Gå til innhold

PL 26.08.12: Stoke - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har ikke sjanse på seier. Laget har ikke satt seg, spesielt offensivt. Kommer til å ta en del kamper før Poldi/Giroud finner nettmaskene.

 

Vi har i tillegg en midtbane med Diaby og Arteta som spiller på Stoke sine styrker, nemlig senke tempoet og bruke lang tid med ballen. Spesielt sistnevnte er en stor synder i den forstand.

 

Vi vet jo alle at Stoke hater Arsenal og de kommer til å sparke oss ut av kampen. 2-1 til Stoke (Crouch, Walters - Vermaelen for oss)

Lenke til kommentar

To positive for dagen: Stoke må nå ha en spilleflate som er langt større enn i fjor, så de lange innkastene bør være noe mindre farlige enn de har vært før. Arsenal slapp knapt inn mål på defensive dødballer i fjor.

 

Orbinho ‏@Orbinho

Arsenal kept the opposition to fewer headed attempts (53) & fewer on target (14) against them than any other team in 2011-12.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Ja, jeg synes i grunn det er bra kultur å ha kamptråder. Jeg fant et bilde ihvertfall da :)

 

Uansett, det er AFCAMDEN som i dag har meldt at Mannone står, så det er temmelig sikkert. Men ja, man kan ikke være hundre prosent sikker. Hva tror dere om laget ellers da?

 

Mannone

Jenkinson - Mert - Verm - Gibbs

Diaby - Arteta

Cazorla

Gervinho - Giroud - Podolski

 

Jeg håper virkelig på dette. Walcott har ingenting å gjøre i kamper som denne. Vi må kunne utfordre backene på andre ting enn fart. Styrken til Giroud og Pod, kreativiteten til Cazorla og dribleskilla til Gervinho kan bli nøkkelen. Så får vi håpe at Mannone og Jenkinson, som i mine øyne er to veldig svake ledd, glimter til i dag.

 

To positive for dagen: Stoke må nå ha en spilleflate som er langt større enn i fjor, så de lange innkastene bør være noe mindre farlige enn de har vært før. Arsenal slapp knapt inn mål på defensive dødballer i fjor.

 

Say what? Hvorfor? Det er gode nyheter.

Lenke til kommentar

Wojciech Szczesny

 

Carl Jenkinson - Per Mertesacker - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs

 

Theo Walcott - Abou Diaby - Santi Cazorla - Mikel Arteta - Lukas Podolski

 

Olivier Giroud

 

Dette er vist startoppstillingen ifølge VGLive. Vet ikke om den stemmer.

 

Kan garantere deg at det ikke stemmer. VGLIve legger ut lagoppstillinger de tror.

De har lagt ut lagoppstillinger med Chelsea spillere hvor Chelsea selv har bekreftet spillerne er skadet eller ikke med til kampen.

Vent på noen mer seriøse før du tror, men VGLive bare tipper eller sett opp et lag.

 

EDIT: Se der ja. CFT støttet opp teorien min. Så da vet du det til neste gang.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...