Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvorfor er det noen som ikke gir øyekontakt?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater øyekontakt og skjønner ikke hvorfor dette har blitt en nødvendig del av samfunnet. Det holder lenge å se i retning den du snakker med.

kan du utdype hvorfor du hater det?

Jeg synes bare det er ubehagelig. Kan ikke noe for det.

Skrevet (endret)

De fleste som unngår mye blikkontakt er nok mer sensitive og følsomme (tar inn mer informasjon/ filtrerer dårligere) enn de som har mye blikkontakt, men det går å overkomme det gjennom massevis av eksponering.

Endret av festen
Skrevet

Jeg vet personlig at jeg unngår øyekontakt, da jeg synes det er ubehaglig og det faller meg ikke naturlig, rett og slett. Og jeg ser ikke hvordan det kan virke respektløst. Folk er forskjellige.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet personlig at jeg unngår øyekontakt, da jeg synes det er ubehaglig og det faller meg ikke naturlig, rett og slett. Og jeg ser ikke hvordan det kan virke respektløst. Folk er forskjellige.

Awesome avatar.

• Liker 3
Skrevet

Personlig unngår jeg øyekontakt hvis jeg er trett eller irritert. Det kan jo være at denne personen bare er sjenert. Kjipt å sitte å glo på andre hvis man ikke er kjent med dem, sant.

Skrevet

Unngår øyekontakt selv også, det føles bare ikke naturlig, og jeg synes det er ubehagelig. Skjønner ikke hvordan noen kan vri det til at det er uhøflig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...