Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller med navnet Eivind skøyt broren min, og fikk tilbakebetalt samme leksa med noen 10-15 skudd fra M16 rifla mi igjengjeld :p Takk for alt utstyret og muligens din bil jeg fant rett etterpå ? hehe

Sukk............. Du må være den heldigste personen i verden.... Var 100% sikker på at jeg fikk headshot på deg (skjøt deg først før jeg tømte resten av magasinet i broren din), men til min store overraskelse døde du ikke................. Like før jeg flippet hele pulten min rundt i frustrasjon. Løp opp igjen og fant endel av gearet mitt, så jeg overlever.. og nei gidder ikke å bruke suven når jeg drev og tullet rundt ;)

Lenke til kommentar

DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II).

 

Flott med ny server, hvertfall med Lingor. Men hadde det ikke vært greit å få fiksa de barnesykdommene som er på 1 og 2 først?

 

Ser poenget ditt. Saken er vel den at vi arbeider litt utifra innfallsmetoden - vi gjør tross alt dette for moro. Når det er sagt, vi kommer ikke til å slutte med å jobbe med de bugsene som er i spillet.

 

Serverversjonen er den samme, det samme er bugsene.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

DayZ III Lingor Island lanseres i dag, fersk server (samme passord som OurDayZ II).

Når jeg legger til Lingor Island, får jeg bare fullt av errors når jeg prøve og joine de andre servene. Så jeg må rename lingor mappa for hver gang jeg skal spille på cherna. Noen måte å fikse dette?

Flott om du tar det som omhandler Lingor Island i denne tråden slik at vi unngår mixup :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...