Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var hjemme i stua å så på TV når Odd-Bjørn fikk is i rubben, men trodde aldri jeg skulle oppleve det samme i en håndballkamp, makan til søppel.

(Ja, jeg veit det er en fordel å ikke vinne, men slikt holder vi oss for gode til).

Endret av bas
Skrevet

Semifinale er det beste me kan håpe på trur eg. Vert ikkje overraska om det er slutt i kvartfinalen heller. Det er fullstendig kaotisk i angrep og store hol i forsvar.

Skrevet

Eneste positive er at de kanskje får tilbake noe av fandenivoldskheten i neste kamp for å virkelig revansjere seg. Krysser fingrene.

Skrevet

Ryker de ut på tap i kveld?

Nope, var klar for kvartfinale før denne kampen. Denne avgjorde imidlertid hvilken motstand vi fikk. Nå møter vi Brasil siden vi tapte, hadde vi vunnet hadde vi møtt Russland

Skrevet

Denne kampen var bare tull. Skal ikke si "kampfiksing", men det var ikke langt i fra. Om det gjaldt hadde vi garantert sett

en helt annen innsats. Likegladheten med tap skein jo rett i gjennom.

Skrevet

Blir litt overrasket dersom det blir en tid ned mot 9.64 i dag på 100-meteren. Det er jo selvfølgelig vanskelig å si siden det bare har vært kvallik hittil, men jeg har ikke helt trua.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...