Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Sykkel med tynne dekk, isbelagt asfalt og bil som kommer inn fra siden er en enda dårligere kombinasjon uten piggdekk + en gammel dame som kjefter på deg når du tryner.

 

Gamle damer er ofte de "frekkeste" :p . Da er det nok på tide å innvestere i noen dekk med pigg da ;)

 

God morgen. Torsdag og nesten helg. Som denne uken har gått. Dagene bare raser avgårde :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

 

Gamle damer er ofte de "frekkeste" :p . Da er det nok på tide å innvestere i noen dekk med pigg da ;)

Sykkelen med pigg streiket og da var det eneste valget å bruke en annen sykkel :p

 

Men nå må jeg jo få kjøpt nye dekk pga den sykkelen jeg har nå har jo 29" dekk :p

Lenke til kommentar

 

God morgen, endra bilde nå? :D

Bilde er fra Iron Maiden

TNT - Varmt & Hardt

Vil du BLI medlem i den Harde flokken

Og GI DIN Stemme og sjel Til heavyrocken :green: :green:

http://www.youtube.com/watch?v=z0i5pYCZYLA&list=PL5EC816D9E0BCB471

 

 

 

Iron Maiden - The Number of the Beast

 

twisted sister - you can't stop rock 'n roll

 

KISS - I Wanna Rock N Roll All Night - 1996

 

Guns N' Roses - Welcome To The Jungle

 

Metallica - Master Of Puppets live Seattle 1989 SEPULTURA TERRITORY (Donnington 94)

 

AC/DC Let there be rock (1977, Unedited video version)

 

Mötley Crüe - Girls, Girls, Girls

 

Judas Priest - Painkiller

 

W.A.S.P...Inside the Electric Circus

 

 

Dl@ner - Lordi - Hard Rock Hallelujah Music Video

 

IN MY DREAMS - WIG WAM

 

Pantera - Domination (Live Video)

 

 

 

 

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Hvor langt har du kommet på den nye miksen da? Prøvd å lage noe selv helt fra bunnen ennå forresten? :)

 

Har ikke begynt på noe helt enda, kompis. :) Lurer på om jeg skal bare vente til Mac'en ankommer også begynne på noe :D

 

Men foreløpig bruker jeg tiden på å finne inspirasjon, planlegge og forberede!

 

Skal være laget fra bunnen av, bare vocals som ikke er noe selvlaget. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

 

Har ikke begynt på noe helt enda, kompis. :) Lurer på om jeg skal bare vente til Mac'en ankommer også begynne på noe :D

 

Men foreløpig bruker jeg tiden på å finne inspirasjon, planlegge og forberede!

 

Skal være laget fra bunnen av, bare vocals som ikke er noe selvlaget. :p

 

Nå er det jo ikke alle som liker å lage musikk helt fra bunnen av. Mange liker å mikse bare. Personlig liker jeg å starte fra bunnen med å lage trommespor, bass osv. :)

Uansett er det gøy å lage musikk, da. Selv om jeg har vært litt slapp i det siste...hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Nå er det jo ikke alle som liker å lage musikk helt fra bunnen av. Mange liker å mikse bare. Personlig liker jeg å starte fra bunnen med å lage trommespor, bass osv. :)

Uansett er det gøy å lage musikk, da. Selv om jeg har vært litt slapp i det siste...hehe.

 

Jeg liker å jobbe med litt av hvert jeg hvertfall! Å remixe er like så greit dersom å komponere noe eget blir for vanskelig. Å lage egne trommespor, bass, etc er litt "gørr" så hender jeg kjører på med noen gode samples her og der. :)

 

Musikk er alltids gøy! Spørs bare om man har noe særlig å utvikle på, hehe. Har nå vell vært så og si ganske slapp selv i det siste så skal bli godt å komme tilbake!

Lenke til kommentar

Jeg liker å jobbe med litt av hvert jeg hvertfall! Å remixe er like så greit dersom å komponere noe eget blir for vanskelig. Å lage egne trommespor, bass, etc er litt "gørr" så hender jeg kjører på med noen gode samples her og der. :)

 

Musikk er alltids gøy! Spørs bare om man har noe særlig å utvikle på, hehe. Har nå vell vært så og si ganske slapp selv i det siste så skal bli godt å komme tilbake!

 

Helt enig med deg. Må jo gjøre det man liker best. Å lage alt selv syns jeg er artig, jeg. Å f.eks lage mine egne versjoner av kjente låter, syns jeg er gøy...spesiellt om jeg blir brukbart fornøyd selv. Jeg har en tendens til å kanskje være litt for selvkritisk når jeg lager musikk, men det er vel slik er innimellom...hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...