Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja tusen takk! råeste Dayz opplevelsen sålangt! :)

 

min historie: med forbehold om skrivefeil og wall of text :)

 

Dere hadde akkurat kjørt opp på sniper hill med bilen, og dere begynte å skyte på meg når jeg var utenfor sykehuset/kirka. Et skudd i foten, men jeg bandasjerte opp og gikk mot countersniperhill. Jeg prøve å flanke dere å komme opp bak dere. klarte ikke se han i ghille rett forran meg å fikk et par dmr skudd i tryne :D

 

Jeg spawnet deretter i Otmel og løp rett opp sniperhill igjen, fikk se dere var med bilen og skjøt vilt mot byen. en av dere gikk rett forbi meg mens jeg lå på bakken unarmed. Jeg rullet ned til han med as50 og åpna ryggsekken hans (var redd du skulle høre hvor andpusten jeg var etter all rullinga :D) Der var en mk48mod uten ammo og en granat.

 

Kasta granaten mot bilen, som drepte 1 eller 2 av dere (satan at ikke bilen sprengte?) og han duden med as50 løp og kjørte avgårde med bilen. jeg løp mot liket med dmr og fikk loota den raskt nok til å drepe han som ikke ble med bilen. Jeg klarte å stikke av fra motangrepet deres og gikk på andre siden av byen for å snipe når dere loota likene. Fikk ingen på skuddhold, men etterhvert kom dere jo kjørende med bilen.

 

Fikk drept en av dere mens bilen var i bevegelse og likeså han som hoppa ut. Etter alt dette var det mye action på baksiden av sniperhill som jeg ikke fikk tatt del i, men skal si det ble litt kaos på mumble mens alt dette foregikk!

 

Tusen takk for ikveld!

 

Helt til slutt : Admins sjekk loggene for en som Alt+f4 Midt på sniperhill over powerplant (elektro) ca klokken 23.20. Traff han i hodet med As50. sekunder senere var liket borte. bare fluene var igjen

 

-Vindi

Endret av whipslash
Lenke til kommentar

Vår gjeng var fire stk. Men ble også beskutt av spiller i Elektro med pistol før noen i deres gruppe døde. Regner med han ikke var en av dere. Vi tok han ut, og la ikke merke til flere. Selv om det etterhvert ble ganske vanskelig å vurdere hvem/hva/hvor som folk respawnet.

 

Men den bilen..? Vanvittig fart utenfor vei også. Superstille er den også.

 

Frapset tilfellet han snakker om. Jeg skadet spilleren han skaut, og var rett bak han opp bakken. Da jeg skulle loote var kroppen borte. Om det var pga noe bug i spillet eller disconnect... Who knows.

Endret av 4-Dante
Lenke til kommentar

Men den bilen..? Vanvittig fart utenfor vei også. Superstille er den også.

Den er helt vanvittig digg, håper aldri noen stjeler den fra meg. Den tåler også utrolig mye juling.

 

Uansett takk for i kveld, sykt mye action, ble to murders og en bandit på meg i løpet av elektro krigen og masse ekstra gear som jeg aldri kommer til å få brukt. :)

 

 

Btw dante/whipslash: Var det dere jeg møtte i Balotta, og dro til cherno med, eller var det den andre gruppa?

Endret av Eivind321
Lenke til kommentar

Men den bilen..? Vanvittig fart utenfor vei også. Superstille er den også.

Den er helt vanvittig digg, håper aldri noen stjeler den fra meg. Den tåler også utrolig mye juling.

 

Uansett takk for i kveld, sykt mye action, ble to murders og en bandit på meg i løpet av elektro krigen og masse ekstra gear som jeg aldri kommer til å få brukt. :)

 

 

Btw dante/whipslash: Var det dere jeg møtte i Balotta, og dro til cherno med, eller var det den andre gruppa?

 

Det var oss ja :)

 

var du med i "suv gjengen" ? :p tror jeg fikk 6-7 muders. ble litt forvirra da fyren min skifta skin hvert min og stat ble resatt.

Lenke til kommentar

Jeg var i suv gjengen, eller jeg var ikke pålogget akkurat når du drev å kastet granat osv (hadde internett problemer) men logget inn litt etter at de fleste var døde, men jeg fikk reddet situasjonen ved å drepe 3 stykker og flyttet over masse av gearet over i Suven og fikk berga den bort fra elektro.

 

Men veldig hyggelig å møte dere tidligere, hadde dessverre internett problemer da også, så jeg mistet dere gjentatte ganger. Så til slutt spurte jeg "suv gjengen" om å bli plukket opp istedet for å lete etter dere igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...