wilbur626 Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) AS50 i backpack er lurt, mattis Endret 13. august 2012 av wilbur626 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Når jeg endelig klarte å finne et våpen utenom øks så klarte jeg selvfølgelig å bli for overivrig og tiltrakk meg en drøss med zombier som slo meg ut slik at jeg blødde ihjel -.- Jaja, denne gangen fant jeg litt brus, så får kose meg med det. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Its a trap! Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Its a trap! Neineinei Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Det er per dags dato tre helikoptere på mappet. Trodde helikopter var satt til max 2 stk på denne serveren. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Vet ikke hvem Viperkiller (tror det var han) er, men han aborta nettop midt i en gunfight. 17:18, på NWAF. Jeg ser han på airfielden, ser han er gearet med ghillie, og bestemmer meg for å ta snarveien til bra gear. Han har zeds etter seg, og når jeg skyter på han blir han forcet til å legge seg ned i en busk, men zedsa fortsetter å slå på han. Jeg ser han forsvinner, sammen med zombiene. Jeg aborter for å se hvem som henger i lobbyen, den eneste oransje var Viperkiller. Admins, kan du sjekke loggen (skjedde nøyaktig 17:18) og gi disse folkene en advarsel? EDIT: Kan ikke si 100% sikkert at det er Viperkiller, så beklager om jeg henger noen uskyødige ut her! Sjekk ut videoen jeg postet noen sider tilbake. Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Its a trap! Neineinei Om ikke deg så noen andre gjetter jeg.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Det er per dags dato tre helikoptere på mappet. Trodde helikopter var satt til max 2 stk på denne serveren. I teorien, ja. Men Andre ble litt ivrig når han endret config filene. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) I see. Hvordan reagerer dere på "Vehicles out of bounds"? Mistenker sterkt at enkelte heli blir parkert der ute. Og hva med duping? Er jo allerede ute av kontroll. Endret 13. august 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
froosh Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 I Stary det skjer! Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 I Stary det skjer! hva skjer? Har ikke sett en sjel på evigheter - vil ha litt action men tar litt tid å komme seg dit.. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Logga inn etter restart. Main-våpenet mitt var blitt sletta så jeg løp som en sulten kylling inn i Starytelta og ble instaskutt, haha. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Skal nå starte på igjen med DayZ for første gang på en stund, litt spent på å se hvor mye spillet har forandret seg over denne perioden. Edit: 54% på Arma 2: OA update.... står bare requesting character data from server... hvor lenge varer dette nå om dagen? Endret 13. august 2012 av XfsB Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Har ikke deres side i dette, men rimelig sikker på at en eller to personer disca i det store lagerbygget ved teltene i stary. Tid rundt 20:48-20:55 13/8. Begge med ghillie og såra følelser. Begge var forøvrig pepret av DMR-kuler og blødde fra sånn 8 steder, så vet ikke helt hvordan ingen av de rakk å dø før de disca(ingen murders her), gjetter at det har med lag eller discing å gjøre? Aldri sett noen overleve noe lignende. jeje. Endret 13. august 2012 av ArthurBarthur Lenke til kommentar
froosh Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Blir beskutt fra alle kanter i Stary. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Noen som har en bloodbag? Har lite blod, kan bytte mot morphine hvis du trenger. Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Blir beskutt fra alle kanter i Stary. Er du alene eller med venner? Vi har fighta et par alt-F4 folk siste drøye halvtimen, du har nok vært midt oppi det? Hva er nicket ditt ingame? Har du ghillie? (Prøver å finne ut hvem de altf4 gutta er - regner med at du ikke har noe å skjule) Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Edit: Fikk logget inn. Trenger fortsatt en Bloodbag Er i Elektro-whatever-byen, ser lenger nede at den er under angrep, så jeg regner med at jeg dør før noen svarer :| Endret 13. august 2012 av Saapa Lenke til kommentar
froosh Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Blir beskutt fra alle kanter i Stary. Er du alene eller med venner? Vi har fighta et par alt-F4 folk siste drøye halvtimen, du har nok vært midt oppi det? Hva er nicket ditt ingame? Har du ghillie? (Prøver å finne ut hvem de altf4 gutta er - regner med at du ikke har noe å skjule) Har ligget på en åskam og stirret ned i Stary i ca. en halvannen time. Er alene. Ser ut som det har vært en del folk der, er stille akkurat nå. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 13. august 2012 Rapporter Del Skrevet 13. august 2012 Helvete bryter jo ut i Elektro nå ser det ut som, Helikopter, snipere og generelt fiendtlige personer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg