Gå til innhold

iPhone 5 – Bestilling, levering og lignende


Anbefalte innlegg

Fikk mail og sms fra apple 06:39 i dag at den var sendt og estimert levering: On or before 26.10
Heldige jævel... Når bestilte du?
Min ble sendt i løpet av natten. :) TNT gir intet resultat på sporingsnummeret ennå, men det fikser seg vel senere. Antatt levering 29. oktober.
Den er grei :) Keep me updated!

 

Bestilte 27/09/2012 fra bedrifts siden dems. hadde levering 24-30

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk mail og sms fra apple 06:39 i dag at den var sendt og estimert levering: On or before 26.10
Heldige jævel... Når bestilte du?
Min ble sendt i løpet av natten. :) TNT gir intet resultat på sporingsnummeret ennå, men det fikser seg vel senere. Antatt levering 29. oktober.
Den er grei :) Keep me updated!

 

Bestilte 27/09/2012 fra bedrifts siden dems. hadde levering 24-30

 

Hvordan fikk du bestilt 27.? Jeg har levering 25.-30., og min er ikke sendt enda...

Lenke til kommentar
Fikk mail og sms fra apple 06:39 i dag at den var sendt og estimert levering: On or before 26.10
Heldige jævel... Når bestilte du?
Min ble sendt i løpet av natten. :) TNT gir intet resultat på sporingsnummeret ennå, men det fikser seg vel senere. Antatt levering 29. oktober.
Den er grei :) Keep me updated!

 

Bestilte 27/09/2012 fra bedrifts siden dems. hadde levering 24-30

 

Hvordan fikk du bestilt 27.? Jeg har levering 25.-30., og min er ikke sendt enda...

 

Da er vi to! Venter fortsatt på at den skal bli sendt, men som nevnt tidligere har det vel noe med at det er maaange som har bestilt natten den hadde release. Jeg bestilte tidlig dagen etter.

Lenke til kommentar
Fikk mail og sms fra apple 06:39 i dag at den var sendt og estimert levering: On or before 26.10
Heldige jævel... Når bestilte du?
Min ble sendt i løpet av natten. :) TNT gir intet resultat på sporingsnummeret ennå, men det fikser seg vel senere. Antatt levering 29. oktober.
Den er grei :) Keep me updated!
Bestilte 27/09/2012 fra bedrifts siden dems. hadde levering 24-30
Hvordan fikk du bestilt 27.? Jeg har levering 25.-30., og min er ikke sendt enda...

 

På ordren og på shipment notification står det "Ordered on 27/09/2012"

Jeg vet ikke om det har noe å gjøre med at jeg bestilte fra bedrifts siden dems eller ikke.

 

Så fikk jeg levering mellom 24-30

Fikk mail og sms i dag 06:39 med at den var blitt sendt og at levering er "On or before 26/10/2012"

Lenke til kommentar

Det har tatt nesten en måned fra telefonen var tilgjengelig i butikker til Apple selv klarer å levere produkter. Dette er vel en av tingene jeg ikke liker med Apple, men får så være.

 

Jeg er litt på gjerdet nå og vurderer flere produkter, det eneste negative i det er at man ift. app-kostnader kan bli litt låst etter 2-3 års bruk på én plattform.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ser at Tele2 har et ganske bra tilbud, og at man kan få en 64GB versjon hos dem, som samme pris som 32 GB hos Djuice. Er det noen som har bestilt iPhone 5 via Tele2, eller som har hatt abo fra tele2 til iPhone som kan hjelpe?

 

Er de virkelig så strenge at man ikke får opertørkoden før det har gått 12 mnd?

Hadde et abo før med de på iPhone, men bytta fort over pga nummerproblemer. Regner med at dere som har/har hatt tele2 kjenner til dette. Det at kontakter du har lagret ikke vises, men bare nr. Er dette nå helt fikset med de nye simkortene, eller med den tele2 appen dems?

Håper noen av dere kjenner til dette og kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Ser at Tele2 har et ganske bra tilbud, og at man kan få en 64GB versjon hos dem, som samme pris som 32 GB hos Djuice. Er det noen som har bestilt iPhone 5 via Tele2, eller som har hatt abo fra tele2 til iPhone som kan hjelpe?

 

Er de virkelig så strenge at man ikke får opertørkoden før det har gått 12 mnd?

Hadde et abo før med de på iPhone, men bytta fort over pga nummerproblemer. Regner med at dere som har/har hatt tele2 kjenner til dette. Det at kontakter du har lagret ikke vises, men bare nr. Er dette nå helt fikset med de nye simkortene, eller med den tele2 appen dems?

