Nausicaa Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 GU09 ute nå, med det nye lattice systemet for Indar. For Patch notes se her: https://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/server-downtime-game-update-09-05-22-2013.127601/ En del spennende her, deriblandt oppdatert maxes! Blir spennende å se hvordan det er live. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 GU09 ute nå, med det nye lattice systemet for Indar. For Patch notes se her: https://forums.stati...22-2013.127601/ En del spennende her, deriblandt oppdatert maxes! Blir spennende å se hvordan det er live. Ser bra ut. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Bortsett fra disconnect ørten ganger i timen er det en god del småsnacks jeg liker. Lattice systemet må de virkelig jobbe med, eller rettere sagt performance når det er mye folk samlet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Wrel har veldig mye bra guider til spillet og skriker og maser ikke så mye som your_average_youtuber. Anbefales! Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 22. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2013 Wrel har veldig mye bra guider til spillet og skriker og maser ikke så mye som your_average_youtuber. Anbefales! Nice. Vi har en Outfit på snart 2K stk., noe som tilsier at vi har MANGE noobs, og jeg skal jammen spamme chatten med disse videoene. Også veldig behagelig å høre på, og ingen bortkastet tid (intro, musikk og annen drit). 1 Lenke til kommentar
Nausicaa Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Har sett noe av Wrel sine greier når jeg er på jobb. Han har mye bra. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Spillte litt PS2 igår etter en lang pause. Da hadde jeg over 8K Cert points?? Sist jeg husket hadde jeg vell 400 eller noe. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Spillte litt PS2 igår etter en lang pause. Da hadde jeg over 8K Cert points?? Sist jeg husket hadde jeg vell 400 eller noe. Hva har skjedd? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1451598&view=findpost&p=20410132 Lenke til kommentar
Lars2001 Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Noen sommer om man kan bruke gainward gtx geforce 2gb Physx på asus sabertooth 990fx og amd 8350fx Trenger raskt svar!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Raskt svar på hva? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2013 Noen sommer om man kan bruke gainward gtx geforce 2gb Physx på asus sabertooth 990fx og amd 8350fx Trenger raskt svar!! feil tråd. Lenke til kommentar
Nausicaa Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Double XP helga her, da er det bare å finne frem spandexene og laser pew pew igjen Kilde: 1 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 Loyalty Until DEATH! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2013 F U stormtrooper, F U. Vanu forever. Technology equals might! Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 25. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg vet ikke hva slags mening jeg har til lattice systemet i Indar. Føler det er bra for episk kamp, men føler at mye strategi og logistikk er tatt vekk samtidig... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2013 Why You Should Try PlanetSide 2 (Interview with Sergeant Merrell!) Lenke til kommentar
Haughty Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 Antagelig blitt spurt om flere ganger, prøvde å kikke litt gjennom posten her, men vanskelig å få helt oversikt. Hvordan er det med norske outfits ? Noen spesielle som er større / mer etablerte enn andre, evt. forslag / anbefalninger ? Og, såklart, som tar imot nye folk =) Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 28. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Antagelig blitt spurt om flere ganger, prøvde å kikke litt gjennom posten her, men vanskelig å få helt oversikt. Hvordan er det med norske outfits ? Noen spesielle som er større / mer etablerte enn andre, evt. forslag / anbefalninger ? Og, såklart, som tar imot nye folk =) Jeg er ikke så sikker på at det er noen "store" outfits som er norske ettersom det krever en god del folk i en outfit for å ha ting gående 24/7. Vi har i The Re4pers (NC) på Cobalt nesten 2K medlemmer, og selv om vi alltid har en del folk online (bortset fra veldig tidlig morgen) er det faktisk ikke enkelt å finne offiserer og andre folk som vil starte squads, kommunisere etc. Etter måneder med rekrutering har vi nå sort sett alltid squads/platoons oppe å gå, men spillet kan være morsomt på så mange plan at porsentandelen som faktisk blir med er liten. Jeg er selv en av de som nyter "random" tilværelsen veldig ofte. Det negative med store outfits, spesielt nå når vi har en slags alliansegreie med de fleste andre outfits, er også at det fort blir mye politikk. Du kan jo høre litt med folkene i denne tråden (vet ikke hvilken server du spiller på), så får du sikkert sjekket tilstanden ganske fort iaf. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1474577&st=0 Endret 28. mai 2013 av MultiForce Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Er med i The Re4pers sjøl. Vart berre plukka opp tilfeldig, virka ut som greie folk Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 5. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Jeg ser at Planetside 2 skal komme til PS4. This is your war. This is PlanetSide 2...and it's coming to Playstation 4. Stay tuned for more info next week at E3 2013! http://www.youtube.com/watch?v=oBHZcWDbchs&feature=youtu.be Endret 5. juni 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå