Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

 

Litt poengløst å skrive om alt du kjøper / lager når det alltid er en hemmelighet som ingen får vite uansett? :hmm: Bedre å bra kaste ut en link først som sist, hva.

 

Haha, det var bare snakk om før eller siden at noen ville komme med en slik en :tease:

Pfft, er ingen hemmelighet, er bare morsomt å dra det litt langt.

 

Men joda, gå og google KRK du.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jaa, noen må jo gjøre den jobben også!

 

Googla KRK (trengte ikke gå for å gjøre det engang), men de har jo mange forskjellige høyttalere. Uansett, nice. :)

 

Hehe, hadde håpet på at joking skulle gjøre det ettersom at han alltids maser. :p

 

Kjøpte disse, kompis :)

http://www.4sound.no/itempg.aspx?id=210&artno=326071

 

Takker! :D

 

 

 

Han fortalte meg at han har blitt forelsket i en 92er som ser forjævelig ut. That's it.

 

Pfft, det er deg det. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

 

Haha, neida, bare jeg som snakker dritt. :p

 

Haha, tenkte meg som så :p

 

 

 

Sikkert gode de der. Litt kjedelig med monitorer til musikklytting, men når man skal lage musikk er jo det viktigste at de er så korrekte og ufargede i lydsignaturen som mulig :)

 

Er gode dem ja! Funker kjempe til musikklytting og skal jeg si deg. ;)

Lenke til kommentar

 

Sikkert gode de der. Litt kjedelig med monitorer til musikklytting, men når man skal lage musikk er jo det viktigste at de er så korrekte og ufargede i lydsignaturen som mulig :)

 

Funker bra med mye annet også. Man må bare lære seg å lytte og mikse med de man har, slik at det låter bra på et vanlig anlegg. :) Selv bruker jeg bare Logitech X-530 når jeg mikser, men har lært hvordan det skal låte på disse for å få det greit på et anlegg. :)

Lenke til kommentar

Mikser du på X-530? Stakkars menneske :p Heheh.. Hadde X-230 for mange år siden. Helt greie PChøyttalere, men ikke noe særlig mer enn det. Du har ikke tenkt til å skaffe deg noen nye da? :)

 

Har ikke NOE problem med å mikse på de. ;) Man må bare ha et trent øre, så går det helt fint. Hadde noen Polk Audio monitorer før, men kan ikke påstå at det var noe bedre liksom. :) Etterpå kjører jeg miksen på stuehøytalerne for å forsikre at det låter greit. :) Og det gjør det i 99% av tilfellene. Men har man ikke et trent øre, kan det fort bli et problem på X-530. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...