Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er viktig å ikke skjære alle over en kam. Kjenner flere ikke-etniske nordmenn som er fantastiske mennesker, så det er jo selvfølgelig forskjell på folk. Én ting er om de driver med kriminalitet og raner og tusker til seg det som er, en annen ting er det om de blir godt integrerte i det norske samfunnet og blir en viktig ressurs. De som raner og stjeler har jeg ikke mye sympati for, og hadde ikke gjort noe å bli kvitt de. Men man kan ikke straffe alle på bakgrunn av noe som et fåtall gjør. Det blir for enkelt.

 

Hvorfor kvitter du deg med FB, Knut?

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Hvorfor kvitter du deg med FB, Knut?

Kort og greit fordi jeg er drittlei. Det er for stille der, sjelden noen kommenterer det man skriver osv, i det hele tatt liten kontakt med de såkalte vennene man har der. Jeg ser liksom ikke helt vitsen da. :) Dessuten kvitter jeg meg ikke med den, men jeg deaktiverer den på ubestemt tid.

FB skal jo liksom være en sosial greie, men det er ikke mye sosialt der lenger.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

 

Såpass, det var jo ikke hyggelig. Er lei jeg også, enste jeg gjør: Er å lese notefications og PM's jeg får ;) Men holder ut for det om :)

 

Nei, men syns det blir for kjedelig. Når man prøver å oppretteholde litt liv og skriver noe, og ingen reagerer...da er det på tide å ta en pause....hehe. Skal jeg holde på med noe, må det gi meg noe. :) Og FB gir meg absolutt ingenting lenger. :) Merker jeg blir mer og mer lei for hver dag som går. FB har blitt et ork og logge seg på. :p

Du får skaffe deg Twitter vettu, Knut.. mye bedre. :p

 

Hehe...har hatt Twitter leeeeeeenge, jeg. :) Men syns det er enda værre. Der er det for mye rot og uoversiktelig, syns jeg. :)

Lenke til kommentar

 

Nei, men syns det blir for kjedelig. Når man prøver å oppretteholde litt liv og skriver noe, og ingen reagerer...da er det på tide å ta en pause....hehe. Skal jeg holde på med noe, må det gi meg noe. :) Og FB gir meg absolutt ingenting lenger. :) Merker jeg blir mer og mer lei for hver dag som går. FB har blitt et ork og logge seg på. :p

 

Jeg scroller aldri ned på statuser til folk lenger, jeg leser det som kommer opp. Når jeg logger på, that's it. Resten gidder jeg ikke. Det er opp og ned med FB. Men jeg syns det er greit, med tanke på familie og venner jeg har kontakt med.

Lenke til kommentar

 

Jeg scroller aldri ned på statuser til folk lenger, jeg leser det som kommer opp. Når jeg logger på, that's it. Resten gidder jeg ikke. Det er opp og ned med FB. Men jeg syns det er greit, med tanke på familie og venner jeg har kontakt med.

 

Virker som om ingen gjør det lenger, og det er nok derfor det blir slapt der. :) Det er stort sett bare ungene i familien jeg prater med på FB, men de kan jeg jo bare ringe. Ringer jo gratis til alle så. Og de vennene jeg har hatt MYE kontakt med på FB...som deg, kan man jo sende sms til. :) Og du er jo her også...hehe.

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Hehe...har hatt Twitter leeeeeeenge, jeg. :) Men syns det er enda værre. Der er det for mye rot og uoversiktelig, syns jeg. :)

 

Tja.. man blir jo vandt til det. Syns det er helt greit, jeg. :)

 

 

 

Hva syns du? :)

 

Nå er jeg mer en Halo-fan enn CoD-fan, det skal sies.. men siden Halo 4 sugde balle fra et kompetetivt perspektiv, så hopper de fleste Halo-folkene på CoD-bølgen - meg inkludert. Eneste jeg har lest er at de har gått i samme fella som Halo gjorde med å fjerne ekstremt kjekke funksjoner (Codcaster (kommer noe lignende), Theatre, fjernet League-play osv osv).

Jeg spiller jo kun multiplayer, og jeg syns det er helt greit (har ikke spilt BO2). Veldig uvant, men det kommer seg etterhvert. :)

Endret av iGlenn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Virker som om ingen gjør det lenger, og det er nok derfor det blir slapt der. :) Det er stort sett bare ungene i familien jeg prater med på FB, men de kan jeg jo bare ringe. Ringer jo gratis til alle så. Og de vennene jeg har hatt MYE kontakt med på FB...som deg, kan man jo sende sms til. :) Og du er jo her også...hehe.

 

Vet ikke hva dine venner gjør, men de fleste av mine scroller ned :) Ja det er sant det, de fleste har man nummer til og slikt. Og det er veldig greit. Ja det er bare til å sende, du husker nok nummeret mitt :) Jeg har deg en eller annen plass. Men ikke lagret. Men det er fort gjort å fikse.

