Gå til innhold

Apple fikk godkjent drømmepatent


Anbefalte innlegg

Krever iProdukter iTunes fremdeles? Jeg husker jeg måtte cracke iPod Classic'en min for å komme rundt den faenskapen. En mobil skal ikke behøve noe annet for å fungere eller å settes opp.

Du kan fint sette opp, ta i bruk, oppdatere og ta backup av en iPhone uten å bruke iTunes.

Bortsett fra det, så er jo iTunes et helt ypperlig program, som jeg uansett bruker uavhengig av i-enhetene mine.

 

iTunes for Windows er noe herk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krever iProdukter iTunes fremdeles? Jeg husker jeg måtte cracke iPod Classic'en min for å komme rundt den faenskapen. En mobil skal ikke behøve noe annet for å fungere eller å settes opp.

Du kan fint sette opp, ta i bruk, oppdatere og ta backup av en iPhone uten å bruke iTunes.

Bortsett fra det, så er jo iTunes et helt ypperlig program, som jeg uansett bruker uavhengig av i-enhetene mine.

 

Da må iTunes blitt vesentlig mye mer bedre siden jeg brukte for noen år siden. Den gang jeg fikk det tvunget på meg, var det trasige greier. Ikke bare var det ustabilt, men iTunes bestemte seg også for å gjøre om (les: ødelegge) hele MP3 systemet mitt. Løsningen ble MediaMonkey og cracking av iPoden for å støtte drag and drop.

 

Men godt at det er blitt bra (får jeg tro) og fungerer for deg. :)

Lenke til kommentar

Liker du å knote,kjøp android? Liker du at verktøyet fungerer,kjøp iPhone? Dere som liker å mikse og trikse fordi det ikke fungerer ut av eska som dere ønsker,kjøp et puslespill på 1 million brikker uten bruksanvisning!!!

Nerds kalles det!!!! iPhone gjør akkurat det den skal,HVER ENESTE GANG UTEN SPØRSMÅL OM JEG VIL SENDE FEILMELDING OSV!!!!

 

 

Til din info så sender iphone automatisk feilmelding uten din godkjennelse,mens på android så er det opptil brukeren om han vil sende inn feilmelsing eller ei.

 

Faktisk er det bevist at iphone kræsjer oftere enn android, forskjellen er at du ikke fær vite det på iphone siden det er apple craap og lukket mens så får du vite det på android pga åpenhet

Lenke til kommentar

Krever iProdukter iTunes fremdeles? Jeg husker jeg måtte cracke iPod Classic'en min for å komme rundt den faenskapen. En mobil skal ikke behøve noe annet for å fungere eller å settes opp.

Du kan fint sette opp, ta i bruk, oppdatere og ta backup av en iPhone uten å bruke iTunes.

Bortsett fra det, så er jo iTunes et helt ypperlig program, som jeg uansett bruker uavhengig av i-enhetene mine.

 

iTunes for Windows er noe herk.

Ja, det var kanskje det som egentlig var problemet. Min erfaring er fra Windows. Har inntrykk av at det er en litt annen verden på mac. Jeg har vurdert Mac selv jeg, så helt anti er jeg ikke, selv om det kanskje virker slik på postene mine iblant... ;)

Lenke til kommentar

Til din info så sender iphone automatisk feilmelding uten din godkjennelse,mens på android så er det opptil brukeren om han vil sende inn feilmelsing eller ei.

Påstanden gir ingen mening. Feilmelding til hvem? Om hva? Kanskje best om du viser til helt konkrete eksempler, slik at folk kan skjønne hva du sikter til.

 

Faktisk er det bevist at iphone kræsjer oftere enn android, forskjellen er at du ikke fær vite det på iphone siden det er apple craap og lukket mens så får du vite det på android pga åpenhet

Siden det er "bevist" forventer jeg at du kan linke til dokumentasjon som viser dette, for dette tror jeg er helt ukjent og nytt for de fleste.

Jeg merker det ikke hvis iPhone krasjer da, siden jeg ikke får vite det? Ganske crappy logikk du kommer med der... ;)

Lenke til kommentar

Til din info så sender iphone automatisk feilmelding uten din godkjennelse,mens på android så er det opptil brukeren om han vil sende inn feilmelsing eller ei.

Påstanden gir ingen mening. Feilmelding til hvem? Om hva? Kanskje best om du viser til helt konkrete eksempler, slik at folk kan skjønne hva du sikter til.

 

Faktisk er det bevist at iphone kræsjer oftere enn android, forskjellen er at du ikke fær vite det på iphone siden det er apple craap og lukket mens så får du vite det på android pga åpenhet

Siden det er "bevist" forventer jeg at du kan linke til dokumentasjon som viser dette, for dette tror jeg er helt ukjent og nytt for de fleste.

Jeg merker det ikke hvis iPhone krasjer da, siden jeg ikke får vite det? Ganske crappy logikk du kommer med der... ;)

http://mashable.com/2012/02/04/ios-apps-crash-more-than-android/ quote Du kan lese om det er. Det du sier at du ikke merker når tlf din kræsjer er jo akkurat hva jeg sa siden på android får du feilmelding og på ios skjer det ikke noe.

 

Lenke til kommentar

Liker du å knote,kjøp android? Liker du at verktøyet fungerer,kjøp iPhone? Dere som liker å mikse og trikse fordi det ikke fungerer ut av eska som dere ønsker,kjøp et puslespill på 1 million brikker uten bruksanvisning!!!

Nerds kalles det!!!! iPhone gjør akkurat det den skal,HVER ENESTE GANG UTEN SPØRSMÅL OM JEG VIL SENDE FEILMELDING OSV!!!!

 

 

Til din info så sender iphone automatisk feilmelding uten din godkjennelse,mens på android så er det opptil brukeren om han vil sende inn feilmelsing eller ei.

 

Faktisk er det bevist at iphone kræsjer oftere enn android, forskjellen er at du ikke fær vite det på iphone siden det er apple craap og lukket mens så får du vite det på android pga åpenhet

iPhone stopper ikke opp og krasjer,den kan du glemme. Android låser hele dritten. Leketøy for Nerder!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til din info så sender iphone automatisk feilmelding uten din godkjennelse,mens på android så er det opptil brukeren om han vil sende inn feilmelsing eller ei.

Påstanden gir ingen mening. Feilmelding til hvem? Om hva? Kanskje best om du viser til helt konkrete eksempler, slik at folk kan skjønne hva du sikter til.

 

Faktisk er det bevist at iphone kræsjer oftere enn android, forskjellen er at du ikke fær vite det på iphone siden det er apple craap og lukket mens så får du vite det på android pga åpenhet

Siden det er "bevist" forventer jeg at du kan linke til dokumentasjon som viser dette, for dette tror jeg er helt ukjent og nytt for de fleste.

Jeg merker det ikke hvis iPhone krasjer da, siden jeg ikke får vite det? Ganske crappy logikk du kommer med der... ;)

http://mashable.com/2012/02/04/ios-apps-crash-more-than-android/ quote Du kan lese om det er. Det du sier at du ikke merker når tlf din kræsjer er jo akkurat hva jeg sa siden på android får du feilmelding og på ios skjer det ikke noe.

Hvis det ikke skjer noe,hva gjør det da????? Android er så mye feil med at de klarer ikke skjule det. Så skal det se så jævlig proft ut med innrapportering som allikevel ikke blir fikset. Du får samme dritten opp igjen i lang tid. Søppel!! Og en ting til,hvorfor kommenterer dere Androidfanboys på en artikkel vedr Apple? Da ber dere jo om bråk!

 

Til din info så sender iphone automatisk feilmelding uten din godkjennelse,mens på android så er det opptil brukeren om han vil sende inn feilmelsing eller ei.

Påstanden gir ingen mening. Feilmelding til hvem? Om hva? Kanskje best om du viser til helt konkrete eksempler, slik at folk kan skjønne hva du sikter til.

 

Faktisk er det bevist at iphone kræsjer oftere enn android, forskjellen er at du ikke fær vite det på iphone siden det er apple craap og lukket mens så får du vite det på android pga åpenhet

Siden det er "bevist" forventer jeg at du kan linke til dokumentasjon som viser dette, for dette tror jeg er helt ukjent og nytt for de fleste.

Jeg merker det ikke hvis iPhone krasjer da, siden jeg ikke får vite det? Ganske crappy logikk du kommer med der... ;)

http://mashable.com/2012/02/04/ios-apps-crash-more-than-android/ quote Du kan lese om det er. Det du sier at du ikke merker når tlf din kræsjer er jo akkurat hva jeg sa siden på android får du feilmelding og på ios skjer det ikke noe.

