Gå til innhold

Trenger et abonnement som jeg kan ringe ubegrenset til kjæresten og relativt billig til andre.


Lafro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Utifra det jeg har forstått så har du så så mange mobiltelefoner du kan ''inkludere'' i Fri familie. Jeg TROR det var snakk om 4 numre.

 

Ser her at Telenor kan ha 7 personer knyttet opp til FriFamilie :)

 

Men det er vel også slik at i Fri Familie vil alle regningene slåes sammen, og må betales sammen? Tror det er noe slikt, i alle fall var det det, da familien fikk det for ett par år siden.

 

Samlet regning? Altså. Hvis vi begge har et abb. som koster 199,- mnd pluss ekstra, vil alt dette (398kr pluss ekstra) ende opp på min rekning?

Lenke til kommentar

ja. med fri familie må man ha en juridisk eier, og vedkommende får mobilregningen til alle i fri familien.

 

dette er telenors sikkerhet på at man skal holde det innen familien.

 

Edit: Onecall har knallgode priser, så annbefaler dem.

Mener talkmore har gratis ringing\teksting mellom talkmore kunder, så det burde du skjekke ut.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

http://www.tele2.no/...l/fastpris.html

 

(Forutsetter at dama di også har tele2)

 

Her trengs det ingen familieordning eller annet, all bruk mellom dere 2 og andre med tele2abo er inkludert i prisen.

 

PS: Å bruke FriFamilie o.l. er noe jævla herk som medfører at en av dere må overføre sitt abo til den andre, og denne stå juridisk ansvarlig for hele greia, samt felles faktura. Med tilhørende problematikk om ting skal endres igjen senere.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

http://www.tele2.no/...l/fastpris.html

 

(Forutsetter at dama di også har tele2)

 

Her trengs det ingen familieordning eller annet, all bruk mellom dere 2 og andre med tele2abo er inkludert i prisen.

 

PS: Å bruke FriFamilie o.l. er noe jævla herk som medfører at en av dere må overføre sitt abo til den andre, og denne stå juridisk ansvarlig for hele greia, samt felles faktura. Med tilhørende problematikk om ting skal endres igjen senere.

 

Denne her fra Tele2 så ikke så dum ut. Takk :)

 

Amen til den. Hoppet nettop fra telenor sin fri familie løsning til onecall, og det var mye styr med underskrifter å styr for å få mitt mobilnummer på meg igjenn.

 

Har begge OneCall nå! Egentlig utrolig bra abbonement, men skulle gjerne hatt fri sms og ringing til en/flere personer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...