Gå til innhold

Slender, horror-spill


Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Satt meg ned her om dagen med Slender. Skal sies at jeg HATER horror-spill. Filmer går greit; men spill... nei takk.

 

Til tross for det, så måtte jeg prøve det. Skulle ha en playthrough, men det gikk ikke så alt for bra, da jeg plutselig måtte vise fram min mer feminine side.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Na-li3KgRyc

 

Oppfordrer alle til å prøve det, og poste sine EGNE erfaringer og reaksjoner. Så kan vi eventuelt stemme på hvem sin som var best! :D

 

Link til nedlasting av nyeste versjon av Slender: http://slendergame.com/download.php

 

LYKKE TIL!

Endret av robbery
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe, jeg må være avstumpa etter årevis med spill som silent hill, residen evil og tonn med film. Fant overhode ikke dette skummelt. Artig konsept, men skummelt, nei. Men det er meg da :p

 

Har også spilt masse skrekkfilm, det er min favorittsjanger når det gjelder både spill og film, og silent hill 2 er ett av mine favorittspill.. men slender er fremdeles fucking scary! :p Er digg å fremdeles kunne bli skremt fra vettet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk 6 lapper før han tok meg, men det var ikke så veldig skummelt, litt for forutsigbar.

etter lapp 2 så snudde jeg meg med vilje for å skremme folka rundt meg fordi jeg viste slender var der.

2/10

 

Synes selv det er mye skumlere når man setter seg inn i spillet og atmosfæren. Det er jo f. eks ikke like skummelt å spille det på skolen enn det det er hjemme alene og du sitter i mørkt rom med headset på :) Kan jo evt. være at du er mer vandt til skumle spill/filmer da.

Lenke til kommentar
Fikk 6 lapper før han tok meg, men det var ikke så veldig skummelt, litt for forutsigbar. etter lapp 2 så snudde jeg meg med vilje for å skremme folka rundt meg fordi jeg viste slender var der. 2/10
Synes selv det er mye skumlere når man setter seg inn i spillet og atmosfæren. Det er jo f. eks ikke like skummelt å spille det på skolen enn det det er hjemme alene og du sitter i mørkt rom med headset på :) Kan jo evt. være at du er mer vandt til skumle spill/filmer da.

Er ikke veldig glad i horror spill/filmer, men dette spillet var så forutsigbart at jeg bare minte meg på at han var rett bak meg for å holde roen.

Lenke til kommentar

Det er sjelden noe problem å motvirke egen innlevelse slik at skrekkfilmer og -spill ikke blir skumle. Alt man gjør er å snyte seg selv for en god (?) opplevelse.

 

Enig der.

 

Er jo morsomt i etterkant (om man spiller slender hvertfall), spesielt om man filmer det. Har et par filmer på mobilen med mye skriking og hyling haha. Morsomt og se dem igjen og høre hvordan man reagerer.

 

Dersom du har muligheten, film mens du spiller og hør deg selv. Ekstremt morsomt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...