Gå til innhold

Apple fikk godkjent drømmepatent


Anbefalte innlegg

Påstand og påstand. Nå er det vel ikke til å stikke under en stol at det ofte er "nerdene" som velger Android. Nettopp fordi det er et veldig åpent OS og de kan bruke interessene sine i en mye større grad enn med iPhone. Og dette er ofte den yngre garde. Og det er ofte den yngre garde som laster ned ulovlig materiale fra nett. Men ingen regel uten unntak. Nedlasting er og blir et kjempe stort problem (tyveri) og det er som sakt stort sett unge mennesker som driver med det.

 

Jo, det er nettopp påstand så lenge du ikke makter å dokumentere det du sier.

I og med det er blant den yngre garde hvor nedlasting er mest populært:

http://www.phonearena.com/news/Apple-is-most-popular-electronics-brand-among-youths-says-poll_id23233/

Så da er altså Apple-elskerne nedlastingsverstingene?

 

Alt som er viktig er enklere på en iPhone enn en hvilken som helst Android. Og ja,jeg sammenligner med toppmodeller.

 

Og når skal du komme med eksemplene på din påstand? Eller er det bare trolling?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men iPhone har gjort det mer tungvindt å bruke ulovlig nedlastet materiale.

 

Ikke lur deg selv, Apple har gjort det tungvint, punktum, ikke bare for "ulovlig materiale". At de har begrenset avspilling av musikkfiler til kun Apples formater er rett og slett fordi de vil at folk skal bruke deres teknologi, akkurat som at Windows alltid blir installert med Internet Exporer. Apple prøver jo til og med å bli kvitt USB, og skifte til sine egne teknologier. Det faktum at så godt som alle store smartphoneutviklere har begynt å bruke den samme tilkoblingen, mikro-USB, og at Apple fortsatt selger enheter som ikke bruker denne, burde si litt om innstillingen deres.

 

Apple er for naïve folk som ikke følger med i teknologiverdenen. De blir støkk i en bolle de ikke kommer ut av, og de får aldri se hvor mye bedre andre produkter kan være, fordi "Apple er best". De er dumme, sære, og trangsynte. Apple-elskere sier at Android er for nerder, og at Apple er for vanlige folk. Jeg sier at Android er for alle, og at Apple er for folk som er for trangsynt til å ville prøve noe annet.

 

Jeg synes Apple og iPhone var helt fantastisk når de lanserte den første iPhonen. Jeg digget den, det var som min lille, mobile PC; så det skal Apple ha, de gjorde smartphones til et fenomen som kom for å bli, men der stoppet det. Etterhvert kom Android. Titalls produsenter lagde gode smarttelefoner, og mange av de var svært konkurransedyktige med iPhone. Senere, når jeg skaffet meg min første Android, HTC Desire, var det ingen tvil lenger, Apple lå bak. Etter det har det bare blitt værre. Der hvor jeg ikke var trangsynt og så videre, fant jeg noe som var bedre, mye bedre. Jeg er på ingen måte en Android-zealot, men jeg finner ut hva som er best for meg. Akkurat nå er Android best og på toppen. Dersom Apple får ut fingern og lager noe konkurransedyktig igjen, skal jeg gjerne bruke det i stedet.

 

Jeg er enig at iPhone var bra for mange år siden, men nå finnes det noe mye bedre. Det kalles Android.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Påstand og påstand. Nå er det vel ikke til å stikke under en stol at det ofte er "nerdene" som velger Android. Nettopp fordi det er et veldig åpent OS og de kan bruke interessene sine i en mye større grad enn med iPhone. Og dette er ofte den yngre garde. Og det er ofte den yngre garde som laster ned ulovlig materiale fra nett. Men ingen regel uten unntak. Nedlasting er og blir et kjempe stort problem (tyveri) og det er som sakt stort sett unge mennesker som driver med det.

 

Jo, det er nettopp påstand så lenge du ikke makter å dokumentere det du sier.

I og med det er blant den yngre garde hvor nedlasting er mest populært:

http://www.phonearen...s-poll_id23233/

Så da er altså Apple-elskerne nedlastingsverstingene?

 

Alt som er viktig er enklere på en iPhone enn en hvilken som helst Android. Og ja,jeg sammenligner med toppmodeller.

 

Og når skal du komme med eksemplene på din påstand? Eller er det bare trolling?

 

Kommer vel ann på hvor du leser og i hvilket land.

