Gå til innhold

iPhone 5 – Bestilling, levering og lignende


Anbefalte innlegg

DHL har allerede levert til flere på ipod1-forumet. Jeg har ups, og min skal visstnok leveres mot kvelden på fredag. Hvis de gjør det samme som ifjor betyr det at de overleverer til norpost som leverer på kvelden. Regner egentlig med at alle iphonene fra ups når norge samtidig, det handler antakeligvis om hvor i Norge vi bor.

 

At din skal leveres kvelden fredag, er det noe du fikk vite på apple.no eller på UPS' nettsider? Når jeg prøver å spore på UPS kommer det opp "En UPS-sendingsetikett har blitt opprettet. Så fort forsendelsen ankommer senteret vårt vil sporingsstatusen bli oppdatert med planlagt leveringsdato." så jeg lurer på når jeg vil ha mulighet til å spore, og når ca. jeg vil få den levert? :)

 

???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk melding akkurat om at min var sendt nå med UPS og forventes levert 30.10. Så nå får jeg vente... bestilte jo 27.09! Hadde forventet leveringstid 25-31!

 

Jeg fikk først estimated delivery 29. october, men nå har den endret seg til 25.! Den ble sendt i dag tidlig, så jeg lurer på om dette vil bli utsatt utover dagen... Ville vært fantastisk, though. Har forresten UPS som leveringsfirma, så i får bare krysse fingrene! :)

 

Jeg er lykkelig! Min endra seg også til 25.10! Jeg tror vi her inne hisser oss opp over ingenting. Tror de fleste gjør det likt, men at de ikke oppdaterer like fort! Håper på iPhone imorgen!

Lenke til kommentar

Hva betyr det når det står på UPS at "En UPS-sendingsetikett har blitt opprettet. Så fort forsendelsen ankommer senteret vårt vil sporingsstatusen bli oppdatert med planlagt leveringsdato"? Betyr dette at den ikke har blitt sendt? Jeg har forventet leveringsdato i dag fra Apple, men den teksten er det eneste som kommer opp når jeg prøver å spore pakken... Min skulle bli sendt tidlig i går.

Lenke til kommentar

^ Fikk samme meldingen nå nettopp. Står på sporingen hos TNT at jeg skal få den imorra (26. okt), og da blir jeg veldig skuffa om den kommer på mandag (siden de ikke leverer ut lørdag) hvis posten skulle være treige..

 

Telefonen til typen sendes med UPS, og på hans sporing står det at telefonen ankom Oslo halv sju imorges, så han får vel sin idag!

 

Edit: forventet leveringstid på hans pakke var i utgangspunktet IGÅR, men nå ser jeg at det står "Planlagt levering: Fredag, 26.10.2012, I løpet av arbeidsdagen" på hans også.

Endret av whistle
Lenke til kommentar

Min iPhone er nå i Apeldoorn. Den ble sendt fra Apple igår, og det står på Apples sider at jeg skal få denn i dag. Når kan jeg da forvente å få den? :-)

 

På UPS sine sider, hvem står det som avsender?

 

Hvor står det hvem som er avsender? Finner det ikke...

 

På høyre side, der står det "Sendt fra"! Men ser også at min er i Nederland nå :) Så blir ikke i dag gitt! Rart Apple gir feil dato..

Lenke til kommentar

Min iPhone er nå i Apeldoorn. Den ble sendt fra Apple igår, og det står på Apples sider at jeg skal få denn i dag. Når kan jeg da forvente å få den? :-)

 

På UPS sine sider, hvem står det som avsender?

 

Hvor står det hvem som er avsender? Finner det ikke...

 

På høyre side, der står det "Sendt fra"! Men ser også at min er i Nederland nå :) Så blir ikke i dag gitt! Rart Apple gir feil dato..

 

UPS express saver. Hva har du? Når tror du den kommer?

Lenke til kommentar

Min iPhone er nå i Apeldoorn. Den ble sendt fra Apple igår, og det står på Apples sider at jeg skal få denn i dag. Når kan jeg da forvente å få den? :-)

 

På UPS sine sider, hvem står det som avsender?

 

Hvor står det hvem som er avsender? Finner det ikke...

 

På høyre side, der står det "Sendt fra"! Men ser også at min er i Nederland nå :) Så blir ikke i dag gitt! Rart Apple gir feil dato..

 

UPS express saver. Hva har du? Når tror du den kommer?

 

Har UPS express saver, og det står tydelig når du trykker på den at de skal levere neste dag. Men ser også at det står at den gjelder innenlands, så vet ikke hva jeg skal tro! Men håper på i morgen, men mandag ser vel mest realistisk ut, siden UPS ikke leverer i helger.

Lenke til kommentar

Min iPhone er nå i Apeldoorn. Den ble sendt fra Apple igår, og det står på Apples sider at jeg skal få denn i dag. Når kan jeg da forvente å få den? :-)

 

På UPS sine sider, hvem står det som avsender?

 

Hvor står det hvem som er avsender? Finner det ikke...

 

På høyre side, der står det "Sendt fra"! Men ser også at min er i Nederland nå :) Så blir ikke i dag gitt! Rart Apple gir feil dato..

 

UPS express saver. Hva har du? Når tror du den kommer?

 

Har UPS express saver, og det står tydelig når du trykker på den at de skal levere neste dag. Men ser også at det står at den gjelder innenlands, så vet ikke hva jeg skal tro! Men håper på i morgen, men mandag ser vel mest realistisk ut, siden UPS ikke leverer i helger.

 

Jeg håper også på imorgen, det ville vært utrolig bra, ettersom nanosimkortet mitt er aktivert... Men vet du hva som skjer hvis man ikke er hjemme når de leverer? Er det mulig å få henteseddel å hente den på postkontoret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...