Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Desse spela gler vi oss til i september (Mac, PC, PS2, PS3, Vita, PSP, X360)

Recommended Posts

Har egentlig ikke så mye til overs for pandaer i wow, men de nye områdene ser jo nydelige ut, kommer nok spille en panda til 20 bare for å få opplevd de stedene skikkelig :) Så er jeg veldig spent på hva nytt man kan soloe ved 90, gleder meg!

Edited by DashFiss

Annonse

Torchlight 2 og muligenst Borderlands 2, dog jeg tviler litt på hvor bra det kommer til å bli ettersom at orginalen var ganske skuffende. Kan jo forsåvidt sies om begge splillene.

Dette blir første wow utvidelse jeg ikke spiller fra starten av. Ikke det at jeg har noe spesielt mot verken den eller pandaer, men har vel blitt såpass mettet på spillet i seg selv. Ser overhodet ikke ut som jeg er ferdig med Guild wars 2 innen det kommer ut.

Borderlands var vel jeg en av de få som ikke lot seg imponere av, mest fordi pc porten var horribel. Denne gangen har utvikleren lovet bot og bedring på dette området og oppfølgeren ser veldig fin ut.

Edited by Wrathmont

Ikke verst at The Testament of Sherlock Holmes ble nevnt her. Skjer vel en gang i året at eventyrspill blir nevnt i disse artiklene, men så kommer jo dette spillet til konsoll. Månedens -største- eventyrspill er jo selvsagt utelatt. Secret Files 3 kommer 14. september. Som vanlig bør det vel spilles på tysk, om man forstår det.....

Har egentlig ganske lyst til å spille WoW igjen pga pandaren, digget pandaren i W3. Uheldigvis synes jeg WoW er blitt dårlig, så det eneste som kunne fått meg til å spille WoW igjen hadde vært tbc med pandaren :p

For min del er det bare Borderlands 2 som står i hodet. Har 3 forhåndsbestillinger inne, 2 Ultimate Loot Chest Editions og en på Steam.

Eneste som ser interessant ut er Baldursgate, eller var det ikke noen tittler der som jeg kommer til å kjøpe

Faktisk enig, av de som er nevnt i artikkelen er det stort sett bare BG, enhanced som virker spennende for meg.

AtW

Ikke verst at The Testament of Sherlock Holmes ble nevnt her. Skjer vel en gang i året at eventyrspill blir nevnt i disse artiklene, men så kommer jo dette spillet til konsoll. Månedens -største- eventyrspill er jo selvsagt utelatt. Secret Files 3 kommer 14. september. Som vanlig bør det vel spilles på tysk, om man forstår det.....

Selv om jeg er spent på Sherlock Holmes, er jeg også litt skeptisk. Det blir visst utviklet med konsoll i tankene. Secret files 3 er det spillet jeg ser mest frem til denne måneden. Rundet Secret Files 2 for noen uker siden, så jeg er klar for mer pek-og-klikk nå (selv om jeg nå spiller Chronicles of Mystery: The Tree of Life :p)

Borderlands 2 og FIFA 13 blir også bra og er allerede forhåndsbestilt. Mulig jeg prøver meg på Baldur's Gate og Torchlight 2 også.