Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

hahaha Gutta, fy fader. Her skyter dere meg først når jeg løper med Hatchet, så klarte jeg nesten å lure dere på taket ved skola :p Syntes selv jeg hørte en vehicle i Elektro, hva er historia ?

 

Haha du hadde så flaks da jeg ikke klarte å treffe deg der du lå å rullet bortover veien :p Hva er historia? Nei vi tenkte vi ville lage liv i Elektro og Cherno med å kjøre villmann igjennom byene, men turen endte brått :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var oppi østre sniperhill og hørte skyting, scouter med rangefinder og ser en person på skoletaket. Klokker inn avstanden og sikter. Boom ett skudd og så var det over for DverG94 :) Rett etterpå hørte jeg en bil komme inn fra øst.

 

Tilfeldigvis ikke du som har knerta meg tildigere idag også eller? Har blitt tatt 2 ganger nord idag :c drittlei

Lenke til kommentar

Full fest i Elektro nå ja, det var ikke noen som så meg og Lasse komme tutende med ATV, for å så fly i lufta og lande sideveis? :D

 

Også skøt vi 2 stk som sprang nede, vi var på taket ved en skole, og så kommer det en jævel og sier han ikke har våpen og så drar han opp en gunner og dreper nesten Lasse, og deretter blir vi nesten snipet.... off... for mye action... :D

 

Haha den episoden var litt morsom, jeg satt på laddarn så dere ikke så våpenet, så gikk han som var på taket ned på stigen, så mitt snitt, men bomma på hodet ditt :c

Lenke til kommentar

Haha, Jeg spawnet rett ved et helli crash i stary. Så kom heli og skulle loote. Jeg var så dum at jeg klarte å skyte før de sto på riktig side av cras site. De skøyt meg. Men så spawnet jeg i elektro og møtte en kompiss som var så snill at han ga meg en M4A3 cco med noen magasiner. Så kom fader meg det helikopteret dit. Jeg plaffet løs og helikopteret gikk rett i bakken. Så jeg tok tilbake tingene mine og begynte å løpe nordover med resten av flokken. Der møter vi på de samme spillerne som har laget en base ved en borg. Å dreper de der igjen :) Flott dag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært mye gøyere om L85 ble tatt vekk fra serveren? :)

Jeg stemmer for å fjerne den selv om jeg bruker den selv. Blir mye mer spennende uten den faktisk. Altfor OP våpen selv om gjøre lite damage, jeg mener å spotte andre før dem spotter deg betyr liv eller død i mange tilfeller. Så hadde ikke gjort så mye om den ble fjernet :)
Lenke til kommentar

Er et heli inne i borteste hangar på NW Airfield. Bak barracks. Regner med det spawnet der. Alt er rødt på det. Aldri i verden om jeg orker å fikse det. Fram og tilbake med masse utstyr innpå NW Airfield ......... NOPE!

 

Som regel trenger du bare skappe main rotor assembly, så på et mirakuløst vis fikser hele seg :)

 

 

Høres ut som at det spawner heli hele tiden :/

 

De kræsjer hele tiden også ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...