Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg og dildoen. Vanlig å ikke reagere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke alle menn er så patetiske at de står og runker forran ett toalett. I værtfall ikke når de har en jente de kan bruke når som helst.

 

ts Anonym poster: 73b77c6a6ccc9d1a33418f31529e2d05

Ikke alle kvinner er så patetiske at de har et sinnssykt psykopatisk kontrollbehov ovenfor typen sin.

 

Håper han finner en annen jente. For han fortjener nok noe mye bedre enn deg. Anonym poster: 7305a8dbf1fe409b46b1cce4c086758f

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Du går jo faen meg imot det du selv sier.

 

Jeg hadde klikka om han hadde kjøpt seg ei lommefitte ass... Men at jeg kjøper en dildo går vel greit?

 

Du sier at han ihvertfall ikke vet om inkognito vinduet. Det får du fram ved to klikk. Er han tilbakestående elns?

 

Du høres ut som morra hans!

 

Og ikke kom her og lyv ved å late som om du ikke fingrer selv!

 

Faen ass... Blir så provosert av sånne løkhuer som deg TS... Beklager.

Endret av Zoku
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke alle menn er så patetiske at de står og runker forran ett toalett. I værtfall ikke når de har en jente de kan bruke når som helst.

 

ts Anonym poster: 73b77c6a6ccc9d1a33418f31529e2d05

Ikke alle kvinner er så patetiske at de har et sinnssykt psykopatisk kontrollbehov ovenfor typen sin.

 

Håper han finner en annen jente. For han fortjener nok noe mye bedre enn deg. Anonym poster: 7305a8dbf1fe409b46b1cce4c086758f

 

Hvorfor har du skrevet like mange poster som TS, og ble laga på samma dagen? O_O

Lenke til kommentar

Er 16 år, og leter etter den riktige dildoen, hvordan vet jeg at den ikke er for stor og gjør vondt?

 

Har brukt en liten lommelykt som var ca. 6 cm i omkrets før, men hvordan vet jeg at de med 12cm o.l i omkrets ikke gjør vondt?

 

Takk :)Anonym poster: eb45343a3eac047ffd71c3e775309c9b Anonym poster: eb45343a3eac047ffd71c3e775309c9b

Frukt er en "naturlig" kilde til sexleketøy. Så prøv deg frem. Med erfaring vil du også merke at det som før var stort nok kan bli lite. Det er helt normalt.

 

Men vær obs på at en del frukt kan ha skarpe kanter, stubber og hår. Dette må du naturligvis fjerne. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...