Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et innlegg om oss "kjærlighetsløse"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, faktisk så klarer visse jenter å være direkte motbydelige i oppførsel, og dermed ikke få seg noe. Selvopplevd.

 

Du snakker om akkurat den typen kvinnfolk jeg har avskydd hele livet,ekkelt rett og slett.

Har opplevd før at jenter man gikk på skole med,eller var bekjente oppførte seg slik,også skal de begynne å tafse og rote i fylla,da var det bare å komme seg unna,noe må jo være alvorlig galt med slike(fått det bekreftet når man så hvordan de rotet det til senere).

 

Faktum er slik jeg ser det at hvis man behandler folk ordentlig,samt viser at man ikke hverken godtar eller driver på med noe tull så vil det å få seg en bra dame/type være enklere enn man tror.

 

Det var en grunn til at jeg som student ikke hadde noe problem med å finne meg damer,for jeg fant dem ikke ute på fest eller byen i fylla.

 

Nei,min oppførsel og væremåte gav meg meg allerede plusspoeng før man var i en slik setting,siden damer faktisk legger merke til det meste.

 

Hadde en kompis på den tiden,og han fant seg aldri bra damer,det hjalp lite at han hadde mye "pappapenger",var godt trent,samt ble sett på som ganske kjekk.

Fyren var rett og slett en tragedie når det gjaldt oppførsel,men han så det ikke selv,og det å forsøke å forklare hva han gjorde galt var fånyttes.

 

Men så traff han ei dame "som holdt ham i ørene",mulig hun så på ham som en utfordring?

Etter at det forholdet var over så var fyren forandret,mulig det var noen hjerneceller som slo seg på(han klagde alltid over kvinnfolk forresten).

Lenke til kommentar

Quake, ta til deg lærdommen som er skrevet i tråden. Helt seriøst, det ligger noe i det. Det er ikke oppgulp som har blitt skrevet fordi vi tror vi vet hvordan det er å være en "taper". Det er selvlært erfaring som man har fått gjennom nettopp dette du sliter med.

Nåja, jeg oppfører meg bra, snakker lett med jenter, som jeg nevnte tidligere på en overnattingstur i forrige uka ga jeg f.eks nattaklem til 3 randome jenter f.eks Men det som er er at for å få ei jente, som en er tiltrukket til - så må en gjerne være muskuløs, kjekk eller ha masse penger, si gjerne at jeg har feil, men litt rett har jeg : p

Lenke til kommentar

Nåja, jeg oppfører meg bra, snakker lett med jenter, som jeg nevnte tidligere på en overnattingstur i forrige uka ga jeg f.eks nattaklem til 3 randome jenter f.eks Men det som er er at for å få ei jente, som en er tiltrukket til - så må en gjerne være muskuløs, kjekk eller ha masse penger, si gjerne at jeg har feil, men litt rett har jeg : p

Det "hjelper". Du får deg sikkert ei dame om du har flotte muskler, masse penger og er Mr. Universe. Men er det deg jenta liker da, eller er det musklene og pengene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det minner meg faktisk på en fyr jeg har møtt via jobben.

 

Fyren er godt trent, ser ut som en skikkelig "Hunk" og har (eller hadde) lommene fulle av penger. Fyren var Mr. Selvsikkerhet. Han kalte seg til og med "Kongen av" et område på østlandet.

 

Men, han var ensom, for han hadde ikke hatt noe seriøst forhold på mange år. Bare løse jenter ute etter kroppen og pengene hans.

 

Hjalp ikke akkurat at han spanderte silikonpupper på de han datet heller...

Lenke til kommentar

Quake, ta til deg lærdommen som er skrevet i tråden. Helt seriøst, det ligger noe i det. Det er ikke oppgulp som har blitt skrevet fordi vi tror vi vet hvordan det er å være en "taper". Det er selvlært erfaring som man har fått gjennom nettopp dette du sliter med.

Nåja, jeg oppfører meg bra, snakker lett med jenter, som jeg nevnte tidligere på en overnattingstur i forrige uka ga jeg f.eks nattaklem til 3 randome jenter f.eks Men det som er er at for å få ei jente, som en er tiltrukket til - så må en gjerne være muskuløs, kjekk eller ha masse penger, si gjerne at jeg har feil, men litt rett har jeg : p

 

muskuløs kan du jo faktisk gjøre noe med da, kjekk kan man også gjøre ganske mye selv. penger tror jeg er mindre viktig for en som er født i 94.

