Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, nå skjønner jeg!

Fleischmann drepte og brant postmannen, ikke rart det har tatt lang tid :p

P.S Pleier å motta pakker etter 1-2 dager, jeg :D

 

Hehe..kanskje det. :p

 

 

 

Tollpost derimot, endel bedre. Eneste er at ikke pakker alltid blir behandlet så pent, haha. Kanskje hastverket skylder det?

 

Hehe...har selv kjørt for Tollpost- Og der blir pakker kastet inn i bilen. :D

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan reklamasjon fungerer når butikk (Elprice) er konkurs? Har en PC med harddisk som synger på siste verset (og det låter ikke bra).

Da må du kontakte produsent.. Håper for din skyld det ikke er en Acer, da burde du ikke være avhengig av den PC'en de neste 2 månedene. :lol:

Endret av 10minutemail
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Selvfølgelig er det jo Acer! :D

 

Heldigvis så bruker jeg den såvidt da 2 måneder stemmer ganske bra. Er fjerde gangen den streiker så blir nok pengene tilbake :)

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Maxi du sa du var med på et ran du i GTA V du mange oppdrag var du hadde da du fikk det du, jeg har ca 39 til 40 oppdrag til nå ca 35% spillet. Sitter for mye ha ha å kødder med purken i spillet da, faen så sinte de blir da det er delikat språk da ha ha særlig gøy med brann bil og purken å vanlige mennesker da. Oxo hissige gitt en kjørte på meg å presset bilen inn i en annen bil med meg under da ha ha, å da jeg la stick bomber på veien så ble det artig da ha ha med purken ble jevla hissig da ha ha :green::green::green::green:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det jo Acer! :D

 

Heldigvis så bruker jeg den såvidt da 2 måneder stemmer ganske bra. Er fjerde gangen den streiker så blir nok pengene tilbake :)

Ah, da så! Hadde selv en Acer fra Elprice som ble dårlig etter Elprice gikk konkurs.. Er jammen ikke lett å kontakte support hos Acer.. Vet ikke om de har forbedret seg nå, dette var ca 1 år siden, men da var det helt på trynet. De hadde ingen e-post support som gjaldt for Norge (eller Europa?), og telefon-support var bare åpen i arbeidstiden, og det tok lang tid både å komme igjennom og å få forklart problemet på nytt hver gang man tok kontakt..

 

Klaget på harddisk-trøbbel og overoppheting hver gang, de bytta både vifter og kjøleenheter flere ganger, og hovedkortet en gang, men harddisken nektet de for var feil på.. Til slutt gadd de ikke mer og sendte tilbake hele kjøpesummen da de mente det ikke var verdt å fikse mer på den, tok med en en ny harddisk fra jobben og den fungerer smertefritt den dag i dag. :huh:

 

Acer er mye maskin for pengene, men har man ikke en butikk å gå igjennom om / når man får problemer så er det nesten bare å gi opp først som sist. Har Dell nå, bare gode erfaringer de ytterst få gangene jeg har måttet kontakte support der. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ah, da så! Hadde selv en Acer fra Elprice som ble dårlig etter Elprice gikk konkurs..

Elprice her også jo :p

 

Har selv hatt problemer med overoppheting hvor de byttet kjøleløsning 2 ganger og så streiket den pga skjermkortet grillet seg selv.Da var Elprice konkurs, men det var for min del mye lettere å direkte via Acer da begge de andre gangene hadde Elprice fått tilbake PC 2 uker før jeg ringte de og spurte hvor det ble av PC-en. Fikk en ny (ganske mye bedre enn den jeg hadde) og nå stryker den snart ned...

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke verst VegardBS, men blir ikke noe lotto-millionær eller kunde nr. 1 million på deg når du bruker opp all flaksen din på en Acer-laptop. :lol:

 

Har inntrykk av at Acer er litt sånn sjansespill egentlig.. De har jo definitivt gode priser i forhold til maskinvare, men virker som det er utrolig mange som opplever feil, og da er det gjerne gjentatte ganger

:/

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke verst VegardBS, men blir ikke noe lotto-millionær eller kunde nr. 1 million på deg når du bruker opp all flaksen din på en Acer-laptop. :lol:

 

Har inntrykk av at Acer er litt sånn sjansespill egentlig.. De har jo definitivt gode priser i forhold til maskinvare, men virker som det er utrolig mange som opplever feil, og da er det gjerne gjentatte ganger

:/

Ikke min Acer, heldigvis. Foreldrene mine har vært utrolig heldige med PC kjøp. Aldri hatt noen problemer med de PCene de har kjøpt. Det eneste som er dårlig med de ar er at maskinene er utslitt pga alder :sleep2:

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Er jo litt greit om de dør innen reklamasjonstiden :)

Greit er det, men spørs jo hvor mye jobb det er verdt å legge i det, spesielt når de var så vanskelige å få kontakt med som sist jeg forsøkte..

 

 

Håper det, vet du om man får tilbake penger eller ny maskin fra Dell?

Har egentlig bare hatt problemer med Dell på bedriftsnivå, der hadde vi "on-site next day service" så blir feil å sammenligne det. Det var dog ekstremt få av de mange laptop'ene som noen gang hadde problem. Hjemme har jeg en 14" ultrabook, har ikke hatt problemer med denne hittil i hvert fall. Det som er veldig greit er at de har en service tag på alle PC'er, så man slipper å styre med modell, spesifikasjoner osv, det korte kjennemerket identifiserer PC'en. De er også helt greie å få tak i på mail, så man slipper å stresse med telefonkø og kommunikasjonsproblemer med svensker. :p

 

Nå skal det sies at det bare er Acer og Dell jeg har erfaring med når det kommer til support, men har inntrykk av at også Asus er ekstremt gode på det området.

 

Kjøper man fra forhandler skal man jo i utgangspunktet slippe alt stresset, da de er ansvarlig for å få fikset det, men kan vel gjerne ta mye lengre tid..

 

 

EDIT: Svarte vel ikke helt på spørsmålet ditt der. Tror nok ikke Dell gir pengene tilbake / ny maskin noe oftere enn andre. De venter nok på 3 av samme feil / 5 feil som alle andre, men er jo stor forskjell på dårlig og treg kundebehandling kontra de som virkelig vil hjelpe kunden.

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...