Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Det kommer en ny prossesor i 2013 som heter Hashwell, vurdert den?

Haswell kommer til å bli rått. Intel har hypet det opp en god del i det siste, noe som virker som et godt tegn. Det gjorde de aldri med SB og IB. Satser på oppgradering til Haswell. Ytelsen skal tydeligvis være ca 40% bedre per watt.

Dette er verdt å lese.

http://en.wikipedia.org/wiki/Haswell_(microarchitecture)

Synes Canal Digital er treige med å få sent modemer og sånt. Venter fortsatt på nytt modem så jeg kan få bedre hastighet her.

Mener å huske at jeg fikk modemet mitt veldig fort når jeg skulle få nytt, eller... Det kom ihvertfall på postkontoret fort, men det skulle selvfølgelig være stengt i romjulen.

Skrevet (endret)

noen som har peiling på hvor jeg får tak i lange extension kabler for 24-pin og 2x6+2 PCI-e pins? de eneste jeg finner er det sleevet allerede... er alt for lav kvalitet på de for å tilfredstille meg. (skal sleeve selv og skal bestille rød,svart og sølv/hvit sleeving fra en.mdpc-x.com/ )

Kan jo lage forlenge dem selv da, hvis du har det rette utstyret.

Mener å huske at jeg fikk modemet mitt veldig fort når jeg skulle få nytt, eller... Det kom ihvertfall på postkontoret fort, men det skulle selvfølgelig være stengt i romjulen.

Jeg venter på samme modem som jeg allerede har, de skrur ikke opp hastigheten før alle i borettslaget har fått det. Har venta siden Juni. Endret av knutmora
Skrevet

Så lenge det er på en BMW er jeg enig, hehe. Hvilken bil er det snakk om?

BMW E34 525i 1995 mod :)

Oooh, ikke verst, har du bilder? :D

Tror ikke jeg har sett en så gammel 5-serie med angel eyes før, er ikke sikker om jeg kan se det for meg heller, haha.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Nyformatert PC, nam. :)

Det kommer en ny prossesor i 2013 som heter Hashwell, vurdert den?

Haswell kommer til å bli rått. Intel har hypet det opp en god del i det siste, noe som virker som et godt tegn. Det gjorde de aldri med SB og IB. Satser på oppgradering til Haswell. Ytelsen skal tydeligvis være ca 40% bedre per watt.

Dette er verdt å lese.

http://en.wikipedia....croarchitecture)

Jeg tenkte faktisk å gå over til Hashwell men de har ikke bekreftet hvilken socket den skal høre til. Håper det blir 1155.

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

1150 er den nye socketen.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Seriøst? Jaja, kommer den til våren så blir det nok den på meg. Håper bare at den ikke er på samme pris som socket 2011.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...