Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

 

Helt enig med deg. Må jo gjøre det man liker best. Å lage alt selv syns jeg er artig, jeg. Å f.eks lage mine egne versjoner av kjente låter, syns jeg er gøy...spesiellt om jeg blir brukbart fornøyd selv. Jeg har en tendens til å kanskje være litt for selvkritisk når jeg lager musikk, men det er vel slik er innimellom...hehe.

 

Pleier som regel enkelte ganger å slippe ut en del prøvesmaker og se hva folket synes før jeg jobber videre, hender jeg også bli meget selvkritisk og må derfor nesten ha noen andres meninger for å vite om den er et go eller ei. Også må jeg selv kunne bli litt avhengig av den slik at den blir instant-replaya, hehe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Pleier som regel enkelte ganger å slippe ut en del prøvesmaker og se hva folket synes før jeg jobber videre, hender jeg også bli meget selvkritisk og må derfor nesten ha noen andres meninger for å vite om den er et go eller ei. Også må jeg selv kunne bli litt avhengig av den slik at den blir instant-replaya, hehe. :)

 

Jeg slipper sjeldent ut prøvesmaker. Hovedsaken er jo at det er JEG som først og fremst må være fornøyd med det jeg lager. :) Hvis JEG syns det låter greit, får det være det samme om andre ikke syns det. Hvis andre liker den uferdige låten, og ikke jeg..blir låta uansett kastet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Jeg slipper sjeldent ut prøvesmaker. Hovedsaken er jo at det er JEG som først og fremst må være fornøyd med det jeg lager. :) Hvis JEG syns det låter greit, får det være det samme om andre ikke syns det. Hvis andre liker den uferdige låten, og ikke jeg..blir låta uansett kastet. :)

 

Jeg pleier som regel å være meget fornøyd med jeg slipper ut. Men hender at det kan være godt med en annen persons mening. :)

Men nå blir det å jobbe i skjul på noe stort :ph34r::wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Det som kommer ut her, er jeg også brukbart fornøyd med. Det jeg ikke er fornøyd med, slipper jeg aldri. Det blir kassert. :)

 

Pleier ikke å lage noe så jævlig, hehe :p

 

Men kunne du tenkt deg å blitt med på noe GTA V i kveld? :)

Lenke til kommentar

 

Pleier ikke å lage noe så jævlig, hehe :p

 

Men kunne du tenkt deg å blitt med på noe GTA V i kveld? :)

Behøver ikke å være jævlig..hehe. Men jeg må hvertfall være 75% fornøyd med låta jeg har laga før jeg slipper den ut. :)

 

Ja,vi kan godt gjøre noe i GTA V. Greit å få inn litt penger osv. Kan bytte på å vinne osv. :)

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Behøver ikke å være jævlig..hehe. Men jeg må hvertfall være 75% fornøyd med låta jeg har laga før jeg slipper den ut. :)

 

Ja,vi kan godt gjøre noe i GTA V. Greit å få inn litt penger osv. Kan bytte på å vinne osv. :)

 

Race? Kompiser sier at du tjener fett på det, dem er alle komt seg til rank 70. :p

Men jadda, det kan vi. :)

 

Hehe, må ikke være så jævlig da men.. Så lenge man er minst 75% fornøyd selv så er det greit :)

Lenke til kommentar

Herrejesus... Kjempe voksent av deg, joking. ggwp,glhf

Jeg er ikke alltid voksen av meg,, trives bedre med yngre garde da som kameraten min akkurat det samme. Men noen ganger så kommer galgen humoren ut eller det klør litt for mye i faen skapet da ut så skriver jeg noe dumt teit dustete da :)

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...