 

Og jeg er her ;)

Lenke til kommentar

Tja.. man blir jo vandt til det. Syns det er helt greit, jeg. :)

 

Joda, det er sikkert bra. Jeg har aldri brukt det så mye. Falt ikke helt i smak...akkurat som G+. :)

 

 

Vet ikke hva dine venner gjør, men de fleste av mine scroller ned :) Ja det er sant det, de fleste har man nummer til og slikt. Og det er veldig greit. Ja det er bare til å sende, du husker nok nummeret mitt :) Jeg har deg en eller annen plass. Men ikke lagret. Men det er fort gjort å fikse.

 

Og jeg er her ;)

 

Virker ikke som om vennene mine gjør det heller...hehe.

Jeg har nummeret ditt i lista jg vettu. :) Ikke noe problem, kompis.

Lenke til kommentar

 

Nå har ikke jeg sett diskusjonen her....men må si meg litt enig med meg0709. Det er jo tross alt ikke bare én psykopat blant innvandrerne. Det skjer jo hele tida. Når man leser noe sinnsykt i avisene, er det i 80% av tilfellene utlendinger innblanda. Og det er for jævli at når de er så heldige å få komme inn i dette landet, at de ikke kan oppføre seg som folk. Når det gjelder utlendinger mener jeg at man bør pælme dem på hue og ræva ut, selv bare etter å ha stjålet en sjokolade. Det er tross alt VÅRT land.

Men det er MIN mening, og det står jeg for.

1.Er enig med deg der, men ikke allt du skriver Maxi, det er mange kriminelle som er mørkhudet da

 

2. Sett The Terminator 1 og nesten alt av terminator 2 judgment day, da liker du de filmene Maxi eller ikke. For jeg gleder meg til 5 filmer terminator 5 å Ghostbusters 3 å :green:Star Wars 7-8-9, :green: ang Ghostbusters hvis den blir laget da har sett noe et sted den skal bli laget da ikke vet jeg men får håpe da

 

 

Men det er slettes ikke umulig å stenge grensen for utlendinger. ;) 1

 

Er dere ikke ferdig med det greiene ennå? :p 2

1 nei er ikke det umulig stenge svenske grensen da, men den blir aldri stengt da mener smugling over svenske grensen svinesund da sprit tobakk å den jevla :realmad: narkotika :realmad:

2 :tease: ha ha

 

Hehe...ja, tydeligvis. Han har lett for å henge seg opp i én ting. :p1

 

 

 

1. Norge skulle vært like strenge som de er i Australia. DET er skikkelig grensevakter. ;) 2

2. Det er altfor mye utlendinger i Norge uansett om de gjør noe galt eller ikke. Det har gått helt over styr. Men Norge er jo så dumme at de skal prøve å redde hele verden aleine. Om det er et fåtall som gjør noe galt, kan vel diskuteres. Virker som om det er all driten som kommer hit.

1: Do You Love Me :tease: yeah baby ha ha star children SEE

2. Maxi er mange kriminelle mennesker her, si alle hudfarger exe dreper de 1 menneske Maxi sett de i den elektriske stollen å bli kvitt faen skapet. men er de mønster borgere da gjør de ikke noe galt de kan bli å få leve

 

 

Tja.. man blir jo vandt til det. Syns det er helt greit, jeg. :)

 

 

 

Nå er jeg mer en Halo-fan enn CoD-fan, det skal sies.. men siden Halo 4 sugde balle fra et kompetetivt perspektiv, så hopper de fleste Halo-folkene på CoD-bølgen - meg inkludert. Eneste jeg har lest er at de har gått i samme fella som Halo gjorde med å fjerne ekstremt kjekke funksjoner (Codcaster (kommer noe lignende), Theatre, fjernet League-play osv osv).

Jeg spiller jo kun multiplayer, og jeg syns det er helt greit (har ikke spilt BO2). Veldig uvant, men det kommer seg etterhvert. :)

Halo 5 gleder jeg meg til

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

God morgen. Her er alt ved det samme gamle tydeligvis.

 

Ja, facebook bruker jeg selv bare for å sende meldinger til folk jeg ikke har telefonnr. på eller bare ønsker å sende en rask melding til. Ser selv ikke mye på statusoppdateringer lenger her.

 

Men ser frem til vinteren kommer for fullt. Jeg vil ha snø :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Virker ikke som om vennene mine gjør det heller...hehe.

Jeg har nummeret ditt i lista jg vettu. :) Ikke noe problem, kompis.

 

Høres bra ut, har ditt og. Men det er så lenge siden jeg sendte sms til deg, at det har "falt" ut av listen :(

 

God morgen. Her er alt ved det samme gamle tydeligvis.

 

Ja, facebook bruker jeg selv bare for å sende meldinger til folk jeg ikke har telefonnr. på eller bare ønsker å sende en rask melding til. Ser selv ikke mye på statusoppdateringer lenger her.

 

Men ser frem til vinteren kommer for fullt. Jeg vil ha snø :D

 

FB er blitt kjedelig, eneste jeg gjør er å lese notifications, PM's og innom de forskjelige radioamatør gruppene. Ellers, så skjiter jeg i hele FB.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Både CoD og BF scorer dårlig på campaign mode, noe som ikke overrasker meg. Multiplayer lever opp til forventningene, er spesielt fornøyd med de nye brettene. Har bare spilt noen timer hittil, men liker det så langt!

 

Kjempe! Må nok skaffe spillet selv snart og se hvordan det er. MP er nok den viktigste delen imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...