Hvis det ikke skjer noe,hva gjør det da????? Android er så mye feil med at de klarer ikke skjule det. Så skal det se så jævlig proft ut med innrapportering som allikevel ikke blir fikset. Du får samme dritten opp igjen i lang tid. Søppel!! Og en ting til,hvorfor kommenterer dere Androidfanboys på en artikkel vedr Apple? Da ber dere jo om bråk!

 

Til din info så sender iphone automatisk feilmelding uten din godkjennelse,mens på android så er det opptil brukeren om han vil sende inn feilmelsing eller ei.

Påstanden gir ingen mening. Feilmelding til hvem? Om hva? Kanskje best om du viser til helt konkrete eksempler, slik at folk kan skjønne hva du sikter til.

 

Faktisk er det bevist at iphone kræsjer oftere enn android, forskjellen er at du ikke fær vite det på iphone siden det er apple craap og lukket mens så får du vite det på android pga åpenhet

Siden det er "bevist" forventer jeg at du kan linke til dokumentasjon som viser dette, for dette tror jeg er helt ukjent og nytt for de fleste.

Jeg merker det ikke hvis iPhone krasjer da, siden jeg ikke får vite det? Ganske crappy logikk du kommer med der... ;)

http://mashable.com/2012/02/04/ios-apps-crash-more-than-android/ quote Du kan lese om det er. Det du sier at du ikke merker når tlf din kræsjer er jo akkurat hva jeg sa siden på android får du feilmelding og på ios skjer det ikke noe.

Hvis det ikke skjer noe,hva gjør det da????? Android er så mye feil med at de klarer ikke skjule det. Så skal det se så jævlig proft ut med innrapportering som allikevel ikke blir fikset. Du får samme dritten opp igjen i lang tid. Søppel!! Og en ting til,hvorfor kommenterer dere Androidfanboys på en artikkel vedr Apple? Da ber dere jo om bråk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tlf kommer til start vindu det er alt som skjer, på android får du full informasjon om hva som skjedde. Det det er faktisk mer feil med ios enn android og det med feil fiksing det er vel opp til han som lagde app som må få ræva i girvog ordne og har da ikke noe med android os å gjøre.

Lenke til kommentar
Apple er et selskap styrt av grådige forettningsmenn som låser sine kunder til deres produkter og de er lite glad i konkurranse.
Mye morsomt i forumet i dag! Jeg må bare le av slike utsagn - spesielt når de kommer fra en som bruker Samsung-produkt. Det finnes knapt nok et elektronikkselskap i verden som er mer gjennomsyret av hensynsløs grådighet, kriminell adferd og korrupsjon enn Samsung - og før du protesterer, det finnes en rekke dommer mot Samsung som beviser det, så spar deg selv for bryet og ydmykelsen.

 

Du har sikkert rett, men siden du er så opptatt av at andre må dokumentere det de sier, kan sikkert du linke til noen sider der det står om disse dommene :)

Lenke til kommentar

Hvis det ikke skjer noe,hva gjør det da????? Android er så mye feil med at de klarer ikke skjule det. Så skal det se så jævlig proft ut med innrapportering som allikevel ikke blir fikset. Du får samme dritten opp igjen i lang tid. Søppel!! Og en ting til,hvorfor kommenterer dere Androidfanboys på en artikkel vedr Apple? Da ber dere jo om bråk!

 

Ta og ro deg ned, du trenger ikke 15 spørsmålstegn og 10 utropstegn for å få gjennom poenget ditt. Grunnen til at alternative telefoner tas fram er nettopp fordi Apples patenter er ment til å skade konkurransen.

 

De tar jo patenter på det mest generelle og arbitrære som går ann, jeg mener, slide to unlock?

 

catholic-sliding-door-lock.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

http://mashable.com/...e-than-android/ quote Du kan lese om det er.

Du påstår at det er "bevist at iphone kræsjer oftere enn android". Hvorfor kommer du da med en link der det hevdes at iOS apps krasjer mer enn Android apps? Om en app krasjer så er det ikke det samme som at iOS eller Android krasjer. Dessuten så er statistikken fra Critterism etter all sannsynlighet ikke representativ i det hele tatt, da de ikke oppgir noen som helst tall om hvor mange apps som danner basis for tallene, og påstandene er derfor så svakt dokumentert at det er meningsløst å dra generelle konklusjoner.

 

Det du sier at du ikke merker når tlf din kræsjer er jo akkurat hva jeg sa siden på android får du feilmelding og på ios skjer det ikke noe.