 

Har ikke lest tråden, men andre ting som hjelper er å virke populær og være morsom. om du ikke har noen fritidsaktiviteter ville jeg meldt meg inn i noe utelukkende for å være med jenter. virker du morsom, og ser ok ut så får du kjæreste.

Lenke til kommentar

BadCat: Hvorfor burde ikke folk med sosial angst være i et forhold? Helt konkret. Det blir litt som å si at deprimerte folk ikke burde ha venner, at personer med dårlig kondis ikke fikk spille fotball, osv. Man kan alltid lage et samfunn beregnet for perfekte mennesker, men de som sliter vil fortsette å slite.

 

Og jeg vil snu litt på denne "Man kan ikke elske noen andre før man elsker seg selv", og heller si "Hvordan kan man elske seg selv når ingen andre elsker en?". Jeg vet jeg er deprimert på grunn av at jeg ikke har hatt eller er i et forhold. Og det er ikke bare fordi jeg føler meg utenfor. Jeg har faktisk lyst å være i et forhold, være intim, og det som bedre er. Jeg har lyst å bli elsket, og jeg har lyst å elske noen tilbake. Og jeg er 100% sikker på at jeg kan elske noen selv om jeg har et dårlig selvbilde.

For seriøst, hvor mange går rundt å elsker seg selv? Sansynligvis ikke mange, hvis vi ser bort i fra narsisister og andre egosentriske mennesker. Og vel, det er ikke populært å være verken egosentrisk eller narsisist. Eller er poenget at man skal dyrke sine positive egenskaper, og se vekk fra de negative? For jeg har nok av positive egenskaper, selv om de aller fleste av dem er fullstendig irrelevant for å få seg dame.

 

virker du morsom, og ser ok ut så får du kjæreste.

Jeg ser OK ut, er overvektig, men på en "heldig" måte hvis man kan si det sånn. Jeg ser kraftig ut, ikke latskapsfeit. Og jeg har ingen problem med å få folk til å le. Still no girls.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

(...)

Og jeg vil snu litt på denne "Man kan ikke elske noen andre før man elsker seg selv", og heller si "Hvordan kan man elske seg selv når ingen andre elsker en?". Jeg vet jeg er deprimert på grunn av at jeg ikke har hatt eller er i et forhold. Og det er ikke bare fordi jeg føler meg utenfor. Jeg har faktisk lyst å være i et forhold, være intim, og det som bedre er. Jeg har lyst å bli elsket, og jeg har lyst å elske noen tilbake. Og jeg er 100% sikker på at jeg kan elske noen selv om jeg har et dårlig selvbilde.

For seriøst, hvor mange går rundt å elsker seg selv? Sansynligvis ikke mange, hvis vi ser bort i fra narsisister og andre egosentriske mennesker. Og vel, det er ikke populært å være verken egosentrisk eller narsisist. Eller er poenget at man skal dyrke sine positive egenskaper, og se vekk fra de negative? For jeg har nok av positive egenskaper, selv om de aller fleste av dem er fullstendig irrelevant for å få seg dame.

 

Så ikke engang mora di elsker deg? Ja, det er en særdeles flåsete spissformulering, men jeg er litt interessert i å vite hvorfor du kommer med en såpass bombastisk påstand når du i realiteten ikke har noen som helst mulighet til å finne ut om det virkelig stemmer.

Eller er det sånn at alle som ikke kaster seg om halsen din og utbasunerer sin kjærleik til deg hver gang de ser deg, automatisk havner i kategorien "Snufs, h*n kan umulig elske meg/være glad i meg?"

 

Bottom line: Med mindre du er tankeleser kan du ikke vite, og at du nærmest fastslår at "ingen andre" elsker deg er bare en konklusjon du drar ut av ræva på særdeles sviktende grunnlag. Kanskje det er noen der ute som er glad i deg, men ikke tør si det eller vise fordi de er redde for hvordan du vil reagere? Og før du protesterer; Hvordan vet du at det ikke stemmer? Har du boret hull i hodene deres og tatt en kikk inni? Fant du et digert skilt der inne der det sto "Ingen kjærlighet for Kajac"?

 

Videre, at du er 100% sikker på at du kan elske noen tviler jeg ikke på et sekund. Jeg er derimot 101% sikker på at hvis du når målet ditt vil du før eller senere ende opp med å sabotere for deg selv fordi det frontalkolliderer med det verdensbildet du har bygd opp over lang tid og som du forsvarer så ivrig her inne.

 

Jeg kan nærmest garantere deg at ting a) vil gå til helvete ganske raskt, eller b) at du vil ende opp med ei dame som er like skadeskutt som deg, med alt det fører med seg av drama og helvete.

 

Forresten, tør jeg spørre hvorfor utsikt til å få mange flere damer i livet ditt ikke en gang inspirerer deg pittelitt til forandring, og at du istedet velger å ignorere rådene som har dukket opp i denne tråden på det grunnlag at "du vet ikke hva du skal gjøre med dem"?

 

Newsflash - det finnes rikelig med oppskrifter som nærmest lærer deg flørting og sjekking punkt for punkt pluss velprøvde, effektive teknikker som kan hjelpe deg med sjenansen din, og (shameless plug) noen av de er enten referert til eller linket direkte til her.

 

Det de har til felles er at de krever at du letter på ræva og prøver. Har du ekstremsjenanse, stå på trygg avstand og tenk tanken. Bare det å forestille seg hvordan det vil føles å gå bort til henne og si noe vil antagelig være en utfordring, og vips - du har vunnet din første seier.

 

Hvis du har et dårlig utgangspunkt så senk lista, for pokker. Om du så bare flytter deg en nanometer framover så er det fremdeles framgang, og selv om lista bør heves i takt med ferdighetene er det ingen skam i å starte smått. Hvis du derimot bare fokuserer på "dame" og tror det er en vidundermedisin som kan fikse alle problemene dine, uten at du er i stand til å fatte og begripe at du må gjennom en prosess som starter og slutter med deg og dine valg for å få henne, så kan du, unnskyld språkbruken, jaggu ha det så godt.

 

Forresten, å "elske seg selv" vil jeg si er å trives i sitt eget skinn. Høyest mulig trivsel med den man er både fysisk og psykisk, uansett hvor man befinner seg i livet, kort og greit. Høres ikke hverken egoistisk eller narsissistisk ut i mine ører iallfall.

 

 

 

virker du morsom, og ser ok ut så får du kjæreste.

 

 

Jeg ser OK ut, er overvektig, men på en "heldig" måte hvis man kan si det sånn. Jeg ser kraftig ut, ikke latskapsfeit. Og jeg har ingen problem med å få folk til å le. Still no girls.

 

Få folk til å le uten å skape spenning eller eskalere = dansende apekatt, eller "gratis underholdning mens vi venter på de som kan gamet" som det også er kjent som.

 

Hvordan du ligger an i forhold til trynefaktor spiller også mindre rolle enn hva du gjør med totalpakken. En hårsveis som passer, klær med god passform, kles- og fargekombinasjoner som fremhever de gode sidene og gjemmer unna de dårlige spiller vel så stor rolle som trynet og/eller kroppen du har fått utdelt. Kler du deg f eks i "telt" eller ser ut som en boms så kan det skade mer enn at du har ekstra flesk på kroppen.

Endret av Raven_Heart
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Og jeg vil snu litt på denne "Man kan ikke elske noen andre før man elsker seg selv", og heller si "Hvordan kan man elske seg selv når ingen andre elsker en?". Jeg vet jeg er deprimert på grunn av at jeg ikke har hatt eller er i et forhold. Og det er ikke bare fordi jeg føler meg utenfor. Jeg har faktisk lyst å være i et forhold, være intim, og det som bedre er. Jeg har lyst å bli elsket, og jeg har lyst å elske noen tilbake. Og jeg er 100% sikker på at jeg kan elske noen selv om jeg har et dårlig selvbilde.

For seriøst, hvor mange går rundt å elsker seg selv? Sansynligvis ikke mange, hvis vi ser bort i fra narsisister og andre egosentriske mennesker. Og vel, det er ikke populært å være verken egosentrisk eller narsisist. Eller er poenget at man skal dyrke sine positive egenskaper, og se vekk fra de negative? For jeg har nok av positive egenskaper, selv om de aller fleste av dem er fullstendig irrelevant for å få seg dame.

