Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Jeg leter bare etter en gruppe med folk som spiller seriøst og snakker med de in-game. Funker bra det. Eller så kan du jo starte en gruppe selv.

Så kicker man bare de som ikke spiller seriøst.

 

Spiller på Ultra jeg også og spillet ser helt fantastisk ut!. Men har de fjernet PhysX funksjonen?

Har vell optimalisert CPU bruken til spillet. Før var jo min 4770K på 4.6ghz flaskehals ifølge spillet, men ikke nå lenger. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe liv her? Nå har planetside 2 blitt optimalisert noe helt sykt, før kjørte jeg det på 30 fps på maks i 1920x1080, nå kjører jeg det på 60 fps i 2560x1600 på maks.

 

Meg og en kamerat har flydd mye i liberator. Begynnte å ta opp kills, her er for dem 2 siste dagene:

 

http://youtu.be/g2IDgS73MU0

hehe, cobalt altså. Kjente noe av de navnene. Trodde Bequ hadde skills :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"ISSUE: The three maps are monotonous and lacks variety,

SOLUTION: Maps are redone and now have mixed climate.


ISSUE: Climate conditions not really any different from eachother

SOLUTION: Make vehicles and infantry behave differently on icy surfaces, they slip on icy surfaces.


ISSUE: Travel on foot can be tedious

SOLUTION: A hoverboard to fly on, like a jet-propelled snowboard. Takes 5 seconds to mount, and can not use any primary weapon/tool whilst riding it.


ISSUE: Major bases and facilities give only minor bonuses

SOLUTION: Major bases and facilities give a major upgrade to all players of that faction. Blue afterburners with increased speed, tanks gain extra armor plating etc

Bases sell certain kinds of upgrades/unlocks at discounted prices.


ISSUE: Players lack small goals in between the major base captures

SOLUTION: Introdue "Mission" system. One example of a mission can be "Kill 10 enemies", "Revive 10 teammates", "Repair 10 tanks", "Hack 10 terminals" or "Patrol and inspect 10 bases for any signs of intruders".


ISSUE: Air vehicles too dominating

SOLUTION: Implement weather conditions, some places permanently and randomly occurring elsewhere. Stormy weather conditions damages airplanes making for interesting ground only battles, increasing variety in gameplay.


ISSUE: Game design limits battle participation to two factions.

SOLUTION: Revamped zone system. All three factions can walk around freely in all zones and battle for any base.

NEW ISSUE: Players are spread too thin across the entire map, instead of being funneled into choke points.

SOLUTION: "Alert" system revamp - now points to random location where a resource cache will spawn and unlock in 30 minutes. All three factions can battle over the same resource cache, the lucky winners will receive a bonus. A 500 cert point bonus would make for an interesting battle.


ISSUE: Combat Medic has no ranged healing options.

SOLUTION: Combat medic gets a small crossbow and can snipe a healing dart into teammates. This ranged heal requires skill to hit or teamwork "stand still so I can hit you".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fuck, hadde glemt å skru av membership i spillet, så den trakk 6måneder premium xD.. Men hvis jeg cancler memebership nå, jeg mister ikke de 6 månedene jeg kjøpte no nylig da?

Må nesten starte og spille dette igjen nå da, siden jeg har brukt så mye penger på det. :p

 

Du mister det ikke nei.

Lenke til kommentar

Noen som har fått spilt litt med endringene i siste patchen?

Så vidt jeg husker var det ganske tidlig beta sist man kunne bruke Galaxy som spawn. Men nå er det tilbake, og alle Sunderers har AMS som standard, så man kan bruke utillity-sloten til noe. Må kanskje lære meg å fly galaxy, da. :p

Er ganske brukbar med Scythe, men du verden så klumpete og uelegant Galaxyen er.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

For dere som ikke har spilt på en stund har det nå kommet nytt luftfartøy :D Valkyrie, et lite fly med en gunner, og to rumble seats. veldig lett å fly. kan også brukes til spawn for squad for 100 certpoints.

Er forresten også nytt resource system for dere som har vært ute av spillet en stund, og acquisition timer er tatt vekk. har også vært server merge for dere som ikke har fulgt med i det siste ;) mye mer aktivitet også på "off hours" :D

Kontinenter "stenges" når det er lite folk pålogget, og åpnes når det er mye folk på, for å få litt større kamper :D

Tenkte bare jeg skulle prøve å få litt liv i tråden igjen, og gi dere som ikke har spilt på en stund en grunn til å patche og prøve ut litt :)

Endret av agnard
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...