Gå til innhold

iPhone 5 – Bestilling, levering og lignende


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det selv på min crappy samsung tlf til 200 kroner...

 

Nice, da prøver jeg det! :)

 

Min er forresten sendt nå! HAPPY TIMES! :xmas::dribble:

 

 

Fått noen dato? :)

 

29. oktober.. så jeg blir ett par dager uten mobil :( Har du fått dato?

 

Min klargjøres fortsatt for sending. Stått det i over 12 timer...

 

Kjipt.. Da blir det vel sendt snart! :) Lykke til

Endret av WomenAreStupid
Lenke til kommentar

Jeg gjorde det selv på min crappy samsung tlf til 200 kroner...

 

Nice, da prøver jeg det! :)

 

Min er forresten sendt nå! HAPPY TIMES! :xmas::dribble:

 

 

Fått noen dato? :)

 

29. oktober.. så jeg blir ett par dager uten mobil :( Har du fått dato?

 

 

Fikk klargjøring rett etter deg, men står det fortsatt. Men regner med at den blir sendt hvert øyeblikk :) Og da blir det nok samme dato som deg gitt!

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det selv på min crappy samsung tlf til 200 kroner...

 

Nice, da prøver jeg det! :)

 

Min er forresten sendt nå! HAPPY TIMES! :xmas::dribble:

 

 

Fått noen dato? :)

 

29. oktober.. så jeg blir ett par dager uten mobil :( Har du fått dato?

 

 

Fikk klargjøring rett etter deg, men står det fortsatt. Men regner med at den blir sendt hvert øyeblikk :) Og da blir det nok samme dato som deg gitt!

 

Okei, flotters :)

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at det er morsomt å sitte på telefonsupporten til et av disse pakkeselskapene nå om dagen. Så helt vilt mange desperate folk :p

 

Spør i vei hvis dere lurer på noe forresten, kan sikkert gi dere litt informasjon :) (Gidder ikke si hvilket selskap, men informasjonen blir vel omtrent den samme)

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at det er morsomt å sitte på telefonsupporten til et av disse pakkeselskapene nå om dagen. Så helt vilt mange desperate folk :p

 

Spør i vei hvis dere lurer på noe forresten, kan sikkert gi dere litt informasjon :) (Gidder ikke si hvilket selskap, men informasjonen blir vel omtrent den samme)

 

Kan jeg tenke meg! Men nå bygger spenningen seg opp hele måneden man må vente, så de siste dagene er man litt spent og veldig lett hormonelle når det kommer til å bli skuffa!

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at det er morsomt å sitte på telefonsupporten til et av disse pakkeselskapene nå om dagen. Så helt vilt mange desperate folk :p

 

Spør i vei hvis dere lurer på noe forresten, kan sikkert gi dere litt informasjon :) (Gidder ikke si hvilket selskap, men informasjonen blir vel omtrent den samme)

 

Kan jeg tenke meg! Men nå bygger spenningen seg opp hele måneden man må vente, så de siste dagene er man litt spent og veldig lett hormonelle når det kommer til å bli skuffa!

 

Er forståelig det, har hatt mange gode lattere idag av diverse innringere. Sannsynligvis en av dere her inne og ;)

 

Bare husk å vær hyggelige mot de dere ringer til, vi vil jo at dere skal få telefonene deres vi og :)

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til TNT i dag, og spurte om levering. Snakket med en brite på tlf i går, som sa at om ingen var hjemme når de kom(jeg er på jobb til fem og vet ikke om de godtar en femtenåring som mottaker, min søster er i huset på det tidspunktet), så ble pakken plassert på nærmeste postkontor. Det syntes jeg var merkelig, for en kompis har tidligere fått beskjed om at de aldri plasserer pakker på postkontor, men sender umiddelbart i retur. Så jeg sendte en mail og spurte. Her er den relevante delen av svaret jeg fikk:

 

Dette kommer helt ann på hvor mye gods som kommer inn til Norge når din pakke ankommer.

Vanligvis vil pakker i Bergen leveres ut fra vårt lagert på Nesttun. Men hvis det er store mengder i morgen så losses den av i Oslo og sendes med posten.

 

Vi kan desverre ikke se hvor mye det er per nå til i morgen, men vil anbefale deg å ringe inn i morgen eller evt maile oss, så kan vi si litt nærmere når den ankommer deg og hvordan.

Lenke til kommentar

Jeg sendte en mail til TNT i dag, og spurte om levering. Snakket med en brite på tlf i går, som sa at om ingen var hjemme når de kom(jeg er på jobb til fem og vet ikke om de godtar en femtenåring som mottaker, min søster er i huset på det tidspunktet), så ble pakken plassert på nærmeste postkontor. Det syntes jeg var merkelig, for en kompis har tidligere fått beskjed om at de aldri plasserer pakker på postkontor, men sender umiddelbart i retur. Så jeg sendte en mail og spurte. Her er den relevante delen av svaret jeg fikk:

 

Dette kommer helt ann på hvor mye gods som kommer inn til Norge når din pakke ankommer.

Vanligvis vil pakker i Bergen leveres ut fra vårt lagert på Nesttun. Men hvis det er store mengder i morgen så losses den av i Oslo og sendes med posten.

 

Vi kan desverre ikke se hvor mye det er per nå til i morgen, men vil anbefale deg å ringe inn i morgen eller evt maile oss, så kan vi si litt nærmere når den ankommer deg og hvordan.

 

Jeg antok at dette var et spørsmål rettet til meg?

 

Uansett så er det svaret du har fått helt sant, bortsett fra at det er glemt å nevne en viktig ting: TNT og Posten har en avtale nå som gjør at alt gods fra apple som skal til privatpersoner blir levert av Posten/Bring. Hvorfor er en annen sak, men det kan vel regnes som positivt for kunden at man kan hente pakken på et postkontor samme dagen den ble forsøkt levert, hvis man ikke var hjemme? :)

 

Hvem som tar imot pakken er ikke så viktig, det viktigste er at den blir levert på riktig addresse utifra hva bestiller har ønsket, altså deg.

 

I vanlige tider uten iphone 5 osv så vil tnt ta seg av leveringen selv forøvrig. Sendes aldri direkte i retur, det skal gjøres minst 3 leveringsforsøk før man eventuelt gjør det.

 

Innser nå at det ikke er vanskelig å skjønne hvor jeg jobber, men men :p

Endret av Alekzen
Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at det er morsomt å sitte på telefonsupporten til et av disse pakkeselskapene nå om dagen. Så helt vilt mange desperate folk :p

 

Spør i vei hvis dere lurer på noe forresten, kan sikkert gi dere litt informasjon :) (Gidder ikke si hvilket selskap, men informasjonen blir vel omtrent den samme)

 

Vet du noe om iPhone 5 32 GB levert av UPS når den vil bli levert? Har fått leveringsdato 29. okt, men kan dette endres til et tidligere tidspunkt? :)

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at det er morsomt å sitte på telefonsupporten til et av disse pakkeselskapene nå om dagen. Så helt vilt mange desperate folk :p

 

Spør i vei hvis dere lurer på noe forresten, kan sikkert gi dere litt informasjon :) (Gidder ikke si hvilket selskap, men informasjonen blir vel omtrent den samme)

 

Vet du noe om iPhone 5 32 GB levert av UPS når den vil bli levert? Har fått leveringsdato 29. okt, men kan dette endres til et tidligere tidspunkt? :)

 

Det er mulig at den blir levert før, men det har vært en forsinkelse fra Apple sin side på disse, så akkurat nå er det veldig vanskelig å si. Som en annen sier, dette er UPS, så ta dette med en klype salt da jeg ikke jobber for de ;)

 

Det er svært få heldige som får pakken sin idag, bare så det er klart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...