http://www.anandtech.com/show/7231/the-nexus-7-2013-review

De tester alt fra fargemetning på skjermen, hvor lang tid det tar å lade opp tableten, hvordan cpu frekvensen oppfører seg ved ulike oppgaver, ytelsen på flashminnet og mye mye mer. Skikkelig profesjonelle folk

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Har du kjøpt ps3 hva er psn id ditt da. Da anbefaler jeg deg kjøpe GTA V da, fikk tatt 3 penge biler i dag, men greide faen sprenge 2 av de selv før jeg fikk ut pengene å drept vaktene å kjørt fra politiet å sprengt dørene bak. Som du ser på bilde som det står gruppe 6 på den andre gule var jevla gøy lage faen skap på veien med den ha ha kjøre rett på bilen bang den bilen tar fyr :rofl:

 

Ehm, hvordan åpner man de pengebilene?? :dremel:

Lenke til kommentar

Du kan enten bruke enten en hånd granat eller sticky boms, det siste er best da ha du penge bilen så du kan bruke den etter på da. Se bilder men bruker du en hånd granat da sprenger du helle dritten til himmels da

 

Men pleier det være penger i bilen, eller er det bare slik at du kan bruke den etterpå? Det går jo ikke å få den inn i garasjen :confused:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...