Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412
Skrevet

Hva slags "edition" spiste du da? Kjøttkakene dems skal være ganske så greie, rask middag. :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Ingen anelse, spiste det på en tur en gang for kanskje 2 år siden. Var vel kanskje noe kjøtt i den grøten det endte opp med å bli.

Skrevet

Classic kjenner man godt til :) Er Haugesunder, så har som regel en babb i magen. Før jeg reiser tilbake til Bergen :)

Skrevet (endret)

Fjordland er helt ålreite greier. :p

Er det, da sier vi det da :p

Eneste erfaringen jeg har med Fjordland maten er en gang når jeg skulle varme den opp i en alt for liten kjele, den ble lunket og smakte dritt :p

Varme opp den maten er dritt er veldig enig der med deg. Men fra micro da er mye bedre da

Hadde ikke det vært greit da? :D

Nei tenk på alle elska tikka, å butikken var tom for tikka da ha ha krise da ha ha. Ja sikkert mange sure tryner da i køen da. :)

Den dagen du var tom + for tikka og stakk til butikken, så var det ingen butikkar i mils omkrets som hadde tikka ;)

Fordi Komplett gløymde å sende med kodar til Splinter Cell Blacklist, Batman Origins og Assassin's Creed IV Black Flag, så sende dei 2 av kvar i posten...

Så no har eg ein brukt kode av kvart spel og ein ubrukt...

Kylling (gryte)? Kjøttkaker? mexicansk gryte?

Ja helt riktig WhatWorld grove kjøtt kaker

Endret av Fleischmann
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Veldig god for prisen.

Skrevet

Nei tenk på alle elska tikka, å butikken var tom for tikka da ha ha krise da ha ha. Ja sikkert mange sure tryner da i køen da. :)

De måtte bare passe på å ta inn KUN Tikka da, siden alle likte. Andre varer var jo ikke nødvendig å ha...hehe.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Veldig god for prisen.

Takk for svar. :)

Ingen anelse, spiste det på en tur en gang for kanskje 2 år siden. Var vel kanskje noe kjøtt i den grøten det endte opp med å bli.

Kjøtt og grøt, herlig. :p

Gjest Slettet+412
Skrevet

Wow...her var det skikkelig action....hehe....Nesten et døgn siden siste post. :D

For opptatt med å planlegge musikk her. :p

Gjest Slettet+412
Skrevet

Hehe..stå på. ;)

I will, sir! Takk skal du ha :)

Skrevet (endret)

Akkurat koblet opp ny PC-skjerm, følte det var på tide med en oppgradering da den gamle BenQ'en har spilt sin rolle i minst 3 år nå. For en sinnsyk forskjell, deilig!!

Endret av 10minutemail

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...