Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er et heli inne i borteste hangar på NW Airfield. Bak barracks. Regner med det spawnet der. Alt er rødt på det. Aldri i verden om jeg orker å fikse det. Fram og tilbake med masse utstyr innpå NW Airfield ......... NOPE!

 

Som regel trenger du bare skappe main rotor assembly, så på et mirakuløst vis fikser hele seg :)

 

 

Høres ut som at det spawner heli hele tiden :/

 

De kræsjer hele tiden også ;)

så sant så sant xD

Lenke til kommentar

Hvem drepte ei kyr litt nord for cherno for noen timer siden ?

 

Sikkert meg, jeg gjorde ihvertfall det. Så dro jeg videre til NW Airfield hvor jeg møter Fokka19 som tuter og kjører med traktor. Det irriterer meg så jeg skyter og han skyter tilbake. Begge dør. Så free stæsj på NW airfield + en traktor som er kjørbar.

 

Det er også en bil i bra stand like utenfor cherno i en lagerbygning ved stranda. (Helt insane spawnplasser plutselig for kjøretøy). Mangler bare 3 dekk.

Lenke til kommentar

Haha, har spronget øver ALT i Electro for å fikse den blå bilen som spawnet i industrien rett øst for electro, ingen visste om den tydeligvis, det var en del folk i electro så eg hadde vel flaks at ingen andre fant den :p. Så når eg endelig hadde klart å fikse den super-ødelagte bilen ble eg beskutt noen kjøreminutter øst for Electro. Haha, forstuet foten å blødde. Huff, det likte eg dårlig

Lenke til kommentar

Vi har nettop bannet fire personer for hacks. Vi beklager veldig folkens. Skuffende å se at det er så mange som liker å ødelegge for andre.

 

Vi jobber med et backup system, som gjør at vi kan skru tida tilbake. Når noen da hacker, så vil alle få tinga sine igjen. Kanskje mager trøst i dag, så beklager at det ikke er ferdig ennå.

Endret av Aiven
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...