 

http://www.amobil.no/artikler/eldre-kunder-liker-iphone-best/111715

 

Men iPhone har gjort det mer tungvindt å bruke ulovlig nedlastet materiale.

 

Ikke lur deg selv, Apple har gjort det tungvint, punktum, ikke bare for "ulovlig materiale". At de har begrenset avspilling av musikkfiler til kun Apples formater er rett og slett fordi de vil at folk skal bruke deres teknologi, akkurat som at Windows alltid blir installert med Internet Exporer. Apple prøver jo til og med å bli kvitt USB, og skifte til sine egne teknologier. Det faktum at så godt som alle store smartphoneutviklere har begynt å bruke den samme tilkoblingen, mikro-USB, og at Apple fortsatt selger enheter som ikke bruker denne, burde si litt om innstillingen deres.

 

Apple er for naïve folk som ikke følger med i teknologiverdenen. De blir støkk i en bolle de ikke kommer ut av, og de får aldri se hvor mye bedre andre produkter kan være, fordi "Apple er best". De er dumme, sære, og trangsynte. Apple-elskere sier at Android er for nerder, og at Apple er for vanlige folk. Jeg sier at Android er for alle, og at Apple er for folk som er for trangsynt til å ville prøve noe annet.

 

Jeg synes Apple og iPhone var helt fantastisk når de lanserte den første iPhonen. Jeg digget den, det var som min lille, mobile PC; så det skal Apple ha, de gjorde smartphones til et fenomen som kom for å bli, men der stoppet det. Etterhvert kom Android. Titalls produsenter lagde gode smarttelefoner, og mange av de var svært konkurransedyktige med iPhone. Senere, når jeg skaffet meg min første Android, HTC Desire, var det ingen tvil lenger, Apple lå bak. Etter det har det bare blitt værre. Der hvor jeg ikke var trangsynt og så videre, fant jeg noe som var bedre, mye bedre. Jeg er på ingen måte en Android-zealot, men jeg finner ut hva som er best for meg. Akkurat nå er Android best og på toppen. Dersom Apple får ut fingern og lager noe konkurransedyktig igjen, skal jeg gjerne bruke det i stedet.

 

Jeg er enig at iPhone var bra for mange år siden, men nå finnes det noe mye bedre. Det kalles Android.

 

Gidder ikke å kommentere alt, men det blir litt feil å skrive at Apple ikke er konkurranse dyktig. De er jo absolutt det når man ser på antall solgte enheter. Om man liker den eller ikke er jo smak og behag. Men svært mange inkl meg vil ikke ha noe annet. Jeg skulle vurdert Samsung S3 om den kom med 4" skjerm bare for å leke meg litt.

Lenke til kommentar

Men iPhone har gjort det mer tungvindt å bruke ulovlig nedlastet materiale.

 

Ikke lur deg selv, Apple har gjort det tungvint, punktum, ikke bare for "ulovlig materiale". At de har begrenset avspilling av musikkfiler til kun Apples formater er rett og slett fordi de vil at folk skal bruke deres teknologi, akkurat som at Windows alltid blir installert med Internet Exporer. Apple prøver jo til og med å bli kvitt USB, og skifte til sine egne teknologier. Det faktum at så godt som alle store smartphoneutviklere har begynt å bruke den samme tilkoblingen, mikro-USB, og at Apple fortsatt selger enheter som ikke bruker denne, burde si litt om innstillingen deres.

 

Apple er for naïve folk som ikke følger med i teknologiverdenen. De blir støkk i en bolle de ikke kommer ut av, og de får aldri se hvor mye bedre andre produkter kan være, fordi "Apple er best". De er dumme, sære, og trangsynte. Apple-elskere sier at Android er for nerder, og at Apple er for vanlige folk. Jeg sier at Android er for alle, og at Apple er for folk som er for trangsynt til å ville prøve noe annet.

 

Jeg synes Apple og iPhone var helt fantastisk når de lanserte den første iPhonen. Jeg digget den, det var som min lille, mobile PC; så det skal Apple ha, de gjorde smartphones til et fenomen som kom for å bli, men der stoppet det. Etterhvert kom Android. Titalls produsenter lagde gode smarttelefoner, og mange av de var svært konkurransedyktige med iPhone. Senere, når jeg skaffet meg min første Android, HTC Desire, var det ingen tvil lenger, Apple lå bak. Etter det har det bare blitt værre. Der hvor jeg ikke var trangsynt og så videre, fant jeg noe som var bedre, mye bedre. Jeg er på ingen måte en Android-zealot, men jeg finner ut hva som er best for meg. Akkurat nå er Android best og på toppen. Dersom Apple får ut fingern og lager noe konkurransedyktig igjen, skal jeg gjerne bruke det i stedet.

