Gå til innhold

Hvorfor tror du ikke på gud?


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

 

Såklart. Sosiologi i så måte handler jo mye om kultur og kontekst.

 

 

Jehova Gud innførte ikke polygami ( flere koneri ) Adam fikk bare en kone Eva

 

Er du enig eller ikke ?

 

Adam = Leire og magi

Eva = Adams ribben og magi....

 

 

Plausibel historie? Overhodet ikke. 

 

Så vidt jeg kjenner til er det vel kun et sted, i Tibet, der en kvinne hadde flere menn... Gitt at en kvinne har større utholdenhet enn en mann sier det vel seg selv at den modellen er å foretrekke fremfor en mann flere kvinner... Men den røver historien som bibelen fremsetter er ihvertfall ikke sann, dette VET vi i dag så å fortsette å fable om dette eventyret er totalt bortkastet.. 

 

 

Grunnen til at ingen gud finner appell hos meg er at jeg er for opptatt av å holde meg til hva som mest sannsynlig er sant... Da bortfaller guder av seg selv...  :)

Lenke til kommentar

Ikke magi, avansert teknologi..

 

Ingenting er umulig med teknologi, mennesker er i nær framtid å skape dyr av sånt selv.

 

Tenk Gud som en utviklet livsform, også kjent som menneskenes slenktinger utenomjords fra...

Men vi vet jo at den historien ikke er sann, hvorfor prøve å fremme den som sann da? 

 

Vi vet at vi har utviklet oss over tid og at vi ikke er skapt...

 

Dessuten er det vel flere flauser i den historien om man begynner å plukke litt.... Som foreksempel hvor var guds allmektig og allvitenhet den dagen Adam spiste frukten? Bibelen påstår jo at gud løp rundt i hagen og lette etter dem... Hvorfor skryter bibelen av denne gudens allviten og allmektighet hele 42 ganger når dette ikke ser ut til å stemme i følge bibelen selv? 

 

Og en annen ting jeg lurer på, som jeg ikke har fått noen svar på, er hvem som skal overta den evige torturen etter at gud har nedkjempet satan? Er det jesus som skal plage og pine folk da eller? Eller er det frivillige kristne som stiller opp slik at de får sin hevn over de som ikke tror på slikt sludder? 

 

Hvorfor i all verden skulle en gud lage en bok med så mange selvmotsigelser, paradoks og feil? Hvorfor skulle en gud ønske å fremstille seg som en steindum blodtørstig idiot i sin egen selvbiografi? Slik denne guden er fremstillet i bibelen ville han ikke klart å skape noe som helst og bibelen fjerner jo selv enhver tvil om at dette er skrevet av primitive, ignorante kvinnehatende menn som ikke visste bedre, uten at noen gud var innblandet... Bibelen fremmer en gud så primitiv, brutal og steindum at det er et under i dag at folk i opplyste deler av verden klarer å tro på det OG kalle dette hatske umoralske røret for kjærlighet... 

 

Vet ikke hvorfor, men jeg ser for meg hirden til Hitler når kristne påstår de følger kjærlighetens evangelium... De også så ingen feil ved sin store leder hitler, akkurat som kristne og muslimer ikke ser noen feil ved sine helter... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ikke magi, avansert teknologi..

 

Ingenting er umulig med teknologi, mennesker er i nær framtid å skape dyr av sånt selv.

 

Tenk Gud som en utviklet livsform, også kjent som menneskenes slenktinger utenomjords fra...

Men vi vet jo at den historien ikke er sann, hvorfor prøve å fremme den som sann da? 

 

Vi vet at vi har utviklet oss over tid og at vi ikke er skapt...

 

Dessuten er det vel flere flauser i den historien om man begynner å plukke litt.... Som foreksempel hvor var guds allmektig og allvitenhet den dagen Adam spiste frukten? Bibelen påstår jo at gud løp rundt i hagen og lette etter dem... Hvorfor skryter bibelen av denne gudens allviten og allmektighet hele 42 ganger når dette ikke ser ut til å stemme i følge bibelen selv? 

 

Og en annen ting jeg lurer på, som jeg ikke har fått noen svar på, er hvem som skal overta den evige torturen etter at gud har nedkjempet satan? Er det jesus som skal plage og pine folk da eller? Eller er det frivillige kristne som stiller opp slik at de får sin hevn over de som ikke tror på slikt sludder? 

 

Hvorfor i all verden skulle en gud lage en bok med så mange selvmotsigelser, paradoks og feil? Hvorfor skulle en gud ønske å fremstille seg som en steindum blodtørstig idiot i sin egen selvbiografi? Slik denne guden er fremstillet i bibelen ville han ikke klart å skape noe som helst og bibelen fjerner jo selv enhver tvil om at dette er skrevet av primitive, ignorante kvinnehatende menn som ikke visste bedre, uten at noen gud var innblandet... Bibelen fremmer en gud så primitiv, brutal og steindum at det er et under i dag at folk i opplyste deler av verden klarer å tro på det OG kalle dette hatske umoralske røret for kjærlighet... 

 

Vet ikke hvorfor, men jeg ser for meg hirden til Hitler når kristne påstår de følger kjærlighetens evangelium... De også så ingen feil ved sin store leder hitler, akkurat som kristne og muslimer ikke ser noen feil ved sine helter... 

 

 

Det vet du overhodet INGENTING om. HVIS du har sett "matrix" så var ikke det så veldig ulikt hvordan jeg opplevde ting som skjedde meg for 2 år tilbake i tid, bortsett fra det faktum at matrix er en forfalskning av bibelen der satan inntar zion (Zion er der Gud er i bibelen). Gud viste meg hva han var istand til, han viste meg og at han visste alt om meg, pluss han viste meg konsekvensen av å ikke ta ham imot, pluss at det haglet med angrep fra djevelen, så jeg sto midt i en åndskamp, AKKURATT som det står i bibelen:

 

1 Peter 4:12:

 

"12Beloved, do not be surprised at the fiery trial that has come uponyou, as though something strange were happening to you. 13But rejoice that you share in the sufferings of Christ, so that you may be overjoyed at the revelation of His glory."

 

Vi som er kristne har altid hatt en grunn tl at vi er kristne, og ikke skjeldent, pga at Gud av en eller annen grunn bestemte å GI oss sannheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gud viste meg hva han var istand til, han viste meg og at han visste alt om meg, 

Hvorfor tror du at dine fantasier og innbilninger skulle ha noen validitet for meg?

 

Blir som om jeg skulle be deg bøye kne for den røde dragen jeg har i garasjen dette, fordi jeg har fantasier og innbilninger om røde drager i garasjen...  

 

Når skal dette enkle faktum gå opp for deg egentlig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Gud viste meg hva han var istand til, han viste meg og at han visste alt om meg, 

Hvorfor tror du at dine fantasier og innbilninger skulle ha noen validitet for meg?

 

Blir som om jeg skulle be deg bøye kne for den røde dragen jeg har i garasjen dette, fordi jeg har fantasier og innbilninger om røde drager i garasjen...  

 

Når skal dette enkle faktum gå opp for deg egentlig? 

 

 

fordi det ikke ER fantasier, Gud vil ikke at noen skal gå fortapt jfr bibelen, men stolthet og arroganse er "kvaliteter" bibelen ramser opp som ting som vil føre deg ned i avgrunnen. Hadde du søkt sannheten istedet for å sitte her og dikte opp alle mulige argumenter for å ikke bli kristen, og hatt den instillingen at det faktisk er mulig at du tar feil - så hadde du funnet sannheten. Konspirasjonsteoretikere, muslimer etc ser alle at det er noe "over" den virkeligheten de blir presentert i dagbladet og vg, men du er ikke der engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fordi det ikke ER fantasier, Gud vil ikke at noen skal gå fortapt jfr bibelen, men stolthet og arroganse er "kvaliteter" bibelen ramser opp som ting som vil føre deg ned i avgrunnen.

Jevnfør Jesaja 45:7 så stemmer ikke det du sier her.

"7Det er jeg som er lysets opphav og mørkets skaper, som gir lykken og skaper ulykken. Jeg, Herren, gjør alt dette. "

Om gud ikke vil at noen skal gå fortapt, hvorfor skaper han da ulykke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Gud viste meg hva han var istand til, han viste meg og at han visste alt om meg, 

Hvorfor tror du at dine fantasier og innbilninger skulle ha noen validitet for meg?

