Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

De finnes gode og dårlige eksemplarer av biler. Selv er jeg ikke den største fanen av BMW da det er som andre nevner "kebabtraller" som er ihjelkjørte og ihjelskrudde biler. Volvo er "rånebil" nr1 i mange distrikter. Det er det ikke å komme bort i fra desverre, men god komfort i de svenske bilene. Det skal de de ha og deletilgang er meget god også vis man skal gjøre noe på de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt BMW jeg, likte den veldig godt. Men når det begynte å bli noe galt med bilen, så ble det en kjedereaksjon. Og at masse ble galt. Men det var nok bare jeg som var uheldige.

 

Men dessverre, så er det mange populære biler. Som er skamkjørt, og da får de dårlig rykte. Selv om det finnes et blåmandag bil inni mellom. Men slik må man regne med.

Lenke til kommentar

Syns de 240 har god komfort og jeg :) Men mange av de er ihelkjørt eller rustet i stykker.

 

Er vel kanskje ikke de værste, men jeg har aldri vært spesiellt glad i 240 jeg da. :) X-svigers hadde 240 som jeg lånte en del. Men ja, de ruster fælt. Den jeg skal ha er jo galvanisert så det er lettere å finne et bra eksemplar til 40-50k.

 

 

De finnes gode og dårlige eksemplarer av biler. Selv er jeg ikke den største fanen av BMW da det er som andre nevner "kebabtraller" som er ihjelkjørte og ihjelskrudde biler. Volvo er "rånebil" nr1 i mange distrikter. Det er det ikke å komme bort i fra desverre, men god komfort i de svenske bilene. Det skal de de ha og deletilgang er meget god også vis man skal gjøre noe på de.

 

Spesiell 240 er rånebil. :p

Lenke til kommentar

 

Det er vel fordi at 240 begynner jo å bli riiiimelig gammel nå...hehe.

Jupp, nemlig derfor... men ser jo at de går over til andre merker å herjer med de også. Er jo bare å ta turen forbi CC på natta da :p

 

@VegardBS : Høres ikke dumt ut det. Solide biler, god deletilgang fra England og en bruker her på bildelen kan en del om de så er det noe man lurer på kan man spørre vedkommende til råds sikkert ;)

Lenke til kommentar

 

Er vel kanskje ikke de værste, men jeg har aldri vært spesiellt glad i 240 jeg da. :) X-svigers hadde 240 som jeg lånte en del. Men ja, de ruster fælt. Den jeg skal ha er jo galvanisert så det er lettere å finne et bra eksemplar til 40-50k.

 

 

Har en kompis, som hadde en 240. Men han kunne ikke skru, så han brukte den nesten aldri. For den brukte over 2L på mila (på lang kjøring), og rustet i stykker. Hadde han kunne skru, og ikke vært en student, så hadde den bilen vært på veien enda. Men han ga opp.

Lenke til kommentar

Jupp, nemlig derfor... men ser jo at de går over til andre merker å herjer med de også. Er jo bare å ta turen forbi CC på natta da :p

 

@VegardBS : Høres ikke dumt ut det. Solide biler, god deletilgang fra England og en bruker her på bildelen kan en del om de så er det noe man lurer på kan man spørre vedkommende til råds sikkert ;)

Får håpe den holder en stund med vanlig bruk. Men kan ikke love at det ikke blir litt sladding rundt svingene :tease:

Lenke til kommentar

Får håpe den holder en stund med vanlig bruk. Men kan ikke love at det ikke blir litt sladding rundt svingene :tease:

 

Beste er å kjøre pent og fornuftig ting holder lengre da og det er dumt vis noe skjer ;) . Spesielt med ett ferskt førerkort så skal det mindre til for at det ryker.

Snuten står der man minst venter det ;)

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

 

Beste er å kjøre pent og fornuftig ting holder lengre da og det er dumt vis noe skjer ;) . Spesielt med ett ferskt førerkort så skal det mindre til for at det ryker.

Snuten står der man minst venter det ;)

 

Ja, blir selvfølgelig ikke noe typisk sladding eller "råning" over alt, vegen opp her er passe svingete og har aldri sett en kontroll her.

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Nei, men som sagt så kan de plutselig stå der den ene dagen ;) . Jeg har selv blitt stoppa av snut 400m fra døra på veg hjem sent på kvelden uten at de har hatt nevneverdig grunn, men blitt "nysgjerrige" og spurt hvorfor jeg er ute så sent. Ene gangen hadde jeg en merce med eksoslekk så skjønner at den tiltrakk seg oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Nei, men som sagt så kan de plutselig stå der den ene dagen ;) . Jeg har selv blitt stoppa av snut 400m fra døra på veg hjem sent på kvelden uten at de har hatt nevneverdig grunn, men blitt "nysgjerrige" og spurt hvorfor jeg er ute så sent. Ene gangen hadde jeg en merce med eksoslekk så skjønner at den tiltrakk seg oppmerksomhet.

 

Den ene gangen du finner på at du vil prøve står de der, er så altfor typisk, haha!

Blir jeg tatt så er det bare meg selv å takke. :p

Sikt er ikke noe bra rundt svingene så det blir nok ekstremt lite av å ha noe morro med tanke på at jeg kan ødelegge for noen andre.

Har også en hytte med veldig stor plass så jeg får ta det der ;)

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...