Gå til innhold

OurDayZ I tråden - Ny tråd for vår skandinaviske server!


Anbefalte innlegg

For OurDayZ II, sjekk denne tråden her i stedet. Sjekk også ut forumet vårt, OurForums.net.

 

OurDayZ I

 

Kart: Chernarus

Maksantall spillere: 50

Hive: Privat, kun for denne ene serveren.

Serveradmin: Andret

Vakter (Guards): Aiven, Romis

 

TeamSpeak server: ts.ourdayz.net

Passordet gis nå ut, send meg PM

 

 

 

Vårt mål er å få til en server uten duping, exploits og annet tull.

 

 

Det er flere måter å koble til serveren, men denne er anbefalt:

1. Last ned og installer DayZ Commander.

2. Start DayZ Commander og se under versions. Pass på at du har Arma 2: 96061 og DAYZ: 1.7.2.5

3. Start spillet fra DayZ Commander, med LAUNCH DAYZ NOW knappen, som du finner under settings.

4. Inni spillet, klikk på Multiplayer, deretter Remote.

5. Fyll inn: Address: 5.9.60.101 Port: 2302 - og trykk ok.

6. Du skal nå få opp serveren i serverlista, så klikk på den og skriv inn passordet (Passordet gis ikke ut akkurat nå)

7. Du er inne!

 

 

 

Ofte stilte spørsmål:

 

 

Spillet låste seg på loading, hva gjør jeg nå?

Svar: Det kan ta 5-10 minutter, pga bug. Ellers restart spillet. Vi er klar over problemet og jobber med å få ned loading-tiden.

 

Kan jeg gi bort serverpassordet til venner?

Svar: Gjør gjerne det. Vi ønsker å bygge opp et bra nettsamfunn rundt serverne våre. Venner og venners venner er en flott måte å gjøre dette på!

 

Fins det noen exploits som er lov?

Svar: Det eneste jeg kan komme på er å stille opp Gamma og Brightness på nattestid. Er du i tvil, spør!

 

 

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hvem det var, men jeg sparte en på NWA i dag. Var en fyr med ghillie og sniper som stod helt sør rett øst for den ene barracken. Hadde deg i mitt AKM sikte ca 40m unna etter at du fyrte av noen skudd mot en zombie? Som jeg forøvrig smøyg meg forbi 3 min før deg... Jeg var skikkelig snill der altså :p

 

Var ca 5 min før serverrestart.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvem det var, men jeg sparte en på NWA i dag. Var en fyr med ghillie og sniper som stod helt sør rett øst for den ene barracken. Hadde deg i mitt AKM sikte ca 40m unna etter at du fyrte av noen skudd mot en zombie? Som jeg forøvrig smøyg meg forbi 3 min før deg... Jeg var skikkelig snill der altså :p

 

Var ca 5 min før serverrestart.

 

Nice, det skulle vært deg jeg møtte på NWA for noen dager siden :p

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvem det var, men jeg sparte en på NWA i dag. Var en fyr med ghillie og sniper som stod helt sør rett øst for den ene barracken. Hadde deg i mitt AKM sikte ca 40m unna etter at du fyrte av noen skudd mot en zombie? Som jeg forøvrig smøyg meg forbi 3 min før deg... Jeg var skikkelig snill der altså :p

 

Var ca 5 min før serverrestart.

 

Hmm.. kunne vært meg drev og tullet litt der alene før server restart. trodde jeg var alene der siden det var så få folk. :hmm:

 

Var ikke like heldig da jeg skulle forlate NWA endte opp med en kule i kroppen. :hrm:

 

Heter Nero på serveren

Lenke til kommentar

Noen av oss som sitter fast på loading i dag. Flere som sliter?

 

Kommer nok av over 12 timer uten restart. Vi har litt svikt i rutinene, i forbindelse med at vi har skrudd av det gamle automatiske systemet for restart for å implementere et vi har kodet selv. Regn med pålitelige og regelmessige restarter, når vi får dette opp og kjøre skikkelig.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...