Håper noen av dere kjenner til dette og kan hjelpe :)

 

Jeg bestilte fra Apple selv, men har hørt det er noen merkelige aspekter med Tele2 abbonomentet. Vet ikke jeg altså, men vil kanskje heller gå for en annen løsning :)

Lenke til kommentar

Hei! Har bestilt iphone 5 16 gb svart fra Apple.no, fikk beskjed om at den var sendt fra dem idag. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg sporingsnummeret og da så jeg beskjeden: Beregnet leveringsdato (kan bli endret) Oct 24, 2012

Utsendelse fullført.

 

Kan dette virkelig stemme? Budfirma UPS, leveringstjeneste: ekspresslevering. Bestilte samtidig en hvit iphone 5 16 gb til dama (på releasedagen), hun fikk sendingsbekreftelse idag med forventet levering 30 okt med TNT som budfirma?

 

Merkelig med en dag leveringstid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei! Har bestilt iphone 5 16 gb svart fra Apple.no, fikk beskjed om at den var sendt fra dem idag. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg sporingsnummeret og da så jeg beskjeden: Beregnet leveringsdato (kan bli endret) Oct 24, 2012

Utsendelse fullført.

 

Kan dette virkelig stemme? Budfirma UPS, leveringstjeneste: ekspresslevering. Bestilte samtidig en hvit iphone 5 16 gb til dama (på releasedagen), hun fikk sendingsbekreftelse idag med forventet levering 30 okt med TNT som budfirma?

 

Merkelig med en dag leveringstid?

 

You lucky bastard... Jeg bestilte tidlig den 28., og min er ikke engang klargjort for sending :nei2:

Lenke til kommentar
Hei! Har bestilt iphone 5 16 gb svart fra Apple.no, fikk beskjed om at den var sendt fra dem idag. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg sporingsnummeret og da så jeg beskjeden: Beregnet leveringsdato (kan bli endret) Oct 24, 2012 Utsendelse fullført. Kan dette virkelig stemme? Budfirma UPS, leveringstjeneste: ekspresslevering. Bestilte samtidig en hvit iphone 5 16 gb til dama (på releasedagen), hun fikk sendingsbekreftelse idag med forventet levering 30 okt med TNT som budfirma? Merkelig med en dag leveringstid?
You lucky bastard... Jeg bestilte tidlig den 28., og min er ikke engang klargjort for sending :nei2:

 

Virker det i det hele tatt sannsynlig at jeg får den i morgen? :xmas::tease::w00t::dribble:

Lenke til kommentar
Hei! Har bestilt iphone 5 16 gb svart fra Apple.no, fikk beskjed om at den var sendt fra dem idag. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg sporingsnummeret og da så jeg beskjeden: Beregnet leveringsdato (kan bli endret) Oct 24, 2012 Utsendelse fullført. Kan dette virkelig stemme? Budfirma UPS, leveringstjeneste: ekspresslevering. Bestilte samtidig en hvit iphone 5 16 gb til dama (på releasedagen), hun fikk sendingsbekreftelse idag med forventet levering 30 okt med TNT som budfirma? Merkelig med en dag leveringstid?
You lucky bastard... Jeg bestilte tidlig den 28., og min er ikke engang klargjort for sending :nei2:

 

Virker det i det hele tatt sannsynlig at jeg får den i morgen? :xmas::tease::w00t::dribble:

 

Det gjør nok det. Stop teasing me! :hrm:

Lenke til kommentar
Hei! Har bestilt iphone 5 16 gb svart fra Apple.no, fikk beskjed om at den var sendt fra dem idag. Av ren nysgjerrighet sjekket jeg sporingsnummeret og da så jeg beskjeden: Beregnet leveringsdato (kan bli endret) Oct 24, 2012 Utsendelse fullført. Kan dette virkelig stemme? Budfirma UPS, leveringstjeneste: ekspresslevering. Bestilte samtidig en hvit iphone 5 16 gb til dama (på releasedagen), hun fikk sendingsbekreftelse idag med forventet levering 30 okt med TNT som budfirma? Merkelig med en dag leveringstid?
You lucky bastard... Jeg bestilte tidlig den 28., og min er ikke engang klargjort for sending :nei2:

 

Virker det i det hele tatt sannsynlig at jeg får den i morgen? :xmas::tease::w00t::dribble:

 

Det gjør nok det. Stop teasing me! :hrm:

 

Da kan jeg fortsette med seiersdansen min!! :tease: Synes det er rart hvis jeg ikke får den i morgen, da datoen ble endret fra den 30 til 24 iløpet av dagen idag :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...