Gå til innhold

Her er verdens første Windows 8-mobil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Denne var meget pen og hadde interessante spesifikasjoner. Det jeg irriterer meg over er at den presenteres nå og kommer om to måneder eller noe i den duren. Jeg vil ha den nå. :-/

Kanskje den peneste smarphonen til nå og jeg er redd Nokia må ha noe helt spesielt i ermet for å konkurrere med denne. Gleder meg til 5. september.

Endret av Carnifex
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Oppløsning på skjermen?

Hva skjer 5 september egentlig? Og er det andre som vil vise wp8 i løpet av ifa?

Ikke annonsert enda, men rykte sier at følgende oppløsning blir støtter av WP8: 480×640, 480×800, 720×1280 and 768×1280.

5. sept skal Nokia og Microsoft holde en stor Windows Phone 8 event i New York + Nokia World i Helsinki begynner da. Vi forventer at Nokia skal annonsere 3 nye Windows Phone telefoner og at Microsoft skal avdekke alt rundt Windows Phone 8.

Endret av doffen45
Skrevet

Veldig fin tlf, men 4,8" blir for stort! Syntes ihvertfall jeg

Jeg tenkte faktisk det samme helt til jeg fikk klå litt på en s3. Da merket jeg at det ikke var en issue, men tvert i mot utrolig behagelig. :)

Skrevet

Hvilken android kjører det?

Oi oi. Med fare for å være frekk så vet jeg ikke om jeg skal le av eller med deg :S

I fall jeg skal le med deg: -"hahahahaha" :)

Om jeg skal le av deg: -"HÆHÆ!!! Denne kjører ingen versjoner av android :p"

Skrevet

"Her er verdens første Windows 8-mobil" lyder tittelen, les siste del av tittelen helt til du forstår hvilken android det kjører..

Skrevet
"Her er verdens første Windows 8-mobil" lyder tittelen, les siste del av tittelen helt til du forstår hvilken android det kjører..

Det må vel ha vært et forsøk på å være morsom? :p

Skrevet

Veldig fin tlf, men 4,8" blir for stort!

Syntes ihvertfall jeg

4,8" er helt passelig synes nå jeg, etter å ha brukt en S3 i et par mnd.

Har kameraet SIM-kort for 3- og 4G data, og kan man da ringe og sende sms med det?? :D

Skrevet

Veldig fin tlf, men 4,8" blir for stort! Syntes ihvertfall jeg

Enig, det er i utgangspunktet ikke et nettbrett!

Femihender?

Nødvendigvis ikke. Det er jo tross alt ikke nettbrett det er snakk om.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...