 

 

Jeg er glad i meg selv. Det er mer populært enn å surve over hvor jævlig alt er, og det har store konsekvenser i form av hvem som vil omgås deg. Ingen kvalitetsjenter eller oppegående gutter liker noen som ser på seg selv som et offer for omstendighetene.

 

Å begynne med å ville ha dame for å fikse problemene sine er å begynne i helt feil ende.

 

Du har fått en haug gode råd allerede, særlig av Raven_Heart. Ditt humør er ditt ansvar.

 

Alt annet er ansvarsfraskrivelse. Det er som å ha sex med en stygg dame i mørket: Behagelig, men man føler seg litt ekkel etterpå.

 

Og hva med å opparbeide seg noen av de egenskapene som faktisk ER relevante for å få seg jenter?

Lenke til kommentar

Quake, ta til deg lærdommen som er skrevet i tråden. Helt seriøst, det ligger noe i det. Det er ikke oppgulp som har blitt skrevet fordi vi tror vi vet hvordan det er å være en "taper". Det er selvlært erfaring som man har fått gjennom nettopp dette du sliter med.

Nåja, jeg oppfører meg bra, snakker lett med jenter, som jeg nevnte tidligere på en overnattingstur i forrige uka ga jeg f.eks nattaklem til 3 randome jenter f.eks Men det som er er at for å få ei jente, som en er tiltrukket til - så må en gjerne være muskuløs, kjekk eller ha masse penger, si gjerne at jeg har feil, men litt rett har jeg : p

 

Du har litt rett, men ikke mer. Normalt utseende gutter kan få fine damer hvis de oppfører seg riktig. Du gjør sannsynligvis opptil flere ting feil, men det er ikke lett å si hva ut i fra så lite tekst ;)

Lenke til kommentar

En med helt normalt utseende kan fint få damer som er langt penere, uten å ha penger eller dyr bil …

 

Rent objektivt sett, så er dama mi mye penere enn meg. Jeg ser helt normal ut, I tillegg er jeg fulltidsstudent--så kan ikke skylde på penger.

 

Trådstarter og flere her inne har forøvrig fått veldig mange gode råd (spesielt fra RavenHeart) ... Så å bare avfeie dette, og si at du ikke får dame fordi man er stygg; samfunnet var bedre før og alle damer er horer, er det egentlig bare dere som taper på.

Lenke til kommentar

(...)

Å begynne med å ville ha dame for å fikse problemene sine er å begynne i helt feil ende.

 

Du har fått en haug gode råd allerede, særlig av Raven_Heart. Ditt humør er ditt ansvar.

 

Alt annet er ansvarsfraskrivelse. Det er som å ha sex med en stygg dame i mørket: Behagelig, men man føler seg litt ekkel etterpå.

 

Og hva med å opparbeide seg noen av de egenskapene som faktisk ER relevante for å få seg jenter?

 

Men det er nok det som skal til for å gjeva Kajac nok krefter til å slå gjennom glasveggen sin.

 

Nett som tråden min for min glasvegg.

Lenke til kommentar

(...)

Å begynne med å ville ha dame for å fikse problemene sine er å begynne i helt feil ende.

 

Du har fått en haug gode råd allerede, særlig av Raven_Heart. Ditt humør er ditt ansvar.

 

Alt annet er ansvarsfraskrivelse. Det er som å ha sex med en stygg dame i mørket: Behagelig, men man føler seg litt ekkel etterpå.

 

Og hva med å opparbeide seg noen av de egenskapene som faktisk ER relevante for å få seg jenter?

 

Men det er nok det som skal til for å gjeva Kajac nok krefter til å slå gjennom glasveggen sin.

 

Nett som tråden min for min glasvegg.

 

Siden du er så glad i glassvegg-analogien din; Alt noen i hele verden kan gi deg er råd, verktøy og veiledning for hvordan du kan komme deg gjennom den. Ut ifra holdningene og tenkemåtene både du og Kajac har demonstrert i denne tråden virker det derimot som dere vil at noen skal trene musklene deres for dere, og det er det ingen som kan klare.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...