 

Blir som om jeg skulle be deg bøye kne for den røde dragen jeg har i garasjen dette, fordi jeg har fantasier og innbilninger om røde drager i garasjen...  

 

Når skal dette enkle faktum gå opp for deg egentlig? 

 

 

fordi det ikke ER fantasier, Gud vil ikke at noen skal gå fortapt jfr bibelen, men stolthet og arroganse er "kvaliteter" bibelen ramser opp som ting som vil føre deg ned i avgrunnen. Hadde du søkt sannheten istedet for å sitte her og dikte opp alle mulige argumenter for å ikke bli kristen, og hatt den instillingen at det faktisk er mulig at du tar feil - så hadde du funnet sannheten. Konspirasjonsteoretikere, muslimer etc ser alle at det er noe "over" den virkeligheten de blir presentert i dagbladet og vg, men du er ikke der engang.

 

Hvor mange ganger må det gjentas at nesten alle ateister vil tro på Gud om de bare fikk et bevis! Ingen, INGEN kristne vil derimot forkaste Gud dersom han motbevises.

 

Ateisten er den som søker sannheten. Den kristne er den som ljuger! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ikke magi, avansert teknologi..

 

Ingenting er umulig med teknologi, mennesker er i nær framtid å skape dyr av sånt selv.

 

Tenk Gud som en utviklet livsform, også kjent som menneskenes slenktinger utenomjords fra...

Men vi vet jo at den historien ikke er sann, hvorfor prøve å fremme den som sann da? 

 

Vi vet at vi har utviklet oss over tid og at vi ikke er skapt...

 

Dessuten er det vel flere flauser i den historien om man begynner å plukke litt.... Som foreksempel hvor var guds allmektig og allvitenhet den dagen Adam spiste frukten? Bibelen påstår jo at gud løp rundt i hagen og lette etter dem... Hvorfor skryter bibelen av denne gudens allviten og allmektighet hele 42 ganger når dette ikke ser ut til å stemme i følge bibelen selv? 

 

Og en annen ting jeg lurer på, som jeg ikke har fått noen svar på, er hvem som skal overta den evige torturen etter at gud har nedkjempet satan? Er det jesus som skal plage og pine folk da eller? Eller er det frivillige kristne som stiller opp slik at de får sin hevn over de som ikke tror på slikt sludder? 

 

Hvorfor i all verden skulle en gud lage en bok med så mange selvmotsigelser, paradoks og feil? Hvorfor skulle en gud ønske å fremstille seg som en steindum blodtørstig idiot i sin egen selvbiografi? Slik denne guden er fremstillet i bibelen ville han ikke klart å skape noe som helst og bibelen fjerner jo selv enhver tvil om at dette er skrevet av primitive, ignorante kvinnehatende menn som ikke visste bedre, uten at noen gud var innblandet... Bibelen fremmer en gud så primitiv, brutal og steindum at det er et under i dag at folk i opplyste deler av verden klarer å tro på det OG kalle dette hatske umoralske røret for kjærlighet... 

 

Vet ikke hvorfor, men jeg ser for meg hirden til Hitler når kristne påstår de følger kjærlighetens evangelium... De også så ingen feil ved sin store leder hitler, akkurat som kristne og muslimer ikke ser noen feil ved sine helter... 

 

 

Det er ingen, ingen som vet hvordan livet oppstod på jorden. Selv forskerne vurderer ulike ting. Feks meteoritt, Bioginese, stråling... eller kombinasjoner av dette.

 

Det kan like gjerne være at livet ble plantet her..

 

Det er faktisk veldig mulig at bøkene med alle slektstavler, virkelige stedsnavn, folkevandringer og fortellinger faktisk har en forklarlig opprinnelse.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

fordi det ikke ER fantasier, Gud vil ikke at noen skal gå fortapt jfr bibelen, men stolthet og arroganse er "kvaliteter" bibelen ramser opp som ting som vil føre deg ned i avgrunnen. Hadde du søkt sannheten istedet for å sitte her og dikte opp alle mulige argumenter for å ikke bli kristen, og hatt den instillingen at det faktisk er mulig at du tar feil - så hadde du funnet sannheten. Konspirasjonsteoretikere, muslimer etc ser alle at det er noe "over" den virkeligheten de blir presentert i dagbladet og vg, men du er ikke der engang.

Nei, den som er ukritisk og lite opptatt av sannhet skjønner sjelden at det er fantasier når ingen beviser kan legges frem for fablene...

 

Og hvem av oss er egentlig sannhets søkende? Jeg, som faktisk prøver å forholde meg til hva som mest sannsynlig er sant eller du, som tror blindt på gamle ubekreftede myter og egenproduserte fantasier (mest sannsynlig laget fordi hjernen din så gjerne vil tekkes ditt ønske om å tro på noe som ikke henger på greip i det hele tatt)? Når var det du sist brøy deg om hva som var sant eller ikke i disse bøkene du tror blindt på? 

 

Problemet ditt er at du TROR at du har sannheten, uten å vite en dritt om tilblivelsen av bibelen, eller hvor mange forfattere bibelen juger om, falskneriene, kopierings feilene, oversetttings feilene, tilleggene av anonyme forfattere, hva som er fratrukket etc... Bibelen er full av løgn som du, fordi din tro har forvaklet din integritet og ærlighet, hverken tørr eller orker å se, så hvem var det som var sannhets søkende sa du? 

 

Den dagen noen kan vise meg håndfaste, etterprøvbare beviser for at det er noe "over" virkeligheten skal jeg begynne å tro på det også. For det er nettopp det at jeg prøver å forholde meg til hva som mest sannsynlig er sant at jeg ikke lefler med slikt og tror blindt på det. Det kan godt være at det er noe mer, men når det ikke forefinnes bevis for det, i likhet med dine fantasier, er jeg for ærlig til å tro blindt på slikt..

 

Sorry, men du er  ingen ærlig person når det kommer til tro. Mulig du er så naiv og ignorant som du fremstiller deg, i så fall syntes jeg synd på deg, men sannhets søkende er du definitivt ikke. Ingen religiøs er det, da det ikke er noen ærlig øvelse å tro blindt på ubegrunnede påstander, ei heller å tro på en gud mens man forkaster alle andre når alle har det samme bevis grunnlaget (ingenting om du lurte, fantasier er ikke bevis...)

 

Det er ikke for ingenting at ateister som har vært troende føler det fryktelig flaut å innrømme at de trodde på religiøst visvas skjønner du... Det koster å innrømme at man har vært idiot... Takk og lov var jeg bare 13 da jeg ramlet ut av tankefengslet kristendom, så det er ikke så flaut å innrømme lenger. Jeg hadde jo ikke bedre vett den gangen og var også temmelig indoktrinert av skole og etterhvert venner.. Men i det minst klarte jeg å stille noen betimelige spørsmål om min (grunnløse) tro før jeg leste bibelen fra perm til perm og for alltid ble kurert fra å tro på denne primitive idioten av en gud (om han hadde vært virkelig..) Vet ikke om noen bøker som lager ateister av ærlige folk fortere enn bibelen, banna bein.. I etterkant har jeg lest nok om bibelens tilblivelse til å forstå at dette er makkverket til ignorante menn, ingen gud innblandet der... 

 

Men du tror altså mer på to tusen år gamle myter og dine egne fantasier enn på moderne viten og kunnskap? Sannhets søkende sier du? Du er jo mytesøkende i beste fall... 

Lenke til kommentar

Hele landet raser ut i islamsk "herlighet, turismen, handel, infrastruktur forfaller og svinner til slutt bort og hvem tror du får skylden for det, når malaysia begynner å eksportere ekstremister? Jupp, du gjettet det, vesten har selvsagt skylden... Muslimer er ræva dårlige på å anskue seg selv og sin nedbrytende religion som problemet for noe som helst, det er ALLTID noen andres skyld når det går trått i muslimske land..

At ting står stille når religiøse folk sitter ved makta er jo en kjent sak... Vi ville vel landet på månen ellerede på 17-18 hundre tallet om ikke kristendommen hadde ledet europa ut i tusen år med stillstand... Og langt flere mennesker ville overlevd sykdommer og slikt også... Så vi har mye å "takke" kristendommen og religioner for... NOT!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

æ tror ikke på non som e flyvende propell bil i himmelen.

 

Men det æ tror på e at menneska får traumer, som krigere og soldater i krig. Kor mange e det som ikkje får skjiten sprøyta nakkelangs når du skyt folk på krigsslettan, du har d satan ikkje bra me dæ skjøl i ettertid. Det eneste du får ut av sånn pøkk av skjit, e jo at du tror at man e onskapen skjøl, og man hakke peiling korsen man skal leve me sæ sjøl og all driten du har opplevd. Da e det jævlig kjekt å kunne ha et språk for å forklare hva trauman går ut på. Å æ ska si dokke en ting, og det e at det å ha traumer er et helvette. Det e det værste bedritne skjiten du non gang kan føle på, og helvette e et jævla godt ord på trauma. Fylt med demona, djevla og pedofile voldtektsmenn som sluker opp livskrafta til de som e svake, de svake uten våpen som ikke kan kjempe sin egen jævla sak. og ja, i den sense så skal æ fortelle dokke alle at helvette er et jævla realt sted. Og om dokke har lyst å oppleve helvette, ja da kan dokke plukke opp rifla og reise ned til et djævel styrt rike. 

 

Når du kommer hjem. Så må du ha noe å leve opp til. Å satan kan ikke bygge opp et helvettes samfunn på menneska som har opplevd helvette, det burde dokker alle forstå. Da har man behov for et forbilde, da har man behov for å vite at det e nån der ute som man kan leve for, noe som man kan kjempe for, for å gjøre det her helvette av ein rund stein som svever i svartenatta litt bedre å leve på. Da treng æ å vite at det finnes noen folk der ute som e helta. Noen som e engla, og noen som prøver å bli som gud. Æ må ha menneska rundt meg som tror på en bedre fremtid og som overbevise mæ at dette e noe som er verdt å kjempe for.

 

Og om dokke ikke tror på engla eller djævla. Så skjønn æ at dokker først og fremst e bortskjemt, og at dokker kommer til å slit den dagen dere oppleve helvette, fordi da kommer dokker ikke til å ha et ordentlig språk for å forklare den driten dere har opplevd. Forstå at helvette e en metafor på det værsteste styggeste stede som vi menneska kan lage. Det e et guds forlatt, et land uten forbilda, et land der ingen tar ansvar. Bare se på hellas kor til helvette d stedet går. Hadde de hatt en liten snever sans av ansvarlighet og tatt tak og sett opp til non gode guda som tor og odin eller prøvd å leve opp i idialbilde til spiderman, ja da hadde det landet der gått mye bedre. 

 

Hadde de soldatan under andre verdenskrig til han hitler, stått opp mot hitler og skaut han ned og tatt ansvar så hadde krigen aldri skjedd. Problemet var at folk va djævelsk ansvarsløse, og prøvde heller å gjømme brødskalkan under gjeran til jødecampen og ja det va nok en god handling, men ikke faen om det var en ansvarsfull løsning. Men hitler han va smart som knærta alle heltan på dag 1. Hadde han ikke gjort det hadde ikke resten av folke følgt han så jævla lett.

 

Og himmelen e da en metafor på det beste forbanna stedet vi menneska kan lage, og vet dokker ka. Vi menneska har ikke peiling på kordan et sånt sted ser ut. Ja, vi er jævla gode på å lage helvetter, men å lage et samfunn hvor vi alle tar ansvar. Det vet vi faen ikke hvordan ser ut eller hvordan tar form. Men å tro på et sted der alle menneska hadde tatt litt ansvar, ja det hadde vært himmeln i all sin prakt.

 

satan.

Men jo for all del, ikke tro på at finnes et så forjævlig sted som helvette :D Det e ingenting som irriterer meg mer enn folk som prøver å prate om gud og satan, som ikke engang har opplevd hva det handle om. Idiotiske prester og idiotiske ateista, domme e de hele gjengen. Nei, for all del tro eller ikke tro at det finnes magi i skogen, enhjørninger i fjellet, demoner under bakken og gud i himmelen. Det høres jo ut som den jævla hippie bevegelsen å sitte å diskutere det faktum om satan finnes eller ikke. VELL NO SHIT SHERLOCKS det finnes ikke nån røde geit menneska under bakken. Men faen e det sånn æ fårestiller meg folk ser ut når de skyt ned familien min. De e jo nån helvettes satanister hele jævla bråten.

Endret av En Brennpeis
  • Liker 3
Lenke til kommentar

I dag E Æ JÆVLA FORBANNA Å Æ SKA FORTELLE DOKKE AT Æ tror ikke på magi.

Men det æ tror på e at man kan skape et ordentlig samfunn og æ tror på forhandlinga. æ tror på at historen om moses fortelle noe viktig. Historien til Moses handle om at han og folke hans ble undertrykka av egypterne, egyptern hva non idiota som ikke skjønte korsen man forhandla med folket til moses, istedenfor undertrykte farao dusten hele befolkningen istedefor å integrere dem og være venlig med dem. Og ka skjer? Jo moses lager et helvette for egypterne. Som tvinge egypterne til å løslate folket.

 

Etter moses og hans folk stikke av fra faraoene og går rundt i ørkenen så begynner di å krangle, fordi de har værken mål elle mening med livet, de e flyktninga og har ingenting å leve for, og hva gjør moses? Jo, han stikke å lage noen regla på et fjell. Som skape fred blant folke, og som gav mening til folket, som egentlig e helt gudommelig. Satan han klarte å lage fred! Det e jo helt utrolig!!!

 

Med fred i moses folk klarer han å samle folke og begynte å krige og begynte å undertrykke andre menneska. Satan han hadde ikke lært en skjit han moses. For en tulling. KRIG JÆVEL!

 

Ka e d folk drive med i dag? jo de sitte å skul titte på svartinga på trikken, og undertrykke utlendinga og flyktninga fra andre land. Du burde helle ta de dære jævla reglan ned fra det derre høye fjellet der du står, (din jævla selvgode Farao idiot. Du e satan ingen gud i eget hjem.) ta dem ned fra det hersens fjellet, akurat som moses gjorde, ikke hold dem så inni helvettes hellig og gjør det verken moses elle faraoene ikke klarte. Del dem med de svartingan på trikken. I steden for å tro at de e tjuvradda som du må krige mot.

Og om du klare å svelge bolla, kakke ned denne jævla selvgodheta di og ta dæ ydmykheten til å prate med de jævla svartingan som kommer over grensa vår. Jo, da handle du bedre en alle guds forbilda. Fordi selv de va menneska og satan hva de uperfekte idiota. og om vi e bedre enn de som kom før oss, da lage vi magi, da lage vi harmoni. Den idyllen der, den himmelen der jo den vil æ se før jeg drar til helvette.

Satans nisser.

Endret av En Brennpeis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Gud viste meg hva han var istand til, han viste meg og at han visste alt om meg, 

Hvorfor tror du at dine fantasier og innbilninger skulle ha noen validitet for meg?

 

Blir som om jeg skulle be deg bøye kne for den røde dragen jeg har i garasjen dette, fordi jeg har fantasier og innbilninger om røde drager i garasjen...  

 

Når skal dette enkle faktum gå opp for deg egentlig? 

 

 

fordi det ikke ER fantasier, Gud vil ikke at noen skal gå fortapt jfr bibelen, men stolthet og arroganse er "kvaliteter" bibelen ramser opp som ting som vil føre deg ned i avgrunnen. Hadde du søkt sannheten istedet for å sitte her og dikte opp alle mulige argumenter for å ikke bli kristen, og hatt den instillingen at det faktisk er mulig at du tar feil - så hadde du funnet sannheten. Konspirasjonsteoretikere, muslimer etc ser alle at det er noe "over" den virkeligheten de blir presentert i dagbladet og vg, men du er ikke der engang.

 

Hvor mange ganger må det gjentas at nesten alle ateister vil tro på Gud om de bare fikk et bevis! Ingen, INGEN kristne vil derimot forkaste Gud dersom han motbevises.

 

Ateisten er den som søker sannheten. Den kristne er den som ljuger! 

 

 

Fordi Gud forutsetter TRO, og har du først fått det og opplevd Gud så vet du at han er der. Siden dette engasjerer deg - går du med et ønske inni deg mht å oppleve Gud? Isåfall kanskje jeg kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...