Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven kor lavt dokker fløy! Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere ^^

 

EDIT: Dær daua vi! Satan! Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket?

 

Var dette i Mogilevka ?

 

Var rundt der ja.. ble one shot one killed.. og Lasse døde etter 2-3 skudd.

Lenke til kommentar

Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven kor lavt dokker fløy! Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere ^^

 

EDIT: Dær daua vi! Satan! Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket?

 

Var dette i Mogilevka ?

 

Var rundt der ja.. ble one shot one killed.. og Lasse døde etter 2-3 skudd.

 

Haha ! Jeg satt inne i en love med winchester og var livredd. Sikker på at jeg kom til å dø.

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Hvem som flyr i helikopteret og skyter mot oss? Dæven kor lavt dokker fløy! Recorda det, fun video part 2 kommer ut senere ^^

 

EDIT: Dær daua vi! Satan! Hvem skjøt oss, var det helikopterfolket?

 

Var dette i Mogilevka ?

 

Var rundt der ja.. ble one shot one killed.. og Lasse døde etter 2-3 skudd.

 

Haha ! Jeg satt inne i en love med winchester og var livredd. Sikker på at jeg kom til å dø.

 

Haha xD Hvorfor ikke bare la oss gå videre? 0.0

Lenke til kommentar

Dayz er ikke som det var før merker jeg. Har ikke spilt på noen måneder, men før var det ca 50 norway servere og alle fulle. Nå finner jeg knapt en server med spillere på, er noen få igjen som er 5-10 spillere på. Ser ourdayz 2 også bare har 15 spillere nå. Blir for lite i slikt spill.

 

Garantert hackerne som har skremt bort alle. Var derfor jeg tok pause også.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Full fest i Elektro nå ja, det var ikke noen som så meg og Lasse komme tutende med ATV, for å så fly i lufta og lande sideveis? :D

 

Også skøt vi 2 stk som sprang nede, vi var på taket ved en skole, og så kommer det en jævel og sier han ikke har våpen og så drar han opp en gunner og dreper nesten Lasse, og deretter blir vi nesten snipet.... off... for mye action... :D

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...