Kjøleskap Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Jeg hater øyekontakt og skjønner ikke hvorfor dette har blitt en nødvendig del av samfunnet. Det holder lenge å se i retning den du snakker med. kan du utdype hvorfor du hater det? Jeg synes bare det er ubehagelig. Kan ikke noe for det.
festen Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 (endret) De fleste som unngår mye blikkontakt er nok mer sensitive og følsomme (tar inn mer informasjon/ filtrerer dårligere) enn de som har mye blikkontakt, men det går å overkomme det gjennom massevis av eksponering. Endret 26. juli 2012 av festen
Marte Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Jeg vet personlig at jeg unngår øyekontakt, da jeg synes det er ubehaglig og det faller meg ikke naturlig, rett og slett. Og jeg ser ikke hvordan det kan virke respektløst. Folk er forskjellige. 3
del_diablo Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 edit: men for faen da, finnes det noen lidelse som kan forklare det? Oppdragelse?
Sexylubb1 Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg vet personlig at jeg unngår øyekontakt, da jeg synes det er ubehaglig og det faller meg ikke naturlig, rett og slett. Og jeg ser ikke hvordan det kan virke respektløst. Folk er forskjellige. Awesome avatar. 3
Balthier Skrevet 29. juli 2012 Skrevet 29. juli 2012 Personlig unngår jeg øyekontakt hvis jeg er trett eller irritert. Det kan jo være at denne personen bare er sjenert. Kjipt å sitte å glo på andre hvis man ikke er kjent med dem, sant.
whistle Skrevet 31. juli 2012 Skrevet 31. juli 2012 Unngår øyekontakt selv også, det føles bare ikke naturlig, og jeg synes det er ubehagelig. Skjønner ikke hvordan noen kan vri det til at det er uhøflig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå