Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Møtte på den troll squaden i går kveld. De fyllte opp Galaxyene med folk å fløy out of bounds for så å droppe alle der. Jeg setter hvertfall ikke mine føtter i en Galaxy mere etter den episoden :p

Endret av Kim Spartacus
  • 2 uker senere...
Skrevet

7ZGFTHR39H4RJ2NTTAE9

2CCP4DDCJCM3H4FZRPKF

ANHMEA3GGJJ6XPX4HER2

27492EAJG2R9ZR37364M

RJG9KF7ZCGCX76HM3J4Z

Jeg forsynte meg av nr 2 fra bunn, altså: 27492EAJG2R9ZR37364M

takker og bukker!

Skrevet (endret)

såpass ja, kanskje like greit å vente til det slippes, virker jo som et spennende spill.

Min PS2 filmappe er på 9,5GB. Du må registrere deg på Planetside 2 sin side for å reedeme betakoder, men det tar deg maks 2 minutt.

Hvorfor skal du vente til det slippes ut? Kan jo være greit å ha litt trening før alle noobsa kommer :)

Er et fantastisk artig spill som jeg kommer til å bruke alt for mange timer på. Har ikke ennå spillt i et skikkelig squad, regner med det blir 10x mere morro da.

Endret av Kim Spartacus
Skrevet

Ikke hatt det problemet her. Eneste problemene jeg har hatt er at jeg ikke kommer inn på serveren, å slet med voldsomme framedrops tidligere, men det har blitt fikset ser det ut til.

Skrevet

Ja, skal folk benke seg i kveld? Får ikkje tid til å spele sjølv, men skulle ha likt å ha det preloada så eg kunne starta asap i morgon. Sukk.

Skrevet
PLANETSIDE 2 IS CURRENTLY UNDER MAINTENANCE

Yes, you are in the right place!

Unfortunately we are not, but hope to be getting there very soon.

Please check back later.

lol

Fail countdown

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...