 

Jeg er enig at iPhone var bra for mange år siden, men nå finnes det noe mye bedre. Det kalles Android.

Du kommer med fordommer og setter en mengde mennesker i bås uten annet grunnlag enn fanboyismen din, som du tydeligvis ikke er klar over selv. Det er fullt mulig å være oppdatert på mobilmarkedet og samtidig foretrekke iPhone. Finnes sikkert slike som du foreslår, men tipper at disse også finnes blant androidbrukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

[snip] fanboyismen din, som du tydeligvis ikke er klar over selv.

 

Jeg er fullstendig klar over "fanboyismen" min overfor Android, men det er kun fordi det er et overlegent OS i forhold til iOS akkurat nå. Apple hadde sin time-to-shine, men den tid er over, og kun Apple-fanboys eller folk som ikke følger med sitter igjen, eventuelt folk som ikke kan bry seg mindre med hvilket OS de bruker, som det nok er mange av, og det er helt greit det, finnes nok på begge sider.

 

PS: Jeg skrev tidligere at jeg var en "fanboy" av Apple når de kom ut med iPhone 1, fikk du ikke med deg det?

 

Gidder ikke å kommentere alt, men det blir litt feil å skrive at Apple ikke er konkurranse dyktig. De er jo absolutt det når man ser på antall solgte enheter.

 

De er absolutt en del av konsumermarkedet, men det betyr ikke nødvendigvis at de har et bedre brukergrensesnitt mot telefonene sine, som er det vi snakker om her. Mange trekkes nok til det faktum at Apple er én utgiver, som står mot "alle de andre" Android-enhetene der ute, men allikavel selger Samsung alene flere telefoner enn Apple med 29 % av smartphone-markedet, mot Apple sine 24 %.[1] Android generelt har jo solgt mye mer enn iOS-enheter de siste årene, hvor Android dominerer smartphone-markedet med 47 % av solgte smartphone-enheter, mot Apples 29 %.[1]

 

[1] http://www.email-mar...-statistics.htm

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

[snip] fanboyismen din, som du tydeligvis ikke er klar over selv.

 

Jeg er fullstendig over "fanboyismen" min overfor Android, men det er kun fordi det er et overlegent OS i forhold til iOS. Apple hadde sin time-to-shine, men den tid er over, og kun Apple-fanboys eller folk som ikke følger med sitter igjen, eventuelt folk som ikke kan bry seg mindre med hvilket OS de bruker, som det nok er mange av, og det er helt greit det, finnes nok på begge sider.

 

PS: Jeg skrev tidligere at jeg var en "fanboy" av Apple når de kom ut med iPhone 1, fikk du ikke med deg det?

Hva som er overlegent har vel veldig mye med hvilke kriterier man har for ett OS. Jeg har selv nettopp solgt iPhone 4s, og kjøpt meg en Windows 7.5 telefon og en galaxy nexus telefon. Windows telefonen blir for ukjent for meg. Android kjenner jeg godt fra før, og mye er jo likt ios. Spesielt android 4.1.1 imponerer meg. Men jeg ser punkter der ios er bedre. Men det er jo mye smak og behag. Så nå har jeg bestilt meg tvillingkort og vil bruke iPhone 5 og galaxy nexus om hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer vel ann på hvor du leser og i hvilket land.

 

http://www.amobil.no...one-best/111715

 

Helt klart. Men så anbefaler jeg deg å lese eksakt hvilket spørsmål markedsundersøkelsesfirmaet hadde spurt. Der står det IKKE noe om iphone.

 

Jeg venter ennå på at du skal dokumentere din påstand.

 

Det finnes vel liten dokumentasjon på det. Men 2 + 2 = 4. Det er lov å bruke hode. Men jeg melder meg helt ut diskusjonen rundt iOS vs Android. Enkelte er virkelig så trangsynt at de ikke kan innse at mange kan like iOS og iPhone. Min mening er er begge os´ene er veldig gode på hver sin måte. Valget mitt har falt på iOS etter å ha testet begge grundig. Om iOS ikke er best driter jeg egentlig i, det passer meg og mitt bruk best. Får Android nettbrett fra september, så jeg holder meg oppdatert på begge OS.

 

Men nå er det slutt på å både lese og kommentere om dette tema. Rett og slett en stor "barnehage" hele greia. Lykke til med å fortsette å rakke ned på det elendige iOS og dritt telefonen iPhone.

 

The End

Lenke til kommentar
Det finnes vel liten dokumentasjon på det. Men 2 + 2 = 4. Det er lov å bruke hode. Men jeg melder meg helt ut diskusjonen rundt iOS vs Android. Enkelte er virkelig så trangsynt at de ikke kan innse at mange kan like iOS og iPhone. Min mening er er begge os´ene er veldig gode på hver sin måte. Valget mitt har falt på iOS etter å ha testet begge grundig. Om iOS ikke er best driter jeg egentlig i, det passer meg og mitt bruk best. Får Android nettbrett fra september, så jeg holder meg oppdatert på begge OS. Men nå er det slutt på å både lese og kommentere om dette tema. Rett og slett en stor "barnehage" hele greia.

 

En stor barnehage, men du selv er av de objektive, saklige og voksne? Husk da på at det å fremme påstander uten å ha mulighet for å backe påstandene med dokumentasjon, faktisk er et alvorlig overtramp. At du sier "2+2=4" har intet å si. Det er absolutt lov å bruke hodet. Men bruk hodet til å lete frem dokumentasjon og basere påstander på de, heller enn å dikte opp en påstand. Og bruk hodet på å argumentere heller enn å komme med et tåpelig "barnehage"-innlegg som du nå postet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke lur deg selv, Apple har gjort det tungvint, punktum, ikke bare for "ulovlig materiale". At de har begrenset avspilling av musikkfiler til kun Apples formater er rett og slett fordi de vil at folk skal bruke deres teknologi, akkurat som at Windows alltid blir installert med Internet Exporer.

Du begynner sterkt, med en regelrett løgn. Apple har aldri "begrenset avspilling av musikkfiler til kun Apples formater", hverken for Mac, iTunes, iPod eller iPhone. Formatene mp3 og AAC er svært utbredte standarder, og AAC har fullstendg utkonkurrert Microsofts proprietære format, ikke minst takket være Apple.

 

Apple prøver jo til og med å bli kvitt USB, og skifte til sine egne teknologier. Det faktum at så godt som alle store smartphoneutviklere har begynt å bruke den samme tilkoblingen, mikro-USB, og at Apple fortsatt selger enheter som ikke bruker denne, burde si litt om innstillingen deres.

Nok en løgn fra deg - Apple prøver ikke å bli kvitt USB. Apple var sannsynligvis den første datamaskinleverandøren som standardiserte bruk av USB-port på alle datamaskinene de leverte, og kvittet seg raskt med gamle standarder mens andre produsenter brukte mange år på å bli kvitt seriell- og parallelporter. USB-porter, også med den nye USB 3.0 standarden, finner du fortsatt i alle Apples datamaskiner, og påstanden din faller derfor på sin egen dumhet.

At Apple ikke bruker USB-porter der USB ikke gjør jobben, er temmelig logisk - og derfor har de fleste iPods i nærmere 10 år blitt levert med Apples egen 30-pins docking-port, og derfor har alle iPhone-utgaver fra dag én blitt levert med samme velegnede og fleksible 30-pins port. Apple utvikler ofte egne løsninger når standardløsninger ikke er gode nok - og denne innstillingen kalles innovasjon.

Endret av Newton
  • Liker 2
Lenke til kommentar

[siste ord] [barnehage] [sarkasme]

 

Ja, avvis diskusjonen fullstendig og kall alle du ikke klare å argumentere mot barnslige. Om du skal skrive en post, skriv noe fornuftig eller ikke post overhodet.

 

Du er i alle fall den siste som det er noe problem å ta en diskusjon med. For makan til useriøse innlegg skal man lete lenge etter. Du er av de som topper lista over useriøse innlegg på Amobil. Nei, jeg er ikke den fornuftige i denne diskusjonen....jeg er like mye en del av "barnehagen" som de fleste andre her. Men jeg velger å la være å bli med i diskusjonen rundt iPhone vs Samsung for all fremtid da jeg ikke lenger ønsker å delta på diskusjonen så lenge det ikke kommer noe kostruktivt ut av det.

 

Det jeg derimot gjør mer fornuftig enn enkelte andre er å innrømme at Samsung lager veldig bra telefoner og at Android blir bedre og bedre. Jeg kan kjøpe meg 10 Samsung S3 telefoner om jeg har lyst til det....men jeg vil ikke ha den telefonen. Mitt valg har falt på iPhone fordi det er den telefonen som passer meg, min hverdag og min arbeidsplass best.

 

THE END

Lenke til kommentar

 

THE END

 

Merkelig måte å debatere på? The end, og THE END. Hva blir det neste? At du ringer fyren og roper The End til ham?

Men jeg er egentlig helt avslappet til hele patenten. Apple er desperate etter å oppnå monopol, noe som aldri kommer til å skje ;)

Android vil nok fortsette å dominere, uansett hvilke bevegelser og teite ting Apple patenterer.

Lenke til kommentar

Du begynner sterkt, med en regelrett løgn. Apple har aldri "begrenset avspilling av musikkfiler til kun Apples formater", hverken for Mac, iTunes, iPod eller iPhone. Formatene mp3 og AAC er svært utbredte standarder, og AAC har fullstendg utkonkurrert Microsofts proprietære format, ikke minst takket være Apple.

Ok, nå misforstod du meg. Jeg snakker ikke om filformater her, jeg snakker om formatet sanger blir spilt av i; flesteparten av musikkfilene på min Android er nettopp AAC, så jeg har ingen fordommer mot innovasjon og ny teknologi. En av de tingene jeg drar meg i håret av når det gjelder flesteparten av Apples produkter, er at jeg tilsynelatende benytte meg av iTunes. Hva skjedde med å bare flytte musikkfiler til en mappe på enheten og så la brukerens favorittmusikkapplikasjon plukke opp musikkfilene og spille av sangene? Jeg hater å blir fortalt hvilket program jeg skal bruke til å høre på musikken min.

 

Nok en løgn fra deg - Apple prøver ikke å bli kvitt USB. Apple var sannsynligvis den første datamaskinleverandøren som standardiserte bruk av USB-port på alle datamaskinene de leverte, og kvittet seg raskt med gamle standarder mens andre produsenter brukte mange år på å bli kvitt seriell- og parallelporter.

Nå snakker du om ting som skjedde lenge før iPhone engang var ute, så det rimelig uvesentlig for denne diskusjonen. Påminning: Temaet for tråden er Apple og deres mobiltelefonpatent for brukergrensesnitt.

 

USB-porter, også med den nye USB 3.0 standarden, finner du fortsatt i alle Apples datamaskiner, og påstanden din faller derfor på sin egen dumhet.

Hvorfor snakker du om datamaskiner? Vi snakker om mobiltelefoner her. Men dersom du skal gå utenfor emne, kan jeg si at dersom de ikke solgte datamaskiner med USB ville det blitt et regelrett oppstyr. Hadde det vært fullstendig opp til Apple, hadde de kun brukt sine egne teknologier pga. det jeg nevner under.

 

At Apple ikke bruker USB-porter der USB ikke gjør jobben, er temmelig logisk - og derfor har de fleste iPods i nærmere 10 år blitt levert med Apples egen 30-pins docking-port, og derfor har alle iPhone-utgaver fra dag én blitt levert med samme velegnede og fleksible 30-pins port. Apple utvikler ofte egne løsninger når standardløsninger ikke er gode nok - og denne innstillingen kalles innovasjon.

Du avslutter hvertfall med et relevant argument, men du tar nok feil. Grunnen til at Apple ikke bruker USB og prøver å gå vekk fra det, er fordi at USB (og alle andre tilkoblinger) trenger drivere for å fungere med forskjellige enheter, drivere som ikke alltid finnes for enhver gitt annen tilkoblet enhet. De sparer seg dermed brydderi og masse kundesupport fra irriterte kunder som sier at telefonen ikke automatisk klarer å snakke med en eller annen enhet ved å sørge for at alle Apple-produkter alltid kun bruker deres teknologi. Kunden: "Den funker ikke!"

 

Dersom to tilkoblede enheter bruker den samme Apple-tilkoblingsteknologien, er begge logisk nok Apple-enheter, og da er de garantert kompatible. Enkleste løsningen i verden dette, det kalles homogen teknologi, og er ofte vesentlig lettere å implementere, men mindre fleksibel, enn motparten som kalles heterogen teknologi.

 

Latskap, rett og slett. Det samme problemet finnes naturligvis også ved bruk av Android, men der har de faktisk brukt tid på å ta i mot USB med åpne armer ved å gjøre standarden til den de-facto tilkoblingstypen -- slik som svært mange andre mobiltelefonprodusenter i dag har blitt enige om, hovedsaklig på grunn av kompitabilitet. Og nei, innovasjon har jeg slett ikke sett hos Apple siden de først introduserte iPhonen, etterfølgende av patentsøknad på patentsøknad og påfølgende forsøk på å saksøke de som "bryter" med patentene deres. De klamrer seg fast til den lille innovasjonen de klarte å prestere.

 

Standardløsninger kalles standardløsninger for en grunn -- se signaturen min.

 

Forresten, ikke kall folk løgnere i en debatt. Som oftest er det ikke mer enn en misforståelse eller feilformulering som skal til, og det er rett og slett krenkende i sin reneste form. Folk kan ta feil, men de er ikke løgnere av den grunn.

Endret av LostOblivion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

LostOblivion: iPhone, iPad og iPod kobles alle til PCer med en USB-kabel. At pluggen på enheten ser litt anderledes ut endrer ikke dette.

Jeg hadde egentlig skrevet et svar her, men velger å gjøre som iPaal og prøve å avslutte diskusjonen for min egen del. Jeg merker at jeg rett og slett bare gjentar meg selv fra tidligere diskusjoner, så det er egentlig ikke noe vits i.

Endret av LostOblivion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du avslutter hvertfall med et relevant argument, men du tar nok feil. Grunnen til at Apple ikke bruker USB og prøver å gå vekk fra det, er fordi at USB (og alle andre tilkoblinger) trenger drivere for å fungere med forskjellige enheter, drivere som ikke alltid finnes for enhver gitt annen tilkoblet enhet. De sparer seg dermed brydderi og masse kundesupport fra irriterte kunder som sier at telefonen ikke automatisk klarer å snakke med en eller annen enhet ved å sørge for at alle Apple-produkter alltid kun bruker deres teknologi. Kunden: "Den funker ikke!"

 

Dersom to tilkoblede enheter bruker den samme Apple-tilkoblingsteknologien, er begge logisk nok Apple-enheter, og da er de garantert kompatible. Enkleste løsningen i verden dette, det kalles homogen teknologi, og er ofte vesentlig lettere å implementere, men mindre fleksibel, enn motparten som kalles heterogen teknologi.

OK, for det du sa her ga rett og slett ikke mening.

Lenke til kommentar

Du avslutter hvertfall med et relevant argument, men du tar nok feil. Grunnen til at Apple ikke bruker USB og prøver å gå vekk fra det, er fordi at USB (og alle andre tilkoblinger) trenger drivere for å fungere med forskjellige enheter, drivere som ikke alltid finnes for enhver gitt annen tilkoblet enhet. De sparer seg dermed brydderi og masse kundesupport fra irriterte kunder som sier at telefonen ikke automatisk klarer å snakke med en eller annen enhet ved å sørge for at alle Apple-produkter alltid kun bruker deres teknologi. Kunden: "Den funker ikke!"

 

Dersom to tilkoblede enheter bruker den samme Apple-tilkoblingsteknologien, er begge logisk nok Apple-enheter, og da er de garantert kompatible. Enkleste løsningen i verden dette, det kalles homogen teknologi, og er ofte vesentlig lettere å implementere, men mindre fleksibel, enn motparten som kalles heterogen teknologi.

OK, for det du sa her ga rett og slett ikke mening.

 

Tomme påstander uten meninger eller relevante grunner på hvorfor.

 

Om du ikke har noe å backe opp det du sier med, så la heller vær med å svare noe.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

LostOblivion: iPhone, iPad og iPod kobles alle til PCer med en USB-kabel. At pluggen på enheten ser litt anderledes ut endrer ikke dette.

Det er jo det jeg gjorde. Apple bruker USB. At de har en liten annen plugg for den ene enden endrer ikke dette.

 

LO sa de gikk bort fra USB på grunn av driverproblemer og lignende. Og det er direkte feil, med mindre LO egentlig mener noe annet. Med filformat kommentaren så tenker han kanskje på iTunes her og? Men hva vet jeg, han ville ikke utdype.

 

edit: leste litt mer opp i tråden og virker som om det er enheter i form av tilleggsutstyr. Det er det vel ingen som bruker USB til? Med mindre man tenker på bilradioer med USB tilkobling, men det støtter jo Apple også.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...