Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kjempe! Må nok skaffe spillet selv snart og se hvordan det er. MP er nok den viktigste delen imo.

Tror ikke noen kjøper de spillene for campaign-delen, de er jo egentlig de to eneste store online-spillene (innen FPS-sjangeren såklart). Tror ikke jeg kommer til å kjøpe BF4, men kan hittil anbefale Ghosts om man liker den raske spillestilen. :)

Lenke til kommentar

Høres bra ut, har ditt og. Men det er så lenge siden jeg sendte sms til deg, at det har "falt" ut av listen :(

 

Ingen fare. Sender deg nummeret mitt iløpet av kvelden, jeg. :)

 

Hehe...nå ligger sjefen min rimelig tynt ann, nå er det ikke bare jeg som skal ta ham. :D:evil: :evil:

Endret av Maximalyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvor kjøpte du den da? :D

På rema 1000, den frukten er søt å spise du. Hvis du er glad i GODIS er den den helt topp namn

 

En eller annen polsk kebab jalla butikk, vel :p

Feil svar 0 poeng :tease:

 

Hehe, så sant så sant! Online er trolig nok det eneste folket vil ha. :p

 

lR1J8.png

Dette var jo riktig kult da. :p

Har mac`n kommet $ :green:

 

 

That use of jalla :(

 

xDD

 

Men hva er planene for dagen, folkens? :)

Terminator 4 og Star Wars 1 new hope, har sett terminator 3 da ferdig nå

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Både CoD og BF scorer dårlig på campaign mode, noe som ikke overrasker meg. Multiplayer lever opp til forventningene, er spesielt fornøyd med de nye brettene. Har bare spilt noen timer hittil, men liker det så langt!

 

De lager jo ikke SP delen som de en gang gjorde, cod1 og 2 hadde jo konge SP, MP var jo også greit den gangen, men jeg syns ikke de gjør MP delen 100% lenger heller, har ikke prøvd noen av spillene, men alt dette, vi skal lage det så moderne og så realistisk som mulig syns jeg er bare tull, blir bare dårlig game play ut av det og det ser man jo gang på gang.

Ikke det at cod eller bf4 er i nærheten av virkeligheten, men dere skjønner sånn ca hvor jeg vil med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...