Meningsløst. Jeg kan love deg at man merker det når en telefon krasjer, enten det er Android eller iOS. Jeg husker ikke helt når det sist skjedde med min iPhone, så det er nok et par år siden, men jeg har opplevd det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Apple er et selskap styrt av grådige forettningsmenn som låser sine kunder til deres produkter og de er lite glad i konkurranse.
Mye morsomt i forumet i dag! Jeg må bare le av slike utsagn - spesielt når de kommer fra en som bruker Samsung-produkt. Det finnes knapt nok et elektronikkselskap i verden som er mer gjennomsyret av hensynsløs grådighet, kriminell adferd og korrupsjon enn Samsung - og før du protesterer, det finnes en rekke dommer mot Samsung som beviser det, så spar deg selv for bryet og ydmykelsen.

 

Du har sikkert rett, men siden du er så opptatt av at andre må dokumentere det de sier, kan sikkert du linke til noen sider der det står om disse dommene :)

Det kan jeg, og det har jeg gjort mer enn én gang tidligere i forumet her. Du kan jo få gleden av å prøve ut søkefunksjonen i diskusjon.no, før jeg eventuelt tar meg bryet... ;)

 

Kan røpe at det dreier seg om forskjellige typer kriminell virksomhet, bl.a har Samsung fått skyhøye bøter for kriminell prisfiksing, og bedrevet systematisk korrupsjon som involverer politikere på høyt nivå. En liten smakebit: http://www.nytimes.com/2007/11/07/business/worldbusiness/06cnd-samsung.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Apple er et selskap styrt av grådige forettningsmenn som låser sine kunder til deres produkter og de er lite glad i konkurranse.
Mye morsomt i forumet i dag! Jeg må bare le av slike utsagn - spesielt når de kommer fra en som bruker Samsung-produkt. Det finnes knapt nok et elektronikkselskap i verden som er mer gjennomsyret av hensynsløs grådighet, kriminell adferd og korrupsjon enn Samsung - og før du protesterer, det finnes en rekke dommer mot Samsung som beviser det, så spar deg selv for bryet og ydmykelsen.

 

Du har sikkert rett, men siden du er så opptatt av at andre må dokumentere det de sier, kan sikkert du linke til noen sider der det står om disse dommene :)

Det kan jeg, og det har jeg gjort mer enn én gang tidligere i forumet her. Du kan jo få gleden av å prøve ut søkefunksjonen i diskusjon.no, før jeg eventuelt tar meg bryet... ;)

 

Kan røpe at det dreier seg om forskjellige typer kriminell virksomhet, bl.a har Samsung fått skyhøye bøter for kriminell prisfiksing, og bedrevet systematisk korrupsjon som involverer politikere på høyt nivå. En liten smakebit: http://www.nytimes.c...nd-samsung.html

 

Apple og Foxxcon sitt samarbeid er jo like "pent".

 

http://www.digi.no/893185/skrekkrapport-for-apple

 

http://www.slate.com/articles/technology/technology/2010/06/the_ipad_suicides.html

 

 

Fint om du også kan få om en nyere artikkel da den du fant er fra 2007. Mye skjer på 5 år.

Lenke til kommentar

Ja jeg sier det, når en app kræsjer så skyldes det dårlig programmering og den feilen kan gjort av han som lagde appen met eller feil informasjon OS. Det da det ikke fins stats for OS kræsj og det nærmeste sammenligning er akkurat denne testen som viser ios app kræsjer oftere enn android.

 

 

Vel om du ikke merka noe på år betyr ikke at feilen ikke eksisterer, og forskjellen på android er at du får feilmelding og de med iphone får ikke opp noe derfor tror det er ikke eksisterende feil.

Lenke til kommentar

@UUnreal: Foxconn er faktisk et selvstendig selskap, og ikke en del av Apple Inc. selv om du kanskje tror det. Og hva tror du, er Samsung også kunde av Foxconn, eller ikke? Du er tydeligvis opptatt av arbeidsforhold i fabrikkene. Skal vi se litt nærmere på hvordan Samsung behandler sine egne ansatte, kanskje?

 

Nyere artikkel skal bli, dette er jo utrykk for en ukultur som har eksistert i Samsung siden forrige årtusen, og som ikke blir borte over natten:

2010: http://www.fastcompa...sive-corruption

2011: http://www.bbc.co.uk...siness-13708927

Endret av Newton
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...