Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den mest brutale slakten jeg har noen gang vært borti ... Bra jobba dere med UAZ :p

kan jeg få tilbake DMR'n min? ( til de som drepte oss ) :cry:

Skrevet (endret)

Tidenes sjokk når dere kom, vi fant en overlevende vi prøvde å kontakte når dere kjørte forbi og stoppa

hhahhaha, jeg spotta dere litt sent, så sto dere å så ned i bakken, prøvde å kjøre over de to som sto ved bilen, men de flytta seg...så jeg bare fuck it og kjæsja inn i dere! tidenes dummeste valg ^^ - Siggi Endret av bamseftw
Skrevet

Tidenes sjokk når dere kom, vi fant en overlevende vi prøvde å kontakte når dere kjørte forbi og stoppa

kan jeg få dmr'n ? hehe er blitt litt glad i den se :love:

Skrevet

hhahhaha, jeg spotta dere litt sent, så sto dere å så ned i bakken, prøvde å kjøre over de to som sto ved bilen, men de flytta seg...så jeg bare fuck it og kjæsja inn i dere! tidenes dummeste valg ^^ - Siggi

sidestep og fn fal ftw

Skrevet

Noen som kunne tenke seg et lite avbrekk fra mord og sånt på denne servern også samles vi alle i f.eks elektro/cherno og tar et gruppebilde? Kunne jo vært litt tøft med et gruppebilde av alle på servern, selvom dette innebærer at for en gangs skyld er det cease-fire policy under stunden.

• Liker 1
Skrevet

Noen som kunne tenke seg et lite avbrekk fra mord og sånt på denne servern også samles vi alle i f.eks elektro/cherno og tar et gruppebilde? Kunne jo vært litt tøft med et gruppebilde av alle på servern, selvom dette innebærer at for en gangs skyld er det cease-fire policy under stunden.

jeg og noen kompiser er med! :D

Skrevet

er med !, men hva er sjansen for at ingen ligger med 50.cal i skogholtet ? :c

Skrevet

er med !, men hva er sjansen for at ingen ligger med 50.cal i skogholtet ? :c

hehehehehehehe
  • Liker 1
Skrevet

Det kan vell løses med ban på et par dager om du dreper noen under denne stunden.

ZZzzzz. Kan ikke du bare finne deg et annet sted, mr-bare-meg-som-spiller-og-bare-mine-regler-som-gjelder.

Skrevet

Noen med bil som er keen plukke meg opp i cherno og gi meg et våpen, kompass og nvg ? hadde vært kos, kan betale tilbake ! :)

vi kommer. 5min

Skrevet

Noen med bil som er keen plukke meg opp i cherno og gi meg et våpen, kompass og nvg ? hadde vært kos, kan betale tilbake ! :)

vi kommer. 5min

er dere på TS ? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...